iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) ben benieuwt hoeveel ze er hebben en hoeveel je er mee krijgt...Kun je ook checken of ze de 32 GB niet gewoon hebben......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ben benieuwt hoeveel ze er hebben en hoeveel je er mee krijgt...Kun je ook checken of ze de 32 GB niet gewoon hebben...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En toen was het even stil
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgen naar Parijs; wat zijn de benodigdheden? Een Mini-Simcard en legitimatie?
|
|
|||
|
|||
Iemand nog een reserving voor een 32 GB over?? neem ik zonder moeite van je over
|
|
|||
|
|||
Het is stil bij de heren in Paris, kom op jongens geef ons eens een update
Hoop dat er zaterdagmorgen nog genoeg over is. |
|
|||
|
|||
joerib: in welke store ben je geweest en heb je iets meegekregen ?
|
|
|||
|
|||
ja we wachten met spanning...
|
|
|||
|
|||
Best lachwekkend dit eigenlijk
Binnenkort ook maar eens een tripje plannen! Heb er al 2 besteld in de uk, maar als ik naar Parijs erom kan is dat een stuk sneller! |
|
|||
|
|||
Bonjour,
Zaterdag ga ik vanuit Sittard naar Parijs. Mochten er mensen zijn die reserveringen hebben staan in het louvre is er over meerijden te praten. ( eventueel met een reservering ? ) Hebben jullie een adres van de store in het louvre ? Of is het Adresse 99 rue de Rivoli 75001 99 rue de Rivoli 75001, Paris En weten jullie al wat meer over de beschikbaarheid van de 16 GB ? Is het een kwestie van reserveren ? Laatst gewijzigd door seantjuh; 03-08-10 om 21:45. |
|
|||
|
|||
Citaat:
99 rue de Rivoli 75001 , Paris 01 43 16 78 00 Heures d'ouverture : Lun - Dim : 10h - 20h ------------------------------ En dan Apple Store L'Opera 12 rue Halévy 75009 , Paris 01 44 83 42 00 Heures d'ouverture: Lun - Mer : 09h - 20h Jeu - Sam : 09h - 21h |
|
|||
|
|||
Dank je!
Als ik het goed heb begrepen zijn er genoeg toestellen en is reserveren niet 123 noodzakelijk ? Is het nog een probleem om 2 toestellen mee te nemen, of is het 1 toestel per persoon ? Hoe zit het met het activeren van het toestel. Kan dat vanuit NL ? of moet dat in FR gebeuren ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nu nog iemand met de antwoorden
Of met meer wijsheid dan wij |
|
|||
|
|||
de shop is nu gesloten he, we zullen morgen wel meer horen denk ik
|
|
|||
|
|||
Gaat er morgen nou eigenlijk iemand naar Frankrijk ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ja ja jongens
hier zijn we weer jullie zijn nieuwsgierig he........... ok, wat willen jullie graag weten ;-) wat betreft de voorraad 16 gig hadden ze vandaag en de komende week ze weten natuurlijk niet hoe hard het gaat en tot wanneer ze genoeg hebben 32 hadden ze nog niet ze konden ook niet zeggen of die morgen in de vrije verkoop gingen Kleine Jan en ik hebben er nu ook 1 voor onze moeder en vriendin was weer erg gezellig duurt nog wel even voordat we thuis zijn omdat Kleine Jan nog even de Moulin Rouge is in geweest, ik heb in de auto gewacht Dus voor de mensen die morgen of donderdag gaan die hoeven zich geem zorgen te maken wbt de 16 g Zo genoeg info? Of willen jullie weten wat Kleine Jan in de Moulin Rouge heeft gedaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
En ja, wat heeft Kleine Jan in de Moulin Rouge gedaan? |
|
|||
|
|||
kijk mooi wij gaan donderdag. er is nog 1 plekkie vrij....
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|