iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Nice. Votre réservation est terminée. 2x 16gb black (32gb helaas niet meer leverbaar)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nice. Votre réservation est terminée.
2x 16gb black (32gb helaas niet meer leverbaar) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als ze dat maar niet in belgie gaan hanteren.....
|
|
|||
|
|||
Wat nou als ik nu reserveer en ik kom hem niet ophalen ? dat is toch geen probleem ofzo ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hetzelfde in belgie vorig jaar; degene die al gereserveerd hadden die moesten er tussen dit en dat uur zijn, wie te laat was had pech en werd meteen verkocht aan iemand anders. |
|
|||
|
|||
je moet een frans id hebben voor frankrijk en een uk id voor engeland om de iphone daar gaan op te halen 24 juni.
heb net naar de apple store in parijs gebeld en naar de apple store op regent street in londen. en voor wie dit niet geloofd.....bel dan zelf! k#t k#t k#t |
|
|||
|
|||
Citaat:
dit werkt niet!! heb zojuist met borderlinx gesproken: wekt niet voor apple sites..adres wordt niet herkend. |
|
|||
|
|||
Ik heb er een gereserveerd in Parijs weet nog niet zeker of ik hem ga halen maar er ligt er in ieder geval eentje voor me klaar
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alle versies zijn nu uitverkocht in Frankrijk ! ik was echt net op tijd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als het effectief is zoals in amerika (en ik spreek uit ervaring) dan krijg je hem gewoon NIET mee zonder id. |
|
|||
|
|||
Je zou voor de UK de shopping service van Aramex kunnen gebruiken. Voor betalen aan de Online Apple Store in de UK kan je gewoon een overboeking doen.
|
|
|||
|
|||
net wat meer info gevonden.
hier staat wat je in engeland moet meenemen bij afhaling van je iphone(s) 24 juni. Apple Retail Store - iPhone at the Apple Store |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb nu alle mogelijke combinaties gebrukt..lukt niet.. Address Verification We are unable to verify your shipping address as entered, but found a close match. Please confirm that the address we found is correct, and click "continue": Matching address: D H L Express (UK) Ltd, Unit 7 Dunfermline Court Kingston MILTON KEYNES Buckinghamshire MK10 0BY You Entered: Maidstone Road unit 7 kingston Milton Keynes MK10 0BY GBR If the address above does not match your shipping address, please confirm what you entered is correct. To edit, click "re-enter an address" or click here to proceed using the address you entered. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus je hoeft niet net als in de US een US billing address op te geven. @Mausse click here to proceed - Die dus doen en hoppa, UPS DHL etc krijgen het egt wel gevonden. Laatst gewijzigd door Maxman; 15-06-10 om 15:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit geld alleen als je een abonnement neemt, gok ik |
|
|||
|
|||
Nee idd.. als je een simlock vrije wilt halen hoef je je echt niet te legitimeren ofzo
|
|
|||
|
|||
Ik lees dus dat alles in Frankrijk al uitverkocht is? Of gaat het hier alleen om bepaalde stores?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
|
|