iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Didyman Hey Conno, heb je hem ook met jouw VF sim kunnen activeren? Mijn SIM werkt nog prima in een andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zijn de iphone 4 bij fnac ook simlock vrij? ze worden namelijk met orange sim geleverd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
'Compatible uniquement avec Orange' |
|
|||
|
|||
oki dan moet ik naar apple store. ben geen held met franse taal
ga namelijk in oktober naar parijs en wil dan eentje daar halen. |
|
|||
|
|||
Als ik nu een iPhone 4 reserveer via de Franse online Apple Store, kan ik er dan nog steeds voor kiezen om hem op te halen en dan te betalen of wordt hij alleen afgeleverd op een Frans adres met vooruitbetaling?
Indien ik hem wel kan ophalen, waar kan dat dan? In alle Apple Stores in Frankrijk of alleen die in Parijs of Montpellier? Ik ben eind juli nl. in Frankrijk dus zou 'm daar gemakkelijk kunnen ophalen. Kom echter niet echt bij Parijs of Montpellier in de buurt. Excuus als deze vragen al zijn beantwoord, heb het topic doorgespit en de zoekfunctie gebruikt maar kon geen goed antwoord vinden
Eens een iPhone, altijd een iPhone! Laatst gewijzigd door Bluedragon; 01-07-10 om 22:26. |
|
|||
|
|||
Er zijn alleen "officiele" apple stores in Parijs en Montpellier. Voor mijn gevoel vertellen ze mij iedere dag iets anders. Vanmiddag zeiden ze dat ook de nieuwe Apple Store ze niet zou hebben en ik hoe dan ook zou moeten reserveren. Zo gezegd zo gedaan..
Ben benieuwd wanneer ze dan ook weer nieuwe krijgen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had zelf ook problemen met mijn Vodafone sim en bleef de melding krijgen dat er geen simkaart geplaatst zou zijn, terwijl deze er wel inzat! Het blijkt aan de Vodafone simkaart te liggen die je net ff anders moet afknippen. Als de iPhone echt gelocked is, krijg je een melding dat de sim niet ondersteund wordt (de iPhone herkent de sim dus wel, maar geeft aan dat het de verkeerde is), maar als je deze melding niet krijgt kan het zijn dat het aan je Vodafone-sim ligt en dus de sim anders moet knippen. Ik heb e.e.a. proberen uit te leggen en op YouTube geplaatst: YouTube - Vodafone sim knippen naar formaat microsim iPhone4. Succes! |
|
|||
|
|||
Vodafone sim iPhone 4
Citaat:
Ik heb ook problemen gehad met de Vodafone-sim. Het zit inderdaad in de vorm van de chip op de sim. Bij een Vodafone-sim moet je ook echt in de chip knippen om de sim te laten herkennen door de iPhone. Ik heb geprobeerd het uit te leggen op: YouTube - Vodafone sim knippen naar formaat microsim iPhone4. Na een week van alles geprobeerd te hebben, is het op deze manier wel gelukt. Succes! |
|
|||
|
|||
Hang nu met Apple Store Louvre aan de lijn om er 2 te proberen te bestellen, hoop dat t lukt.
Maar sta in de wachtrij om te woord te worden gestaan |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Spreken redelijk Engels daar.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Denk dat ze allemaal in de apple store werken Werken vrij jonge mensen in de apple store en die spraken allemaal goed Engels.
|
|
|||
|
|||
Ja vond ik ook dat ze goed Engels konden.
Heb nog geen bevestigingsmail, denk dat dat nog wel eventjes duurt. Ze moesten mijn email adres wel 3 of 4 keer spellen of t goed was Nu snel hopen op mail |
|
|||
|
|||
Heb net gebeld en ze zeggen dat er geen stock is.
Het is toch de apple store in louvre he? |
|
|||
|
|||
Ik heb eergisteren gebeld en ze hebben er eentje voor mij gereserveerd, zodra hij in stock is laten ze het mij weten. Kheb de bevestigingsmail zo'n 30 minuten na het gesprek ontvangen.
|
|
|||
|
|||
iphone 4 in applestore Louvre
Ik heb gisteren 4 iphones gereserveerd en heb daarna 4 mail ontvangen. Ik heb telefonisch via een medewerker van Louvre applestopre besteld. Er staat alleen niks in de mails over een reserveringsnummer of mijn naam. Alleen dat er 4 iphones gereserveerd zijn. Heeft iemand hier meer ervaring mee?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
|
|