iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nu in Apple store opera, zowel 16 als 32 gb voldoende op voorraad.. sta in de rij van ongeveer 20 min. Gr...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben nu in Apple store opera, zowel 16 als 32 gb voldoende op voorraad.. sta in de rij van ongeveer 20 min. Gr
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 kopen
Op naar parijs met een doel dan dit weekend. Ik denk dat ik er wel 2 koop. Hoorde net al van Jordi dat hij leuke biedingen krijgt hier.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee. Maar die winkel zit als 't goed is ook in dezelfde straat. Of de straat richting 't Louvre.. weet 't niet zeker. (vanaf Opera)
|
|
|||
|
|||
Zie één post hierboven!
Daarvoor moet je wel even een werkende micro sim hebben, die ik gewoon voor 15 euro heb gekocht bij een SFR shop.\ Oh en een tip: neem geen internet prepaid erbij ! dat gaat neit goed, alleen de simkaart kopen dus |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eind van de dag is de voorraad bij louvre volledig op. maar wij hebben er 9
Bedoel 32 gig Geintje er zijn er nog zat Alleen geen 16 fig Laatst gewijzigd door flakkee-john; 05-08-10 om 17:31. |
|
|||
|
|||
ben nog leek op iphone vlak, waarom activeren belangrijk en dat kan dus enkel als je een microsim bij hebt ? Ik heb al een microsim voor m'n toekomstige iphone, maar die is nog niet actief, zal dat ook werken of niet ?
merci voor de extra info.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee, je microsim moet wel geactiveerd zijn. Heb er ook al eentje met een adaptertje zodat die nog in mijn 3GS past. Nu nog een iPhone 4 tegen een nette prijs zien te bemachtigen..... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat is het nou....hebben ze nu nog wel voorraad 32GB of niet ? Of alleen geen 16GB meer ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
SFR/orange, maakt me niet uit alles is toch unlockbaar of via die factory unlock... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dag John, ook weer terug? Haha. 45min van te voren aanwezig, vrijwel geen rij. Alleen 3 gekke Nederlanders waaronder Flakkee
Toch grappig. Anyway, er stond een rij, maar duurde allemaal niet zo lang. Met z'n 5en uiteindelijk 13 iPhones mee voor familie en vrienden. 16GB waarschijnlijk meer dan genoeg op voorraad, 32GB niets.. Was weer een lang, maar moeitevol en leuk dagje! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|