//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee ging niet opeens soepel..probeerde 4en te bereiken maar lukte dus niet.. Tijdje voor de Apple Store gestaan en bedenken wat ik nog meer kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1661  
Oud 31-07-10, 22:48
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Nee ging niet opeens soepel..probeerde 4en te bereiken maar lukte dus niet..
Tijdje voor de Apple Store gestaan en bedenken wat ik nog meer kon doen..toen begon het te regenen en dacht ik **** it, ga gewoon weer in de rij staan (was 2 uur later), die vrouw die moeilijk deed herkende mij niet eens en stuurde mij naar de balie waar ik moest zijn.
Gelukkig stond daar nu een aardige rij en 2 andere medewerkers achter...deed of mijn neus bloede..legde de reserveringen weer neer en was bang dat ze weer om een ID bewijs zouden vragen..maar tot mijn stomme verbazing deden ze dit niet (alle mensen voor mij en na mij wel), dus ik mijn mondje dicht houden en pakte ze een tasje, iPhone erin..kriebels kwamen echt in mijn buik..en kon mijn lach nauwelijks onderdrukken..snel betalen..en een gelukkig mens stapte daar de zaak uit.
Nog hardstikke bedankt 4en..toppie..
Succes aan de rest.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1662  
Oud 31-07-10, 22:51
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

zo ging het bij Kleine Jan en mij ook
Heel makkelijk

misschien scheelde het dat Kleine Jan maar net boven de balie uitkwam en ze het een schattig baasje vonden.....
  #1663  
Oud 31-07-10, 23:50
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Wat een verhaal!! Gaaf
  #1664  
Oud 31-07-10, 23:53
Lennyl Lennyl is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 67
Standaard

Gister ook mail ontvangen dat ik de 16GB op kon halen bij Louvre, alleen zit ik nu nog in Spanje. Ik had 20 juli gebeld om te reserveren.
Meteen nogmaals gereserveerd, hopelijk ben ik dan wel in de buurt van Parijs
  #1665  
Oud 01-08-10, 00:03
GMember GMember is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Hebben jullie allemaal meteen een bevestigings email gekregen of zijn er ook mensen die alleen een afhaalbericht hebben gekregen?
  #1666  
Oud 01-08-10, 00:08
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Das 10 dagen voor de 16gb!!! En Gmember ik heb de bevestiging de zelfde dag gehad als de reservering!! Als jij nog niets hebt ontvangen zou ik ff bellen als ik jouw was!!
  #1667  
Oud 01-08-10, 00:18
GMember GMember is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik denk inderdaad dat er wat mis is gegaan dan, morgen als eerste ff bellen als ik wakker word.
  #1668  
Oud 01-08-10, 00:34
mail56 mail56 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Even een bericht uit het zuiden: gisteren hier in Montpellier een 16GB kunnen ophalen. Slechts 4 dagen (vanaf ma 26/7) op de wachtlijst gestaan. Indruk van de shop, niet al te druk, aardige gasten die goed Engels spreken. Ze hebben op mijn verzoek zelfs een microsim ergens uitgehaald om te aktiveren. Moest me wel legitimeren. Nou ik ga de rest van de vakantie genieten.

Laatst gewijzigd door mail56; 01-08-10 om 00:39.
  #1669  
Oud 01-08-10, 00:44
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

4 dagen is super snel!! Montpellier is een beetje erg ver dan Parijs om heen en weer te rijden!! Have fun with your new Iphone4!!
  #1670  
Oud 01-08-10, 00:51
mail56 mail56 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Faar ja dank je wel. Het was mij ook te ver geweest, het is dat ik hier op vakantie ben 80 km van Montpellier. Wat een toeval niet.
Op de terugweg naar NL ga ik nog wel ff langs de shop om het Applecare pakket terug te brengen (55 euro). De verkoper wist zeker dat ik er in NL garantie mee kan claimen. Na het nodige erover gelezen te hebben weet ik dat zo net nog niet. Er is echt niemand die het zeker weet maar het lijkt erop dat het toch alleen extra garantie in Frankrijk biedt. Nog geprobeerd om via mail de vraag bij Apple neer te leggen maar dat is echt onbegonnen werk.

Laatst gewijzigd door mail56; 01-08-10 om 01:02.
  #1671  
Oud 01-08-10, 00:58
wallietax wallietax is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 59
Standaard

Als iemand morgen een reservering binnenkrijgt, en het niet redt om te gaan dan hou ik me aanbevolen. Ik heb (zoals eerder te lezen) vrijdag mn iphone 4 16gb opgehaald, maar ik moet maandag terug omdat het scherm kuren heeft. Nu is mijn verwachting dat ie wordt omgeruild (is me ook via tel. gezegd) maar wellicht is een reservering op zak toch handig.....voor als ze toch zeggen "mijnheer we gaan m opsturen en u een week wachten op een nieuwe, alle stock is helaas gereserveerd ". Je weet maar nooit?
  #1672  
Oud 01-08-10, 01:36
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail56 Bekijk bericht
Faar ja daMnk je wel. Het was mij ook te ver geweest, het is dat ik hier op vakantie ben 80 km van Montpellier. Wat een toeval niet.
Op de terugweg naar NL ga ik nog wel ff langs de shop om het Applecare pakket terug te brengen (55 euro). De verkoper wist zeker dat ik er in NL garantie mee kan claimen. Na het nodige erover gelezen te hebben weet ik dat zo net nog niet. Er is echt niemand die het zeker weet maar het lijkt erop dat het toch alleen extra garantie in Frankrijk biedt. Nog geprobeerd om via mail de vraag bij Apple neer te leggen maar dat is echt onbegonnen werk.
ik ben echt blij voor je!! Maak je maar geen zorgen in Nl schijnt Apple een contract te hebben met solid-vision voor alle reparaties te Rijswijk!! Google het maar!! Have fun met je nieuwe iPhone 4!!!
  #1673  
Oud 01-08-10, 02:15
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Kom op mensen, laat eens weten wie er al weer een oproep hebben gekregen?
  #1674  
Oud 01-08-10, 11:14
tomic22 tomic22 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: omg. Utrecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via Yahoo naar tomic22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeriB Bekijk bericht
Kom op mensen, laat eens weten wie er al weer een oproep hebben gekregen?
Ik dus alleen 1 voor 32 en 1 voor 16... Mooi verhaal ovorigens van dejive.... Topz! Ik hoop nog op me andere 32 gb reservering morgen van 14 juli....
  #1675  
Oud 01-08-10, 11:15
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Belde net om nog reservering te doen naar t louvre
De man aan de tel zei dat ze geen reserveringen meer aannemen?
Iemand met deze zelfde ervaring???
  #1676  
Oud 01-08-10, 11:55
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Het zou mij niets verbazen dat het op een gegeven moment gewoon even ophoudt met die reserveringen... Ze zullen er niet meer Iphones om verkopen of zo. Een prefect systeem bestaat niet bij schaarste... waarom zou den één meer recht hebben op een toestel dan de ander ? Dus tja... Gewoon over 1 of 2 dagen opnieuw proberen of zo.
  #1677  
Oud 01-08-10, 11:55
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Hoe zou dat komen:S
Apple care wat is het nou wel of geen garantie in Nederland als je die afsluit in Frankrijk. Want de ene zegt van niet andere van wel?
  #1678  
Oud 01-08-10, 13:20
Quelo Quelo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb zojuist gebeld met Louvre. Reserveren kan niet meer en is niet meer nodig. Van de 16 gb hebben ze voldoende op voorraad. De 32 gb verwachten ze volgende week weer op voorraad te hebben.
  #1679  
Oud 01-08-10, 13:36
tbeumer@ tbeumer@ is offline
• iOS 8.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quelo Bekijk bericht
Ik heb zojuist gebeld met Louvre. Reserveren kan niet meer en is niet meer nodig. Van de 16 gb hebben ze voldoende op voorraad. De 32 gb verwachten ze volgende week weer op voorraad te hebben.
Serieus??
Wanneer zal dat dan in België het geval zijn vraag je je af..
  #1680  
Oud 01-08-10, 13:40
Joost213 Joost213 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 16
Standaard

Hola,

Ben straks in de buurt dus ga vd week ook een poging wagen in Montpellier

Topic redelijk doorgespit, toch een vraag die ik nog niet ben tegengekomen. Ga proberen vrienden van mij er ook 2 te laten op hun reservering onder hun naam. Denk alleen niet dat zij even 1250€+ voor kunnen schieten. Kunnen zij evt gewoon mijn pinpas/CC gebruiken om af te rekenen in de store of moeten die namen overeenkomen?

Misschien dat een van jullie al ervaring heeft met deze situatie...

Gr. Joost
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.