iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) waarom zeggen ze eerst op dit forum dat de 16 gb's op voorraad zijn ? wanneer zal dit het geval zijn denken jullie?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waarom zeggen ze eerst op dit forum dat de 16 gb's op voorraad zijn ? wanneer zal dit het geval zijn denken jullie?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gisteren gebeld voor een reservering van 2 Iphones. Kreeg geen ontvangstbevestiging dus vanochtend rond 10.00 weer opnieuw gebeld. De medewerker van gisteren had zich in 1 letter van mijn e-mailadres vergist. Werd meteen rechtgezet en de reservering bleef gewoon staan en kreeg meteen 2 ontvangstbevestigingen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar voordat ik hier stampij over wilde maken zei hij dus dat er genoeg voorraad was... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb gister gebeld en daar werd toch echt gezegd dat ze geen voorraad hadden
heb wel kunnen reserveren anders was ik gister of vandaag gelijk weer die kant op gegaan zelfs mijn moeder wil er 1, het moet niet gekker worden Laatst gewijzigd door DrDecibel; 01-08-10 om 23:10. |
|
|||
|
|||
Hallo iedereen
volgens de apple medewerker die mij gister aan de telefoon hielp zijn de 32GB's voornamelijk bij Opera snel te leveren. Verder heb ik vanmorgen gewoon gereserveerd en ze verwachte dat deze over 2 weken op te halen zijn. Ik heb een mail ontvangen en zou weer een mail krijgen als ik ze op kon halen. |
|
|||
|
|||
jammer dat ze geen voorraad hebben:S hopelijk eind deze maand want dan ben ik parijs voor weekje.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dit is de website
Apple Store - Carrousel du Louvre hier staat ook een nummer op, daar kan je reserveren. Ik had volgens mij Paul aan de telefoon |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb 1 keer 16 en 1 keer 32 besteld
Ik weet niet of ze engels praten, ik praat zelf vloeiend frans omdat mijn broer daar lang woonde. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik hoop dat ik woensdag of donderdag weer met mijn reservering die kant op kan
|
|
|||
|
|||
@ joeriB :
Mischien kunnen er mensen met je meerijden als je dat goed vind? Laat maar weten, kunnen we de brandstof delen. |
|
|||
|
|||
Ik kom net uit Parijs. Bij Opera is niets verkrijgbaar maar bij Carrousel du Louvre zijn 16 Gb geen 32 Gb op voorraad. Bij Opera noteren ze alleen inschrijvingen. In beide filialen spreken ze goed Engels. Nu alleen nog de SIM bijknippen. Tips? Anyone?!!?!?!?!?!
|
|
|||
|
|||
Ik ga zo naar de Louvre.. Heb hier een nachtje geslapen.. Ik zal kijken of er nog iets op voorraad is..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zal kijken of men nog kan reserveren en meteen vragen vanaf wanneer ze weer gewone voorraad hebben.. Voor de 16gb & 32gb.. Ik heb 4 dagen moeten wachten voor de 16gb.. Nog meer vragen? Ga ik ze zo stellen hier in Parijs..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|