iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke het loopt richting 21:00. Ik reken er niet meer op. Vanaf wanneer is het handigst om weer te bestellen. Om 00:00? Of Morgenvroeg?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oke het loopt richting 21:00. Ik reken er niet meer op. Vanaf wanneer is het handigst om weer te bestellen. Om 00:00? Of
Morgenvroeg? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Op de reserveringspagina valt nu te lezen dat je tussen 9 en 17 kan reserveren.
|
|
||||
|
||||
GEEN mail gehad van APPLE Oberhausen
Heeft niemand een mail gehad?
|
|||
|
|||
Nee, ook geen mail ontvangen en was er heel vroeg bij. Net na het beschikbaar komen van de pagina.
Morgen meer geluk |
|
|||
|
|||
Ook niet..en nu?
|
|
|||
|
|||
Tot nu toe ook geen mail gehad. Zowel niet van Oberhausen als van Keulen.
Mijn ouders bleken stiekem bij Keulen ingevuld te hebben. maar ook daarop geen mail. Zouden ze afschrikken van onze Nederlandse telefoonnummers? Als er vannacht niets binnen komt, dan morgen ochtend opnieuw proberen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb niks ontvangen, en nee, had niet in Keulen gereserveerd maar in Oberhausen.
Maar misschien hebben ze wel vertraging..... site ging vanmorgen ook niet gelijk om 09.00 uur van start. |
|
|||
|
|||
heeft iemand al een mail ontvangen? Ik dacht ook als je geen iphone krijgt dan krijg je een bericht daarover.
Echt waar de verrotte apples |
|
||||
|
||||
volgens mij hoef je niet opnieuw te reserveren hoor
je hebt gewoon 2 iphones gereserveert en je krijgt mail als die beschikbaar is |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
weet het eigenlijk wel zeker
dit is zelfde systeem wat ze destijds hanteerde in Frankrijk, alleen ipv bellen mailen je kunt het natuurlijk proberen maar is toch eigenlijk wel logisch ook |
|
|||
|
|||
Ik heb ook geen mail ontvangen
|
|
||||
|
||||
En ik ook niet
|
|
|||
|
|||
Nu op de site:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dan is er dus nog wel hoop? Anders had gisteren dit bericht er ook wel gestaan toch? Zo kun je het ook bekijken..nu kan ik wel weer eentje reserveren straks, maar in hoeverre is de reservering bindend? Kom ik daar straks..dat is dan 7000,- euro meneer voor 10 Iphones...Uhm..ok..heeft u terug van 10.000?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er bestaat dus geen verplichting tot kopen. |
|
|||
|
|||
Precies of dit is de eerste launch van Apple. Wat een amateuristisch gedoe!
|
|
|||
|
|||
Bwa, zo amateuristisch vind ik het niet. Enkel jammer dat ze zo moeilijk te krijgen zijn.
Momenteel weer de tekst: Aufgrund der begrenzten Verfügbarkeit sind im Moment leider keine iPhone Reservierungen möglich. Versuch es bitte später noch einmal. Dus weet niet als de tool beschikbaar wordt vandaag. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|