iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/38328-iphone-3gs-besteld-op-de-italiaans-apple-store-vandaag-gewoon-aangekomen.html)

pebbie 15-07-09 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hbieshe (Bericht 324144)
helemaal de bloody limit:

Dus, mijn Italiaanse Iphone 3gs vertrekt niet van ROME naar Milan en dan naar mij in Nederland... Neeeee... vertrekt vanuit Tilburg, dan naar Milaan en DAN weer terug naar mij... zucht...

Edit: en wat zit er op die postcode???

Apple Computer
c/o Syncreon Technology,
Gesworenhoekseweg 9
5047 TM Tilburg
The Netherlands

Is corrrect, had ik hier ook al eerder gelezen ja, zit ook een groot depot in Waalwijk van waar ze verstuurd worden. Moet idd niet gekker worden ljkt me.

sh4dy 16-07-09 11:25

pff allles al geprobeerd.. usa, be nog 1 poging italie..
me pa is er 1 x in de maand voor werk.. blijkbaar is er in italie ook weinig voorraad :(

kreeg dit
I also checked MEDIA WORLD: Out of stock. Tomorrow/ latest on monday they get 15 pcs which can be booked and put aside. Another 45 are expected at the end of next week/ beginning of the following. Cost:619.
We can book it and you pick it up during next PM or can be sent by courier. They are always out of stock..

dusjah dan maar boeken en apart laten leggen.. via courier op laten sturen.. hopelijk blijft ie heel. miss kan ik er meer regelen als het lukt

bytedust 16-07-09 20:15

Ik heb mijn 3GS via ebay.it gekocht. Wel wat duurder dan via TIM of vodafone (IT). Binnen 4 dagen in huis. Seller: phonelux.net. Zij hebben ook een website, waar 3Gs 2 tientjes goedkoper zijn:

NUOVISSIMO APPLE 3G S 16GB NERO O BIANCO - 679.90EUR : Phonelux, Il miglior prezzo!!!

pebbie 16-07-09 23:22

Vind 680 euro voor de 16GB versie aan de prijs, voor dat geld heb je ook een 32GB versie uit BE. Maar wel goed om te weten dat er via andere wegen en post ook nog "normale" prijzen te vinden zijn, tov hier in NL.

him 17-07-09 11:09

Mijn status bij Apple IT store :

Klaargemaakt voor verzending Verwachte verzenddatum: 7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 20 Jul, 2009 - 21 Jul, 2009

Ziet er naar uit dat volgende week de zending binnen komt.

freshworks 17-07-09 12:07

Zonet ook een bestelling gedaan ;) nu maar afwachten.

Jul 17, 2009 om 10:03 AM GMT
- Bestelnummer W900XXXXX




Nog niet verzonden Verwachte verzenddatum: 7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 29 Jul, 2009 - 30 Jul, 2009
Product Aantal IPHONE 3GS WHITE 16GB-ITA

1

hbieshe 17-07-09 12:52

Geen relevante toevoeging aan de discussie te melden, maar gewoon een blij berichtje dat mijn 3Gs 32GB zwart hier zojuist door TNT is afgeleverd na een rondreis van Tilburg --> Milaan ---> Nederland (het is dus een "Italiaanse" Iphone)...
Pffttt.. opgelucht dat het goed gegaan is...

freshworks 17-07-09 13:02

Tof, goed om te horen, ben benieuwd of en of wanneer de mijne wellicht op de bestelbus gaat !

Gr,
Jespar

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hbieshe (Bericht 325594)
Geen relevante toevoeging aan de discussie te melden, maar gewoon een blij berichtje dat mijn 3Gs 32GB zwart hier zojuist door TNT is afgeleverd na een rondreis van Tilburg --> Milaan ---> Nederland (het is dus een "Italiaanse" Iphone)...
Pffttt.. opgelucht dat het goed gegaan is...


Lwd79 17-07-09 13:39

Italie
 
Kennis van mij heeft de iPhone uit Italie ook binne, ging prima!

him 17-07-09 14:33

Die van mij heeft nu status verzonden

macmichel 17-07-09 14:59

Ik heb nog wel geduld met het kopen van de 3GS tot september, tot die tijd ben ik nog tevreden met mijn 3G.

freshworks 20-07-09 10:30

@Him

Hoe is jouw status momenteel, die van mij staat nog steeds op:

'Nog niet verzonden'

Ben benieuwd.

hbieshe 20-07-09 10:53

verzending is nog steeds 7 werkdagen na bestelling volgens de Apple Store website (Italië). Bij mij klopte dat exact. Toen volgde, zoals te lezen een paar blz terug, een reis van Tilburg (jaja) naar Milaan en weer van Milaan naar NL....

him 20-07-09 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freshworks (Bericht 326844)
@Him

Hoe is jouw status momenteel, die van mij staat nog steeds op:

'Nog niet verzonden'

Ben benieuwd.

Die van mij is verzonden en vanmorgen in Italie aangekomen en wordt nu op "eindbestemming" afgeleverd, hierna gaat er een andere sticker op de doos en komt ie weer terug naar Nederland :rolleyes:

Verzenden was inderdaad precies 7 WERKdagen na order inschieten.

freshworks 20-07-09 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door him (Bericht 326862)
Die van mij is verzonden en vanmorgen in Italie aangekomen en wordt nu op "eindbestemming" afgeleverd, hierna gaat er een andere sticker op de doos en komt ie weer terug naar Nederland :rolleyes:

Verzenden was inderdaad precies 7 WERKdagen na order inschieten.

Lachuh, ben benieuwd hoe dit allemaal afloopt !

freshworks 20-07-09 11:56

Pindakaas !

U heeft een onjuist Italiaans adres ingevoerd en daardoor kunnen we uw bestelling niet verwerken.

Om ervoor te zorgen dat de correcte BTW aan uw order wordt aangerekend, moet een geldig Italiaans verzendadres in onze systemen zijn ingegeven.

Blablablablalba, jammer hoor!

Boris1991 20-07-09 12:00

ja................
dacht je dat het jou wel zou lukken na al die eerdere "foutmeldingen"
apple heeft dit alang gedicht voor zover ik weet:(
anders had ik er nu ook 1 liggen hierzo:D
jammer jammer, die bevoorrading van apple is helemaal *** vindt ik:p

freshworks 20-07-09 12:01

Bestelling staat nog wel steeds:

Verwachte verzenddatum: 7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 29 Jul, 2009 - 30 Jul, 2009


Hadden ze dan ook wel even mogen aanpassen :)

vogon1 20-07-09 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freshworks (Bericht 326891)
U heeft een onjuist Italiaans adres ingevoerd en daardoor kunnen we uw bestelling niet verwerken.

Om ervoor te zorgen dat de correcte BTW aan uw order wordt aangerekend, moet een geldig Italiaans verzendadres in onze systemen zijn ingegeven.

Idem :(

Wat nu?

freshworks 20-07-09 12:06

Schelden bij Apple in Bunnik, zullen we voor de deur gaan staan ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.