iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 snap de reserveringsysteem in Oberhausen niet Ze hebben in Oberhausen wel heel speciaal voor jou een Nederlandstalige webpagina ingericht Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Google Chrome Vertaalt Automatisch voor mij toch...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In Duitsland is nog steeds geen voorraad blijkbaar...
|
|
||||
|
||||
krijg er wat van.....
|
|
||||
|
||||
toch geloof ik niet dat er nu al bijna 2 weken geen enkele Iphone5 daar los wordt verkocht
|
|
||||
|
||||
Ik had vandaag met ze gebeld. Ze hadden geen iPhone 5 meer en wist ook niet wanneer ze nieuwe kregen. :-s
|
|
||||
|
||||
al die tijd hebben ze geen voorraad gehad?????
kan me niet voorstellen dat reserveringssysteem van hun heeft het maar 2 dagen gedaan |
|
||||
|
||||
Dat weet ik niet....
|
|
|||
|
|||
Hee Scoopie..
Geen vergadering morgen?? 😃 Dus je kan weer aan de bak |
|
||||
|
||||
wat voor bak? ik ga niet bellen meer.... je hoort alleen maaar bullshit..
niemand weet iets.. heb t gehad... me telefoon rekening deze maand is ook €110 geworden.... Niemand helpt me die betalen.. |
|
||||
|
||||
gelukkig heb je ook wel wat verdiend
|
|
|||
|
|||
weer proberen
|
|
||||
|
||||
Nieuwe ronde nieuwe kansen......
|
|
||||
|
||||
Herhaling van een dienstmededeling:
|
|||
|
|||
Wederom stip 09:01 een reservering geplaatst voor een zwarte 32 gb. Afwachten dus tot 21:00
|
|
|||
|
|||
Hmm, vorige week alle dagen geprobeerd een zwarte 16GB te reserveren. Niet gelukt dus :-(
Vanmorgen maar eens via meerdere e-mailadres reserveringen ingelegd in Oberhausen en ook Köln. Veel hoop heb ik er niet op... Iemand anders die er toevallig twee mag ophalen? Ik rij wel! Baas betaalt momenteel nog de brandstof en ik heb niet veel beters te doen... Dus iemand? |
|
||||
|
||||
ik heb er eindelijk 1 online kunnen kopen voor een super prijs voor een 64gb.
Ben helemaal klaar met dat reserveren....... Succes iedereen. |
|
|||
|
|||
begrijp ik goed dat er eigenlijk na de release op vrijdag 21-09 nauwelijks nog voorraad is geweest of zelfs helemaal geen voorraad is geweest meer in de fysieke Apple store voor de losse verkoop?
|
|
|||
|
|||
Ik ben vorige week nog in de Apple Store in Oberhausen geweest. De medewerker die ik sprak vertelde dat er nauwelijks voorraad binnenkwam. En wat binnenkwam loopt zo goed als allemaal via contract.
Sterker nog, hij vertelde dat ik beter online kon bestellen maar ook dat de levertijden op zullen gaan lopen. Reden, komende feestmaand december. Uit ervaring wist men dat de vraag dan nog groter word en de levertijden nog langer... |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|