iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Pff net gebeld of ik mijn iPhone kon omruilen, kan daar terugkomen en krijg gewoon een nieuwe. Volgens de persoon die ik ad lijn had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pff net gebeld of ik mijn iPhone kon omruilen, kan daar terugkomen en krijg gewoon een nieuwe. Volgens de persoon die ik ad lijn had is er altijd wel stock voor dit soort gevallen....ik kon me ook hier in nl melden bij een reseller maar dat zal wel niet zo werken, die zeggen ws stuur maar op dat ding. Er zit niks anders op dan nog een keer terug.... Lang leve de leaseauto en de vakantie gelukkig!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
zou het proberen te combineren met een reservering van iemand anders
dan rij je tenminset niet voor nix! |
|
|||
|
|||
jonngens: ik heb hem! 16gb van 21 juli...
ps. ze kunnen wel hîer checken hoeveelste je op de lijst staat... voor mijn 32 sta ik 208ste... vraag t maandag nog wel ff.. weet iemand een shop waar je goedkoop een prepaid sim kaart kan krijgen om te activeren? ik ga hier niet knippen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In de zelfde straat zit een telecom winkel. Koop daar een prepaid!! Knipse
|
|
|||
|
|||
Lekker dan. Reservering overgenomen van 4en en sta ik na 6 uur rijden in Parijs willen ze een id zien en moet overeenkomen met diegene die hem besteld heeft! Kortom ze gaven hem nietjes tenzij 4en een kopie mailt van zijn id bewijs en me toestemming geeft!! Tjezus lekker dan
|
|
||||
|
||||
Opera?
kreeg bij louvre totaal niet de indruk dat ze daar streng op waren denk ook dat het met de verkoper te maken heeft... en hoe druk het is |
|
||||
|
||||
Citaat:
eerste keer omruilen gratis? ik moest gewoon betalen.. PS ja gaat het de goede kant op? dat horen we graag |
|
|||
|
|||
Ja opera gezegd dat 4en mijn neef was en hij zijn been heeft gebroken en ik het daarom ophaal en niet voor niks 6 uur in de auto heb gezeten! Eikels! Kom op 4en waar ben je? Help me out
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
zo dat is wel lullig... sterk verhaal trouwens... haha |
|
|||
|
|||
Joepie, vandaag of morgen mag ik om 1x 32 in 't Louvre. Besteld op 10 juli!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ai. Gaat er vandaag nog iemand richting Louvre. Heb voor vandaag tot morgenvroeg nog een reservering voor een 32gb
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ohja!! Krijg nu een afhaalbericht voor me32gb!! Haha hup terug naar t Louvre
|
|
||||
|
||||
Citaat:
heb je daar ook niet 2 verdiepingen en ik zou gewoon ff wachten tot het wat drukker is en gewoon weer in de rij gaan staan |
|
||||
|
||||
zo het word druk daar
|
|
|||
|
|||
Ja blijf zeker nog ff in Parijs! Hij zal toch wel eens online komen!? Heb hem al een pm gestuurd
|
|
|||
|
|||
Waar ben je in de Apple store. ? Louvre ik sta voor de ingang
|
Er zijn 23 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 23 gasten) |
|
|
|