iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Mooi hoe meer mensen het bevestigen hoe blijer ik word Eind augustus dus op zoek naar louvre in parijs Dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dan heb ik echt mazzel, ging maandag terug om mijn Iphone 4 16gb om te ruilen ivm een defect, vraagt die jongen bij de kassa: wil je een 16gb of een 32gb? Dus ik keek m aan van heb je die dan? Ja hoor! dus ik kwam met een defecte 16 en ging terug met een 32! (wel met bijbetaling natuurlijk maar dat spreekt voor zich)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stel ze zijn woensdag op voorraad betekent dat, dat je volgende week vrijdag bijvoorbeeld gewoon naar apple store louvre gaat en 1 Iphone 16 gb kan meenemen zonder reservering? Of is zijn ze alleen morgen op voorraad. misschien dommevraag
|
|
|||
|
|||
Mensen,
als er luitjes zijn met extra reserveringen dan houd ik me aanbevolen. ik zet 50 euro bovenop de prijs. thanks frank |
|
|||
|
|||
flakkee-john en ik willen woensdagavond bellen, zijn ze op voorraad gaan we er donderdag in alle vroegte heen.. We zoeken nog een 3e persoon die zin heeft in een trip.
|
|
||||
|
||||
Ik ben donderdag vrij....heb een leaseauto.....wil een 32GB (liefst 2)......maar begrijp dat er allen 16GB voorradig zijn ?!
|
|
|||
|
|||
Iemand in de buurt van Groningen die heengaat dit weekend?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
net gebeld met Opera Store, ze hebben 16 GB genoeg morgen....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nou over 2 weken durf ik niet te zeggen...morgen en overmorgen wel
|
|
|||
|
|||
Ooh zoo oke nee ik dacht dat ze dan heel veel hadden binnen gekregen en dat ze gewoon net als de Ps3's (voorbeeld ) gewoon gelijk kunnen verkopen en dat voor een tijdje.
|
|
|||
|
|||
Ik ben van plan morgen naar parijs te rijden, heeft iemand een 32 GB reservering over?
Ik zou graag een 32 GB en een 16 GB willen kopen namelijk. De 16 is niet zo'n probleem morgen denk ik maar de 32 wel....wie helpt mij? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
flakkee-john ik wil ook wel met je mee als er nog plaats is, ik kom ook van flakkee!
|
|
||||
|
||||
Ik ga indien er 16 gb toestellen beschikbaar zijn ook misschien naar Parijs dit weekend, nu kan ik alleen geen Frans kunnen ze in de opera winel ook Engels?
Edit of kan iemand de 16 gb voor me meenemen?
Waarom kijk je hier? ga Mn posts eens lezen! Laatst gewijzigd door dj_ko; 03-08-10 om 18:22. |
|
||||
|
||||
Hewn,ik Ben er nu
Nog geen Idee hoe het zit met voorraden Eerst ff kijken hoeveel we er mee krijgen |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
|
|