iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door desteef Gisteren 4 stuks gehaald. Verliep erg soepel, facturen op mijn verzoek op naam laten zetten, pas de probleme ! Spreek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Voor de liefhebbers is er een 32gb reservering over te nemen voor vandaag of morgen! PM....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Toch uiteindelijk nog één kunnen bemachtigen in België, dus Parijs zal voor andere keer zijn.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Reservering is overgenomen!
|
|
|||
|
|||
Bij Opera parkeer je zo'n beetje gewoon onder de Apple store hoor..weet ff niet hoe hij heet, maar ik heb er geparkeerd ondergronds..je zet de auto neer, loopt het trapje omhoog en je staat voor de ingang bij de Apple store..nog geen 3 minuten lopen, maar eerder 3 seconden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Haha ja die rij stond er gister ook, enorm lang.. puur en alleen voor het museum ! Pin betalen gaat sneller dan cash trouwens..
|
|
|||
|
|||
Ik ga misschien aanstaand weekend 7 aug. naar Parijs. Wat zou de kans zijn dat de Iphone 4 32gb bij de Apple Store - Carrousel du Louvre af te halen is?
Gr. Thijs |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan ik ook gewoon Iphone in parijs ergens laten activeren en dan volgende dag terug komen en nieuwe krijgen als er iets mis is? Of doen ze daar moeilijk over, neem aan van niet toch?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
als je zeker wil weten neem je je laptop mee (als je die hebt) je kan in die winkel op Wi-Fi |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
wij hadden onze laptops mee maar als je de toestellen "aan vrienden wil geven" of mooi in de verpakking wilt laten zitten kan je dat niet checken en moet je erop vertrouwen dat het goed zit.
een toestel zonder seal eromheen is mijns inziens minder populair voor de verkoop, ook al zeg je dat dat alleen was om te checken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
mijn tip aan iedereen die dit soort vragen heeft: BEL DE WINKEL |
|
|||
|
|||
Dat is ook mijn ervaring Kleine Jan.
mocht je er toch zeker van zijn dat hij werkt en je hebt geen zin om je laptop mee te zeulen, ik hem mijn 32gb en 16gb (voor vriend) laten activeren bij apple zelf. Vinden ze helemaal geen punt en zelfs wel leuk. Daarvoor moet je wel even een werkende micro sim hebben, die ik gewoon voor 15 euro heb gekocht bij een SFR shop. |
|
|||
|
|||
Het is altijd een gok, zelfs de medewerkers kunnen nu zeggen dat er vrijdag 1000 32gb's geleverd worden.. maar als de chauffeur ergens vast komt te staan heeft de Apple winkel ze niet hoor ..
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
|
|