iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sta nog steeds op Gatwick (vlucht vertraagd) maar wel met 3 Iphones ))) hoppaaaaaa...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik sta nog steeds op Gatwick (vlucht vertraagd) maar wel met 3 Iphones )))
hoppaaaaaa |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zelfde bij mij. ik had hem beter mee besteld.
geraak er nu nog maar eens aan..... Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik krijg mij verknipte Vodafone sim niet aan de praat op mijn unlocked iPhone 4 uit Parijs. Wordt wel herkend door de telefoon, maar iTunes zegt:
"the sim card in this iphone is not supported". Grrrr. Weet iemand raad? Misschien is m'n simkaart te oud? |
|
|||
|
|||
laat je hem er met het syncen toch uit of is dit niet mogelijk?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou dan ben je toch een stapje verder.
Mijn geknipte sims (hele nieuwe sim, had ik pas net twee maanden) wordt helemaal niet herkend door de iPhone4. (geen sim geinstalleerd, Maatje van me had het ook. Welke handleiding heb je gebruikt of moet ik nog ergens op letten) Morgen ff naar de t-mobile store bellen of ze prepaid microsim kunnen leveren |
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die hun nieuwe phone wel gewoon kunnen gebruiken met een zelf geknipte simkaart?
Jan |
|
||||
|
||||
Tis nu bijna half 3 en ben net thuis uit London. Vliegtuig had meer dan 2 uur vertraging. Maar het was een hele ervaring. Na 7 uur in de rij gestaan kon ik de winkel uit met 3 Iphones, 2 x 32gb en 1x 16 gb Net 1 geactiveerd en doet het prima. O ja, geen PM's svp, alle foons zijn al vergeven
|
|
||||
|
||||
Gisteren ruim 4 uur in Parijs in de rij gestaan, maar ik heb hem! Met dank aan TMSTT die zelf zijn reservering niet kon halen en hem aan mij heeft gegeven!!!
Op weg terug simkaartje op maat geknipt en thuis geactiveerd, en tot nog toe geen problemen met ontvangst of gele vlekken gelukkig. Wat een mooi apparaat is het weer |
|
|||
|
|||
Ja hoor gister sim geknipt, doet t perfect, die van maat ook, heb je hem wel goede kant gelegd, als hij hem niet ziet ken ik me voorstellen dat chip verkeerd om zit
|
|
|||
|
|||
Welke handleidingen hebben jullie gebruikt? Onze Sims doen het namelijk allenmaal niet. Zoeken dus nu een goeie handleiding zodat ik vanavond weer kan knippen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gister 13:00 gaan rijden vanuit Den Haag. !8:00 in de rij van de store en maximaal een uur in gestaan. Ik kreeg gewoon een reservering van een ander mee. Ze hebben me zelfs ipv 2x16gb, 2x 32gb gegeven.,
Waren 11:30 weer terug in NL. We hebben wel voetbal kunnen luisteren in de auto haha |
|
|||
|
|||
Meer mensen die een online pre-order hebben lopen waarvan de shipment op 14 Juli staat (Londen)? Zit er zwaar over te denken om hem te cancellen ivm die antenne problemen...
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn altijd wel van die figuren in USA die ALTIJD problemen hebben. Die gekke Amerikanen steken ook kikkers in een magnetron en zeggen dan dat het niet in de handleiding stond |
|
|||
|
|||
Nou, als iemand hem wil cancellen neem ik hem graag over. PM me maar. Ik geloof niet zo in die antenneproblemen.
|
|
|||
|
|||
Iemand nog enig idee of er nog iphones aanwezig zijn? Misschien dat ik er nog vandaag heen ga
|
|
|||
|
|||
Ik heb er gisteren 2 gaan halen in Frankrijk.
Werkt perfect na het verknippen van de sim kaart. Heb wel het probleem van de ontvangst, als ik een soort van 'overbrugging' maak met mijn hand tussen de 2 alu delen aan de linkerkant zakt mijn ontvangst. Met bumper heb ik dit probleem niet. Zou het toestel onmiddelijk opnieuw kopen, wat een machine! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
|
|