iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat de meeste naar de louvre gaan ipv opera... En zoals ik op deze forum lees kunnen ook veel hun reservering niet ophalen... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik denk dat de meeste naar de louvre gaan ipv opera... En zoals ik op deze forum lees kunnen ook veel hun reservering niet ophalen... Dus dat zal ook wel voor de fransen gelden.. Waardoor de reserveringen overgaan naar de ander wachtende en zo kan het plotseling sneller gaan.. Zo jammer dat je er binnen 24uur moet zijn.. tekort om iets snels te regelen.. Wel top dat we elkaar hier helpen met ophalen en zo...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zo, net terug uit Parijs, heb 23 juli gebeld voor een 16gb, gelijk daarna bevestiging in de mail gekregen en tot mijn verbazing kreeg ik vanmorgen al de mail dat de iPhone klaar lag! Twijfelde wel of ik vandaag gelijk zou gaan maar realiseerde me opeens dat het morgen zwarte zaterdag is.... Ben er super blij mee! Was wel even zoeken daar, wist niet dat er onder het louvre een heel winkelcentrum zat.
|
|
|||
|
|||
Ik zou gisteren ook te laat aankomen, dus ga nu rijden. Lekker rustig op de weg nu en tegen openingstijd daar.
|
|
|||
|
|||
Morning Mensen, ik heb gister de reserveringen van Melvinoz opgehaald (opera/parijs), zorg ervoor dat je een goed verhaal hebt wanneer jouw naam niet op het bestelform staat!
ik heb me een slag in de rondte gelogen en kreeg ze uiteindelijk mee, maar de manager was er niet blij mee. Hoorde dat ze bij het Louvre minder 'streng' zijn. Zag alle andere mensen voor me in de rij ook een ID trekken, dus lijkt mij ook geen incident dat ik er nou net uitgepikt werd. de phone zelf is echt wel gaaf, iemand een tip hoe ik 'm kan activeren zónder micro-sim? want ik kan er nu nog niets mee.. in de loop van volgende week krijg ik nog een bevestiging van een 32gb/louvre. wanneer iemand die voor me op kan pikken volgende week: heel graag! Laatst gewijzigd door jwee; 31-07-10 om 10:02. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
had zelf het idee bedacht om ff naar de Vodafonewinkel hier in de stad te lopen straks en te vragen om een microsim.. slecht plan? |
|
||||
|
||||
Dat van die microsim ophalen vind ik geen slecht plan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Telfort heeft helaas geen microsim (prutsers) dus ik heb gisteravond zelf zitten knippen met het ipc sjabloon.... Maar dat ging eigenlijk prima! Btw de iPhone 4 is idd geweldig! Laatst gewijzigd door prosperot; 31-07-10 om 10:25. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik nog in Parijs ben, moet ik voor iemand nog boodschapje ophalen? ;-)
|
|
||||
|
||||
het gaat nu wel hard heb ik het idee
zijn jullie allemaal zakelijke rijders trouwens volgens mij ben je toch wel zo'n 150 kwijt aan benzine drukt toch wel weer op de kosten dag kwijt etc ik weet dat Kleine Jan brugwachter is en alles met openbaar vervoer doet, het was dat we mooi konden combineren, anders was het voor hem waarschijnlijk niet te doen was... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zometeen dus maar bellen, en dan terug van de week. Ik hoop maar dat ze stock hebben om hem te ruilen Pff hoe leg ik dat nu weer uit aan de tel.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
dat is echt *** idd daar moet je dan niet aan denken he misschien een tip voor die mensen die nog gaan om gelijk ff in de auto aan te sluiten op laptop Hadden Kleine Jan en ik ook gedaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
uhm, kan ik de mijne checken als ik m aansluit op m'n laptop? of moet ie daarvoor écht eerst een werkende sim in zich hebben? |
|
||||
|
||||
nou je kan hem wel aanzetten maar dan zie je dat tekentje dat je hem moet aansluiten op Itunes
ik had laptop meegenomen, ff internet verbinding gemaakt met internet via mobiel en toen geactiveerd |
|
|||
|
|||
Als ik het goed lees is de reserveer en ophaaltijd nu 8 dagen.. Over de microsim alleen T-mobile heeft ze nu!! Op internet staat precies hoe je ze moet knippen. Ik weet dat je bij Telfort gewoon in een winkel een nieuwe krijgt als die oude kapot is.. Het kost bij elke provider volgens mij rond de € 20,- dus het ia niet meteen een mega ramp en je krijgt een nieuwe meteen werkend mee!
|
|
|||
|
|||
Heb dus vanochtend zowel in Opera als Louvre iPhones opgehaald en bij beide kwam de manager te pas. Maar die gaven allebei eigenlijk gelijk mee. Je wordt er zo nog goed in ;-)
Bij beide was ik er trouwens voor de aangegeven openingstijd en stond ik al in een korte rij. 's Ochtends om 3:00 uit Nederland vertrekken was dus echt een goed idee. Ook ivm verkeer onderweg en in Parijs. Ben trouwens een zakelijk rijder. Dus het dagtripje kost eigenlijk vooral tijd en tol. |
|
|||
|
|||
Dus we moeten met de laptop, en micosim sjabloon en schaar naar parijs, de iPhone ophalen dan naar de MC Donalds waar gratis Wi-Fi is iPhone activeren, simkaart knippen om op de terugweg ermee te spelen?! Haha wat hebben we er toch voor over! Ik weet wat ik meeneem dus!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
klint idd wat omslachtig maar dat bespaart je wel teleurstelling en irritatie als je terug in NL bent en blijkt dat je aangeschafte ipphone kapot is |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
|
|