//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat de meeste naar de louvre gaan ipv opera... En zoals ik op deze forum lees kunnen ook veel hun reservering niet ophalen... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1581  
Oud 31-07-10, 00:12
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Ik denk dat de meeste naar de louvre gaan ipv opera... En zoals ik op deze forum lees kunnen ook veel hun reservering niet ophalen... Dus dat zal ook wel voor de fransen gelden.. Waardoor de reserveringen overgaan naar de ander wachtende en zo kan het plotseling sneller gaan.. Zo jammer dat je er binnen 24uur moet zijn.. tekort om iets snels te regelen.. Wel top dat we elkaar hier helpen met ophalen en zo...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1582  
Oud 31-07-10, 01:48
wallietax wallietax is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 59
Standaard

Zo, net terug uit Parijs, heb 23 juli gebeld voor een 16gb, gelijk daarna bevestiging in de mail gekregen en tot mijn verbazing kreeg ik vanmorgen al de mail dat de iPhone klaar lag! Twijfelde wel of ik vandaag gelijk zou gaan maar realiseerde me opeens dat het morgen zwarte zaterdag is.... Ben er super blij mee! Was wel even zoeken daar, wist niet dat er onder het louvre een heel winkelcentrum zat.
  #1583  
Oud 31-07-10, 03:25
judas.forgiven judas.forgiven is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik zou gisteren ook te laat aankomen, dus ga nu rijden. Lekker rustig op de weg nu en tegen openingstijd daar.
  #1584  
Oud 31-07-10, 08:56
jwee jwee is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 33
Standaard

Morning Mensen, ik heb gister de reserveringen van Melvinoz opgehaald (opera/parijs), zorg ervoor dat je een goed verhaal hebt wanneer jouw naam niet op het bestelform staat!

ik heb me een slag in de rondte gelogen en kreeg ze uiteindelijk mee, maar de manager was er niet blij mee. Hoorde dat ze bij het Louvre minder 'streng' zijn. Zag alle andere mensen voor me in de rij ook een ID trekken, dus lijkt mij ook geen incident dat ik er nou net uitgepikt werd.

de phone zelf is echt wel gaaf, iemand een tip hoe ik 'm kan activeren zónder micro-sim? want ik kan er nu nog niets mee..

in de loop van volgende week krijg ik nog een bevestiging van een 32gb/louvre. wanneer iemand die voor me op kan pikken volgende week: heel graag!

Laatst gewijzigd door jwee; 31-07-10 om 09:02.
  #1585  
Oud 31-07-10, 09:04
jjisgeswitcht jjisgeswitcht is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwee Bekijk bericht
Morning Mensen, ik heb gister de reserveringen van Melvinoz opgehaald (opera/parijs), zorg ervoor dat je een goed verhaal hebt wanneer jouw naam niet op het bestelform staat!

ik heb me een slag in de rondte gelogen en kreeg ze uiteindelijk mee, maar de manager was er niet blij mee. Hoorde dat ze bij het Louvre minder 'streng' zijn. Zag alle andere mensen voor me in de rij ook een ID trekken, dus lijkt mij ook geen incident dat ik er nou net uitgepikt werd.

de phone zelf is echt wel gaaf, iemand een tip hoe ik 'm kan activeren zónder micro-sim? want ik kan er nu nog niets mee..

in de loop van volgende week krijg ik nog een bevestiging van een 32gb/louvre. wanneer iemand die voor me op kan pikken volgende week: heel graag!
Je huidige sim op maat knippen. Er zijn speciale tangetjes voor en er zijn knipslablonen die je op je huidige sim kan leggen en dan knippen. Dat je hierin geen fouten moet maken is helder lijkt me, anders is je sim letterlijk verknipt. Of je moet een dualsim hebben, dus 2x een sim voor hetzelfde abbo.
  #1586  
Oud 31-07-10, 09:08
jwee jwee is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjisgeswitcht Bekijk bericht
Je huidige sim op maat knippen. Er zijn speciale tangetjes voor en er zijn knipslablonen die je op je huidige sim kan leggen en dan knippen. Dat je hierin geen fouten moet maken is helder lijkt me, anders is je sim letterlijk verknipt. Of je moet een dualsim hebben, dus 2x een sim voor hetzelfde abbo.
ben wel beetje huiverig voor, heb een zakelijk abo, en wil geen gezeik met m'n baas.. als ik dat ding verknip heb ik wel een probleem.
had zelf het idee bedacht om ff naar de Vodafonewinkel hier in de stad te lopen straks en te vragen om een microsim..


slecht plan?
  #1587  
Oud 31-07-10, 09:09
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Dat van die microsim ophalen vind ik geen slecht plan
  #1588  
Oud 31-07-10, 09:22
prosperot prosperot is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
Dat van die microsim ophalen vind ik geen slecht plan
+1!

Telfort heeft helaas geen microsim (prutsers) dus ik heb gisteravond zelf zitten knippen met het ipc sjabloon.... Maar dat ging eigenlijk prima! Btw de iPhone 4 is idd geweldig!

Laatst gewijzigd door prosperot; 31-07-10 om 09:25.
  #1589  
Oud 31-07-10, 09:25
jwee jwee is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prosperot Bekijk bericht
+1! telfort heeft helaas geen microsim (prutsers) dus ik heb gisteravond zelf zitten knippen met het ipc sjabloon.... Maar dat ging eigenlijk prima! Btw de iPhone 4 is idd geweldig!
telfort dus niet, iemand ervaringen met Vodafone?
  #1590  
Oud 31-07-10, 09:28
judas.forgiven judas.forgiven is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Aangezien ik nog in Parijs ben, moet ik voor iemand nog boodschapje ophalen? ;-)
  #1591  
Oud 31-07-10, 09:50
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

het gaat nu wel hard heb ik het idee

zijn jullie allemaal zakelijke rijders trouwens
volgens mij ben je toch wel zo'n 150 kwijt aan benzine
drukt toch wel weer op de kosten
dag kwijt etc

ik weet dat Kleine Jan brugwachter is en alles met openbaar vervoer doet, het was dat we mooi konden combineren, anders was het voor hem waarschijnlijk niet te doen was...
  #1592  
Oud 31-07-10, 09:52
wallietax wallietax is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 59
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wallietax Bekijk bericht
Zo, net terug uit Parijs, heb 23 juli gebeld voor een 16gb, gelijk daarna bevestiging in de mail gekregen en tot mijn verbazing kreeg ik vanmorgen al de mail dat de iPhone klaar lag! Twijfelde wel of ik vandaag gelijk zou gaan maar realiseerde me opeens dat het morgen zwarte zaterdag is.... Ben er super blij mee! Was wel even zoeken daar, wist niet dat er onder het louvre een heel winkelcentrum zat.
NEE HEB IK WEER m'n net opgehaalde Iphone is niet goed, het scherm reageert af en toe niet op aanraking en begint soms als een bezetene te "wiebelen". Ti's niet constant. Als ik de standbyknop indruk dan is het ff weg, maar het komt steeds terug.

Zometeen dus maar bellen, en dan terug van de week. Ik hoop maar dat ze stock hebben om hem te ruilen Pff hoe leg ik dat nu weer uit aan de tel....
  #1593  
Oud 31-07-10, 09:56
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wallietax Bekijk bericht
NEE HEB IK WEER m'n net opgehaalde Iphone is niet goed, het scherm reageert af en toe niet op aanraking en begint soms als een bezetene te "wiebelen". Ti's niet constant. Als ik de standbyknop indruk dan is het ff weg, maar het komt steeds terug.

Zometeen dus maar bellen, en dan terug van de week. Ik hoop maar dat ze stock hebben om hem te ruilen Pff hoe leg ik dat nu weer uit aan de tel....

dat is echt *** idd
daar moet je dan niet aan denken he

misschien een tip voor die mensen die nog gaan om gelijk ff in de auto aan te sluiten op laptop
Hadden Kleine Jan en ik ook gedaan
  #1594  
Oud 31-07-10, 10:10
jwee jwee is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeriB Bekijk bericht
dat is echt *** idd
daar moet je dan niet aan denken he

misschien een tip voor die mensen die nog gaan om gelijk ff in de auto aan te sluiten op laptop
Hadden Kleine Jan en ik ook gedaan

uhm, kan ik de mijne checken als ik m aansluit op m'n laptop? of moet ie daarvoor écht eerst een werkende sim in zich hebben?
  #1595  
Oud 31-07-10, 10:16
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

nou je kan hem wel aanzetten maar dan zie je dat tekentje dat je hem moet aansluiten op Itunes
ik had laptop meegenomen, ff internet verbinding gemaakt met internet via mobiel en toen geactiveerd
  #1596  
Oud 31-07-10, 10:17
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Als ik het goed lees is de reserveer en ophaaltijd nu 8 dagen.. Over de microsim alleen T-mobile heeft ze nu!! Op internet staat precies hoe je ze moet knippen. Ik weet dat je bij Telfort gewoon in een winkel een nieuwe krijgt als die oude kapot is.. Het kost bij elke provider volgens mij rond de € 20,- dus het ia niet meteen een mega ramp en je krijgt een nieuwe meteen werkend mee!
  #1597  
Oud 31-07-10, 10:22
judas.forgiven judas.forgiven is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Heb dus vanochtend zowel in Opera als Louvre iPhones opgehaald en bij beide kwam de manager te pas. Maar die gaven allebei eigenlijk gelijk mee. Je wordt er zo nog goed in ;-)

Bij beide was ik er trouwens voor de aangegeven openingstijd en stond ik al in een korte rij. 's Ochtends om 3:00 uit Nederland vertrekken was dus echt een goed idee. Ook ivm verkeer onderweg en in Parijs.

Ben trouwens een zakelijk rijder. Dus het dagtripje kost eigenlijk vooral tijd en tol.
  #1598  
Oud 31-07-10, 10:23
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Dus we moeten met de laptop, en micosim sjabloon en schaar naar parijs, de iPhone ophalen dan naar de MC Donalds waar gratis Wi-Fi is iPhone activeren, simkaart knippen om op de terugweg ermee te spelen?! Haha wat hebben we er toch voor over! Ik weet wat ik meeneem dus!
  #1599  
Oud 31-07-10, 10:25
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faar Bekijk bericht
Dus we moeten met de laptop, en micosim sjabloon en schaar naar parijs, de iPhone ophalen dan naar de MC Donalds waar gratis Wi-Fi is iPhone activeren, simkaart knippen om op de terugweg ermee te spelen?! Haha wat hebben we er toch voor over! Ik weet wat ik meeneem dus!

klint idd wat omslachtig
maar dat bespaart je wel teleurstelling en irritatie als je terug in NL bent en blijkt dat je aangeschafte ipphone kapot is
  #1600  
Oud 31-07-10, 10:26
jwee jwee is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door judas.forgiven Bekijk bericht
Heb dus vanochtend zowel in Opera als Louvre iPhones opgehaald en bij beide kwam de manager te pas. Maar die gaven allebei eigenlijk gelijk mee. Je wordt er zo nog goed in ;-)

Bij beide was ik er trouwens voor de aangegeven openingstijd en stond ik al in een korte rij. 's Ochtends om 3:00 uit Nederland vertrekken was dus echt een goed idee. Ook ivm verkeer onderweg en in Parijs.

Ben trouwens een zakelijk rijder. Dus het dagtripje kost eigenlijk vooral tijd en tol.
moest je je ook legitimeren? of heb je een k-verhaal opgehangen en ze toen meegekregen?
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.