iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Your new iPhone. Direct from Apple and ready to use. When you purchase your iPhone from the Apple Online Store, you’ll get it SIM-free. So ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Your new iPhone. Direct from Apple and ready to use.
When you purchase your iPhone from the Apple Online Store, you’ll get it SIM-free. So you can sign up for service with the carrier of your choice and change your carrier at any time. Questions? Call our iPhone experts at 0800 048 0408. Zit er dan geen regio lock op of is dat nog maar de vraag? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
aankopen doen in de uk of franse online apple store zal niet gaan, er is geen mogelijkheid om te versturen naar een ander land
|
|
|||
|
|||
En de order is geplaats met een borderlinkx accountje 16GB Zwart (32GB 3GS zit nu ook maar voor 8GB vol)
now we wait |
|
|||
|
|||
Apple uk heeft ook simlock vrije units.
16gb 499 pond > 602 euro 32gb 599 pond > 723 euro misschien daar keer heen met vliegtuig en halen in apple store london. weer is wat anders dan belgie. |
|
||||
|
||||
Straks zit er een country lock op en dan??????
of kan iemand die onderbouwen dat het niet zo is ??? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En de stores zijn down...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb de neiging om een 32gb te reserveren in Parijs en deze op te halen de 24e.. Maar het vervoer wordt me toch iets te prijzig, met de Thalys vanuit Amsterdam ben je met korting 2e klas nog 200 euro kwijt, en met auto 120 euro benzine ofzo..
ik ga nu ff kijken of via borderlinx een optie is |
|
|||
|
|||
Citaat:
1ste keer borderlinkx maar zal weinig verschil inzitten. Betaling gaat met creditcard zowel bij apple store als borderlinkx. Apple Store kun je nu wel je Nederlandse adres invoren als billing address dus daarop wordt ie niet gecanceld Nog geen bevestiging van Apple maar site ligt weer down dus zal wel vertraging hebben. |
|
|||
|
|||
Hoeveel betaal je voor verzending etc. bij Borderlinx ? Denk dat dit toch stuk voordeliger is dan zelf naar Frankrijk of de UK te gaan..
Zit er serieus over te denken dit te doen |
|
||||
|
||||
Ik vind €629 voor de 16GB iPhone 4 toch wat veel. Ik hoop dat Mobistar beter doet!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone 4 16GB kost 499 pond is omgerekend 602 euro Shipping calculator rekent ongeveer op een bedrag van 30 ~ 40 euro voor express verzending. totaal 630 ~ 640 In frankrijk kost ie 629 voor dat 10tje kun je niet ver rijden volgens mij -------------------------- Update: Bevestigingsmail inmiddels ontvangen, maar ja dat was bij de iPad ook en die werd na 2 weken nog gecanceld. Laatst gewijzigd door Maxman; 15-06-10 om 13:43. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ophalen in Frankrijk is ook al geen optie meer voor mij, ze hebben alleen nog de 16gb zwart, rest is uitverkocht |
|
|||
|
|||
Citaat:
En ka je niet ergens in auchan ofzo bestellen, toch veel dichter bij de deur dan? Voor de meeste belgen althans . |
|
|||
|
|||
Wow das snel, en waarom blijft die store down? Ik wil bestellen! Daarnet ging het niet, door een probleem hier, wet van Murphy...
|
|
|||
|
|||
Laat ik nou net de 25e en 26e uitgenodigd zijn om tennis op Wimbledon te gaan kijken
Denk dat ik er toch maar 1 ga pre orderen en er dan even tussenuit piep tijdens het tennis... |
|
||||
|
||||
Als je nu de iPhone 4 in Frankrijk kan kopen, dan kan je hem hier ook gebruiken want hij namelijk simlockvrij klopt?
Maar kan je hem dan ook in Nederlands zetten of blijft hij in Frans staan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|