iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Als iemand morgen beld naar de Louvre of ze binnen zijn en dat jullie nogmaals de bevestiging hebben!! Nl naar Parijs is best een stukje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als iemand morgen beld naar de Louvre of ze binnen zijn en dat jullie nogmaals de bevestiging hebben!! Nl naar Parijs is best een stukje rijden.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja vanaf woensdag kun je een iPhone kopen zonder reservering want daar zijn ze mee gestopt.. Waarschijnlijk neemt de vraag af.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar kan ik ook gewoon Iphone daar activeren en testen of moet je daarvoor microsim bij hebben? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu wil ik morgen wel weer terug. Heb een afhaalbericht gehad voor 2x 32GB bij 't Louvre, en 1x 32GB bij 'l Opera. Degene die rijdt mag mijnes van Opera hebben in ruil voor de trip |
|
|||
|
|||
Als je nog iemand vindt dan ga ik graag mee!
|
|
|||
|
|||
Ja je moet een laptop meenemen met iTunes en een microsim!! Ik heb de mijne geknipt.. Op internet staat pre6 hoe!
|
|
|||
|
|||
wat een aanbieding.maarja zoals ik eerder heb gezegd. word waarscheinlijk morgen behandeld aan m,n ogen. als het niet door gaat dan spring ik woensdag in de auto voor die 32.
|
|
|||
|
|||
Zit ik met: de originele identiteitskaart (geen kopie) van mijn vrouw, een volmacht van haar (+ een filmpje van haar en de volmacht haha) en een bewijs van samenwoonst (wel in het Nederlands) safe genoeg om 2 stuks op haar naam af te halen?
|
|
|||
|
|||
mensen, heb vanmiddag een bumper besteld, duurt dat echt tot in september voordat ie er is?! wat zijn de ervaringen hier?
(erg off-topic, I know) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jammer! Ik kan bij nader inzien dus ook niet. Mijn reserveringen gaan verlopen, tenzij iemand er nog wat voor geeft? 2x 32GB @Louvre en 1x32GB @Opera! |
|
|||
|
|||
Ik denk dat wij iets kunnen regelen; check je PM !
|
|
|||
|
|||
Dubbelpost : Heeft iemand nog reserveringen voor morgen?
|
|
|||
|
|||
Als je niets met je reserveringen mag doen mag je die steeds aan mij doorsturen ik ga eind deze week normaal naar parijs!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal, ik had een vraagje en dacht dat jullie misschien het antwoord weten. Mijn vraag is het volgende: als ik vandaag al 2x iphone's heb gekocht kan ik dan morgen alweer twee bemachtigen ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit er aan te denken om woensdag naar Parijs te gaan met de trein. Ik krijg dan 40% korting, als er mensen het zelfde idee hebben, ik kan 3 personen mee nemen op mijn korting. Weet 't zelf alleen nog niet zeker. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als ik zou gaan, neem ik de trein vanaf schiphol naar parijs noord. Je kan gebruik maken van mijn korting door aan te geven dat je gebruik wilt maken van de korting en op 2e klas zitten en met mij te reizen.. als we gecontroleerd worden dan laat ik die kaart zien en is 't prima..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heel erg moeilijk te zeggen, omdat de prijzen heel erg afhankelijk zijn van de tijden.. maar je moet naar de prijs in nederland kijken, daar scheelt 't gewoon 40% op de prijs.
heb even zelfde tijd en prijs vergeleken op het traject Schiphol - Brussel Zuid; scheelt 50 euro. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|