iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien zo'n simkaart die je eruit kunt drukken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Misschien zo'n simkaart die je eruit kunt drukken?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zou ik de complete factuur gewoon terugboeken waar die sim bijin zit ^^ |
|
|||
|
|||
Als ik dit moet geloven niet..... Staat ook bij veelgestelde vragen dat het pas vanaf de 21e kan, terwijl ik toch echt een nano heb besteld. Hoop niet dat ze zo'n fout maken... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2012 om 19:30 ---------- Screenshot |
|
|||
|
|||
maar daaronder kun je duidelijk aanvinken 'nano sim'
ik twijfel nog of ik wacht tot vrijdag ook al wisten ze bij de plaatselijke Tmobile winkel nog niks van de Nano sim af, of hem maar bestel.... |
|
|||
|
|||
Ik heb daaronder inderdaad nano sim aangevinkt, nu krijg ik dit...
Als ik jou was zou ik gewoon naar de T-mobile shop gaan vrijdag heb je hem het snelst en zit je altijd goed, desnoods knip je hem zelf van je oude sim. |
|
|||
|
|||
Indien er mensen zijn die interesse hebben dat ik er ééntje meebreng (16GB Zwart) tegen een vergoeding, PM me maar!
Greetz |
|
|||
|
|||
vraagje... weet iemand of je in de apple store vrijdag al beschermfolie voor de iphone 5 kan kopen? een hoesje is iets wat overdreven denk ik. maar een beschermfolie lijkt me geen slecht idee aangezien er niet echt bekent is of het aluminium erg gauw krast ( was met die zilvere ipod achterkanten zo erg altijd. Probeer dat te voorkomen dus vandaar de vraag)
|
|
|||
|
|||
@ lennartbb Ik heb hem besteld via https://www .t-mobile.nl/my-t-mobile/simbestellen
Die van jou gaat zo te zien naar https://www .t-mobile.nl/my-t-mobile/simkaart |
|
|||
|
|||
Nu is het weg
Ik kijk morgen wel als hij op de mat valt als het goed is. |
|
|||
|
|||
Ik ben vorig jaar op zaterdag een 4S gaan halen. Was er wel vroeg, zo rond een uur of 6 en had geen enkel probleem om er 1 te scoren, kon toen nog kiezen uit alle modellen.
|
|
||||
|
||||
we kijken steeds terug naar Vorig Jaar en ik weet dat de 4S een HIT was in iPhone Verkoop Geschiedenis......
Maar de iPhone 5 blijkt bij Pre-Orders al een Super MEga Hit te zjn en 2x zoveel al verkocht/gereserveerd online... Dus de Drukte en Voorraad vergeleken met 4S zal toch zker anders zijn.... natuurlijk mag iedereen zijn geluk beproeven en zaterdag ff langs gaan.. hehehe
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop er het beste op en ga mijn geluk beproeven op zaterdag en anders de 28e maar even een ritje naar Amsterdam maken. Het is onderhand nog goedkoper qua benzine hem in Duitsland te halen dan van een verkoper op bv marktplaats... Zaterdag is hij toch pas om 10u open? Laatst gewijzigd door lennartbb; 20-09-12 om 00:11. |
|
|||
|
|||
vraagje:
Weten mensen nog die vorig jaar in Duitsland tijdens de 4S launch waren en er rond 05.30u/06.00u waren hoe laat die ongeveer de Store uitliepen met hun nieuwe iPhone 4S. Dit puur voor een globale indicatie voor mij. thanks! |
|
||||
|
||||
Ik zou ook graag naar Oberhausen willen gaan,
wie heeft nog een plekje in z'n auto over ?, ik betaal mee aan benzine e.d. ik woon randstadt maar kan wel reizen om ergens anders op te stappen please |
|
||||
|
||||
Mannen, ik zie hier altijd van die berichten van carpoolen.
Nou zou ik persoonlijk nooit met 3 wildvreemde in een auto gaan zitten maar vroeg me af wat jullie ervaring hiermee is. Na een uurtje of 2 heb je alle Iphone-specificaties toch wel gehad zou je denken Zijn er al vriendschappen voor het leven uit ontstaan? |
|
|||
|
|||
Vrijdag Duitsland centro en Zondag naar Parijs ligt aan hoe de kartel afspraken uitpakken.
|
|
|||
|
|||
is het al bekend hoeveel stuks een persoon mag nemen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit jaar maar zelf rijden vanwege de vrijheid die het brengt. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|