iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, en dan nog... de Belgen hebben voorrang. Waarschijnlijk heb je de iPhone dan pas halverwege augustus. Mijn iPhone wordt ergens in de week van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja, en dan nog... de Belgen hebben voorrang. Waarschijnlijk heb je de iPhone dan pas halverwege augustus. Mijn iPhone wordt ergens in de week van 23 juli doorgestuurd naar NL
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Maarten,
bij niet 16 Go1 À partir de 629 € Expédition: 3 semaines Livraison gratuite ik zal het er maar op wagen zeker en er van uit gaan dat het de 14de aan komt? |
|
|||
|
|||
Dat komt denk ik omdat je nog niet besteld hebt..als je dat wel doet verwacht ik dat je nog in dezelfde levering zit..kan alleen geen beloftes doen.
|
|
|||
|
|||
ik zal idd eerst moeten bestellen waarschijnlijk.
Merci! |
|
||||
|
||||
helaas
ik had er 1 besteld dit zou Donderdag zijn uit frankrijk. Bij een bekende van dit forum, Zaterdag ophalen... maar zaterdag geen mail geen telefoon ..... helaas niets meer gehoord. dus iphone 4los... |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik zie hier allemaal mooie verhalen van mensen die naar Parijs rijden ... en de iphone4 daar halen. Ik wil zelf vrijdag avond naar Parijs toe rijden en zaterdag ochtend een iphone halen ... maar hoe weet ik of ze op vooraad zijn daar ...? Ik wil een teleurstelling voorkomen ... |
|
|||
|
|||
Ze zijn niet op voorraad. Alles is uitverkocht, en we zullen moeten wachten op een nieuwe lading ( die waarschijnlijk tesamen is met de belgische iPhone`s)
|
|
|||
|
|||
Bedankt Conno
Hi Conno
Dank je wel voor het delen van je Iphone activerings problemen en de uiteindelijke oplossing. Ik denk dat mij hetzelfde is overkomen. Ik heb afgelopen vrijdag een Iphone 4 gekocht voor een vriend van me en die kan hem ook niet aan de praat krijgen op een Vodafone sim.. Hoop dat ze die ook kunnen omzetten ! Thanks Frank |
|
|||
|
|||
Goeiemiddag iedereen,
Ik heb een klein vraagje ivm. iphone uit Frankrijk. Een vriend van me verblijft momenteel in Cannes. Hij is daar op vakantie. Nu vraag ik mij af of er een mogelijkheid bestaat om daarginds ergens op één of andere manier een iphone op de kop te tikken? Dit zou voor zaterdag moeten zijn aangezien hij dan terugkomt uit vakantie. Hebben jullie tips, ervaringen of mogelijkheden om er daar in de buurt aan te geraken? Alvast bedankt! Mvg, Sander |
|
|||
|
|||
Hij word daar niet los verkocht en als je hem online besteld is hij er niet voor zaterdag.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 4 besteld op apple.fr, deze wordt 2 juli verzonden en 8/9 geleverd bij de opa en oma van een vriend van me. Ik heb zijn gegevens ingevuld dus ik neem aan dat er geen problemen komen bij het ontvangen van het pakje? Of hebben ze nog extra gegevens nodig want heb mijn nl apple id gebruikt.
En het geld is nog niet van mijn creditcard maatschappij afgeschreven wel gereserveerd, is dit normaal? Wanneer wordt het afgeboekt? |
|
|||
|
|||
- wat bedoel je met 8/9 geleverd?
- als je alle info van de bestemmeling hebt ingevuld, is dit voldoende. - geld ging 1 dag voor levering er af bij mij. |
|
|||
|
|||
heel erg bedankt voor je info, bedoel 8 of 9 juli afgeleverd. Wel veel dat ze daar 7 dagen voor nodig hebben. Ruime schatting ga ik vanuit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
net besteld en er staat verzending op 19 juli, levering op 21 juli. is prima voor mij Laatst gewijzigd door Jerry Homes; 29-06-10 om 10:23. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus begrijp ik het goed, dat je niet zomaar even naar Frankrijk kan rijden om wat iPhones te halen? ik ben namelijk van plan om a.s. weekend naar Frankrijk te gaan. Wat zou ik dan moeten doen om er 2 te bemachtigen?
Thanks alvast, Fred |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb zelf gebeld met de Apple store Louvre dus dit lijkt me een betrouwbare bron. |
|
|||
|
|||
Citaat:
online bestellen met afleveradres in frankrijk is momenteel beste. leverdatum staat momenteel op 21/07 Laatst gewijzigd door Jerry Homes; 29-06-10 om 11:23. |
|
|||
|
|||
en hoe zit het eigenlijk met Duitsland, daar kan je hem toch ook al kopen? of is dat alleen met abo?
|
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
|
|