iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nog aan't overwegen om morgenochtend naar FR te gaan. Ben van plan om er 4 mee te nemen. 1 voor mijzelf en 3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben nog aan't overwegen om morgenochtend naar FR te gaan. Ben van plan om er 4 mee te nemen. 1 voor mijzelf en 3 voor verkoop. Wil wel graag de garantie hebben dat er genoeg animo is. Wie interesse heeft, lemme know. Graag een PM met wat je als pick-up service wilt geven.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heren, let wel even op.
JoeriB en ik werden bij de tolhuisjes nog aangehouden door mannen in blauwe pakjes. (douane?) Werd ons gevraagd waar we heen gingen en waarom we beide 2000 euro aan cash geld bij ons hadden. Gelukkig lulde Joerib hier ons mooi uit Laatst gewijzigd door kleine jan; 04-08-10 om 16:05. |
|
|||
|
|||
Shit man hoop echt dat ze begin september weer op voorraad zijn want dan pas ben ik in parijs. Ik zie nu gewoon mensen met meer dan 1 Iphone weggaan. Is zonde man gun mij dan 1 voor begin september
Denken jullie dat er begin september weer nieuwe voorraad is? Dat ik dan gewoon kan halen zonder reservering? |
|
||||
|
||||
Citaat:
hey Kleine Jan jullie hebben de iphone in de opera store gekocht toch? spreken ze daar ook engels? en waar hebben/hadden jullie de auto geparkeerd?
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee wij waren in het Lourve (2 keer geweest) Opera zijn we nog niet geweest, misschien komt dat nog spreken in louvre prima engels... denk dat je dat ook wel moet kunnen als apple medewerker dus weet zeker dat dat in opera ook zo is. auto stond parkeergarage in de buurt van louvre... ben de naam ff kwijt... Vici ofzo.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan via een vriend ook een iPhone door Orange geleverd krijgen. Maar ik snap de unlock niet goed. Moet je dan niet eerst over een microsim van Orange beschikken om de GSM te kunnen activeren? Want als ik er gewoon een andere microsim insteek zal dit toch niet werken? Iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oke thanks, ff googlen naar de garage, de store zelf zit touch onder die glazen piramide? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Word weer een drukke dag met Parijs iPhone gangers morgen.. Iemand nog een update over de voorraad 16GB?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke guys, na wat belletjes ga ik morgen zeker naar Parijs Waarschijnlijk hebben we nog 2 plekjes vrij in de auto. Wij zijn om half 5 in Gorinchem. Mocht er iemand mee willen rijden voor 35euro pp, stuur me even een mailtje naar: kristiannardten @ h0tmeeeeel.com (je weet wel )
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Oh ja.. vinci...
Ja...Croix des Petits Champs intikken op je tom tom en plas van te voren even ergens, in het winkelcentrum kost het een euro... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Yup ik had er net 4,5 uur in de auto opzitten maar moest toch echt, inderdaad 1 euro. Maar het leek ook net een winkel 2 iphone's meegenomen en weer terug Yahoo ik probeerde er nog 2 mee te krijgen maar helaas |
|
||||
|
||||
Citaat:
1 keer boven , iphones in de auto leggen en een keer beneden... niemand die het merkt volgens mij |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|