iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Heren, let wel even op. JoeriB en ik werden bij de tolhuisjes nog aangehouden door mannen in blauwe pakjes. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Pff, ik wil zekerheid dat ik zondag naar 't Louvre kan en 2 x 2 iPhones kan ophalen!! Als je daar tegen de opening bent, grote kans dan?
|
|
|||
|
|||
Nee, want ik koop zaterdag alles op
|
|
|||
|
|||
ben blij dat die mevrouw en meneer eerlijk was tegen mij dat er vandaag voldoende voorraad is.. Heel veel plezier met jullie iphones.. al hoewel de mijne defect is :'(
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Moet je voor Louvre/Parijs nu wel of niet reserveren? En, hebben ze nu nog wel of geen 32GB liggen? Iemand die dit met zekerheid kan zeggen?
Speel met de gedachte om morgen heen en weer te rijden namelijk. En: kan mijn 13-jarige dochter, als ze meegaat, daar dan ook 2 in ontvangst nemen???? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Lijkt erop dat ze zaterdag dan dus helemaal op zijn?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bericht vanuit Opera Apple store:
Opera zowel 32 als 16 GB beschikbaar (1 uur wachttijd) Louvre alleen 16 GB (geen wachtrij) Limiet van 2 per klant handhaven ze wel streng! Nu terug naar NL... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Lijkt wel of er nu, ondanks dat je niet hoeft te reserveren nog meer onduidelijkheid en paniek is.... gewoon de dag ervoor bellen of ze ze nog hebben is de enige juiste oplossing, jongens (en channie)! succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan werd op dat forum ook nog laagdunkend gedaan over jullie informatie... Nou ik weet het wel, jullie hebben mij al ENORM veel nuttige info gegeven... waarvoor hartelijk dank! Ik blijf wel bij de professionals! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb daarnet gebeld, maar kreeg een of ander vaag keuze menu volgens mij.. Maar als ik de berichten lees moet er morgenochtend nog wel wat op voorraad zijn. En anders pech
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wie gaat morgen (vroeg) naar Opera en kan een 32 GB meenemen voor een kleine vergoeding ? Mail: willem.houtman@planet.nl
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|