//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Als iemand morgen beld naar de Louvre of ze binnen zijn en dat jullie nogmaals de bevestiging hebben!! Nl naar Parijs is best een stukje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1821  
Oud 02-08-10, 21:59
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Als iemand morgen beld naar de Louvre of ze binnen zijn en dat jullie nogmaals de bevestiging hebben!! Nl naar Parijs is best een stukje rijden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1822  
Oud 02-08-10, 22:04
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Hee Faar,

Bedankt voor je informatie maar 2 vragen:
- wat bedoel je met 'Let op die garantie gaven ze alleen voor 16 g?
- Kan ik gewoon mijn Iphone kopen daar (zonder reservering ) en dan gelijk testen en als die niet doet ofzo gewoon gelijke nieuwe terug vragen in die winkel?
De 16gb komt zeker binnen.
Ja vanaf woensdag kun je een iPhone kopen zonder reservering want daar zijn ze mee gestopt.. Waarschijnlijk neemt de vraag af..
  #1823  
Oud 02-08-10, 22:05
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faar Bekijk bericht
De 16gb komt zeker binnen.
Ja vanaf woensdag kun je een iPhone kopen zonder reservering want daar zijn ze mee gestopt.. Waarschijnlijk neemt de vraag af..
Oke dankje,

maar kan ik ook gewoon Iphone daar activeren en testen of moet je daarvoor microsim bij hebben?
  #1824  
Oud 02-08-10, 22:05
tomic22 tomic22 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: omg. Utrecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via Yahoo naar tomic22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Justevo Bekijk bericht
Iemand die woensdag een tripje wilt maken dan? Heb geen vervoer maar betaal uiteraard aan alles mee.
Hoi allemaal! Het weekend parijs was erg leuk...
Nu wil ik morgen wel weer terug. Heb een afhaalbericht gehad voor 2x 32GB bij 't Louvre, en 1x 32GB bij 'l Opera. Degene die rijdt mag mijnes van Opera hebben in ruil voor de trip
  #1825  
Oud 02-08-10, 22:19
Justevo Justevo is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomic22 Bekijk bericht
Hoi allemaal! Het weekend parijs was erg leuk...
Nu wil ik morgen wel weer terug. Heb een afhaalbericht gehad voor 2x 32GB bij 't Louvre, en 1x 32GB bij 'l Opera. Degene die rijdt mag mijnes van Opera hebben in ruil voor de trip
Als je nog iemand vindt dan ga ik graag mee!
  #1826  
Oud 02-08-10, 22:28
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Ja je moet een laptop meenemen met iTunes en een microsim!! Ik heb de mijne geknipt.. Op internet staat pre6 hoe!
  #1827  
Oud 02-08-10, 22:43
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomic22 Bekijk bericht
Hoi allemaal! Het weekend parijs was erg leuk...
Nu wil ik morgen wel weer terug. Heb een afhaalbericht gehad voor 2x 32GB bij 't Louvre, en 1x 32GB bij 'l Opera. Degene die rijdt mag mijnes van Opera hebben in ruil voor de trip
wat een aanbieding.maarja zoals ik eerder heb gezegd. word waarscheinlijk morgen behandeld aan m,n ogen. als het niet door gaat dan spring ik woensdag in de auto voor die 32.
  #1828  
Oud 02-08-10, 22:52
Ken1984 Ken1984 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 97
Standaard

Zit ik met: de originele identiteitskaart (geen kopie) van mijn vrouw, een volmacht van haar (+ een filmpje van haar en de volmacht haha) en een bewijs van samenwoonst (wel in het Nederlands) safe genoeg om 2 stuks op haar naam af te halen?
  #1829  
Oud 02-08-10, 22:54
jwee jwee is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 33
Standaard

mensen, heb vanmiddag een bumper besteld, duurt dat echt tot in september voordat ie er is?! wat zijn de ervaringen hier?

(erg off-topic, I know)
  #1830  
Oud 02-08-10, 22:55
tomic22 tomic22 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: omg. Utrecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via Yahoo naar tomic22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ken1984 Bekijk bericht
Zit ik met: de originele identiteitskaart (geen kopie) van mijn vrouw, een volmacht van haar (+ een filmpje van haar en de volmacht haha) en een bewijs van samenwoonst (wel in het Nederlands) safe genoeg om 2 stuks op haar naam af te halen?
Meer dan joh; zo moeilijk zijn ze nou ook weer niet. maar het verschilt per medewerker...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy Bekijk bericht
wat een aanbieding.maarja zoals ik eerder heb gezegd. word waarscheinlijk morgen behandeld aan m,n ogen. als het niet door gaat dan spring ik woensdag in de auto voor die 32.
Jammer! Ik kan bij nader inzien dus ook niet. Mijn reserveringen gaan verlopen, tenzij iemand er nog wat voor geeft? 2x 32GB @Louvre en 1x32GB @Opera!
  #1831  
Oud 02-08-10, 23:21
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomic22 Bekijk bericht
Meer dan joh; zo moeilijk zijn ze nou ook weer niet. maar het verschilt per medewerker...




Jammer! Ik kan bij nader inzien dus ook niet. Mijn reserveringen gaan verlopen, tenzij iemand er nog wat voor geeft? 2x 32GB @Louvre en 1x32GB @Opera!
Ik denk dat wij iets kunnen regelen; check je PM !
  #1832  
Oud 02-08-10, 23:26
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Dubbelpost : Heeft iemand nog reserveringen voor morgen?
  #1833  
Oud 02-08-10, 23:28
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomic22 Bekijk bericht
Meer dan joh; zo moeilijk zijn ze nou ook weer niet. maar het verschilt per medewerker...




Jammer! Ik kan bij nader inzien dus ook niet. Mijn reserveringen gaan verlopen, tenzij iemand er nog wat voor geeft? 2x 32GB @Louvre en 1x32GB @Opera!
Als je niets met je reserveringen mag doen mag je die steeds aan mij doorsturen ik ga eind deze week normaal naar parijs!
  #1834  
Oud 02-08-10, 23:32
|HZA |HZA is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Justevo Bekijk bericht
Als je geen reservatie meer nodig hebt zou ik best graag meewillen, uiteraard betaal ik mijn deel van de kosten! Als ik meekan hoor ik het graag..
Daar zit ik dus ook op te wachten... Nog even wachten totdat het "officieel" is bevestigd.
  #1835  
Oud 02-08-10, 23:55
Taronik Taronik is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal, ik had een vraagje en dacht dat jullie misschien het antwoord weten. Mijn vraag is het volgende: als ik vandaag al 2x iphone's heb gekocht kan ik dan morgen alweer twee bemachtigen ?
  #1836  
Oud 03-08-10, 00:00
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem... Bekijk bericht
Ja OV-chipkaart... Scheelt dat dus zo veel ? Kan je zo'n ding gewoon gratis aanvragen? Maar wat ik dan niet begrijp is dat NS zegt dat je al een enkele reis parijs hebt voor 35,- :s
NS heeft ook wel gelijk, alleen dan praat je over het superdupergoedkoopste tarief wat je niet kan annuleren. Het kan ook wel, maar je moet wel vooruit boeken om die prijs te krijgen. =) 40% korting is omdat ik student ben, normaliter reis ik gratis. Wel kan je een kortingskaart kopen, alleen die is pas na 9:00 geldig.

Ik zit er aan te denken om woensdag naar Parijs te gaan met de trein. Ik krijg dan 40% korting, als er mensen het zelfde idee hebben, ik kan 3 personen mee nemen op mijn korting.

Weet 't zelf alleen nog niet zeker.
  #1837  
Oud 03-08-10, 00:31
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dikke Bekijk bericht
NS heeft ook wel gelijk, alleen dan praat je over het superdupergoedkoopste tarief wat je niet kan annuleren. Het kan ook wel, maar je moet wel vooruit boeken om die prijs te krijgen. =) 40% korting is omdat ik student ben, normaliter reis ik gratis. Wel kan je een kortingskaart kopen, alleen die is pas na 9:00 geldig.

Ik zit er aan te denken om woensdag naar Parijs te gaan met de trein. Ik krijg dan 40% korting, als er mensen het zelfde idee hebben, ik kan 3 personen mee nemen op mijn korting.

Weet 't zelf alleen nog niet zeker.
Aha chill! Vanaf waar ben je van plan te vertrekken en hoe zou ik dan gebruik kunnen maken van die korting?
  #1838  
Oud 03-08-10, 00:37
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Als ik zou gaan, neem ik de trein vanaf schiphol naar parijs noord. Je kan gebruik maken van mijn korting door aan te geven dat je gebruik wilt maken van de korting en op 2e klas zitten en met mij te reizen.. als we gecontroleerd worden dan laat ik die kaart zien en is 't prima..
  #1839  
Oud 03-08-10, 00:50
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dikke Bekijk bericht
Als ik zou gaan, neem ik de trein vanaf schiphol naar parijs noord. Je kan gebruik maken van mijn korting door aan te geven dat je gebruik wilt maken van de korting en op 2e klas zitten en met mij te reizen.. als we gecontroleerd worden dan laat ik die kaart zien en is 't prima..
Wat scheelt het in prijs ? Totaal dan he . Eeerst ff kieken wat ze morgen zeggen
  #1840  
Oud 03-08-10, 01:05
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

heel erg moeilijk te zeggen, omdat de prijzen heel erg afhankelijk zijn van de tijden.. maar je moet naar de prijs in nederland kijken, daar scheelt 't gewoon 40% op de prijs.

heb even zelfde tijd en prijs vergeleken op het traject Schiphol - Brussel Zuid; scheelt 50 euro.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51.