iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) @DONSTIL Hoelaat kom je aan in Parijs? Zou je kunnen kijken of er bijvoorbeeld al een rij staat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@DONSTIL
Hoelaat kom je aan in Parijs? Zou je kunnen kijken of er bijvoorbeeld al een rij staat? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu in parijs in de Apple store. Carrousel du louvre gaat pas om zes uur open, Dan begint de rij pas volgens Apple medewerkers. Moet ik voor iemand nog zijn reservering meenemen? Zo ja, bel me Dan even op 0627064272 om het te regelen.
Groeten van de eerste wachtende.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben ook benieuwd of cash mogelijk is, las op tweakers dat uk alleen met 'plastic' is.
|
|
|||
|
|||
Moet wel duur "plastic" zijn dan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou gewoon moeten lukken met cash |
|
|||
|
|||
Blijkbaar veel mensen die gereserveerd hebben maar hem niet kunnen halen, dat beloofd voor vrijdag, iedereen die geen iPhone heeft kunnen reserveren kan best vrijdag heel vroeg naar de apple store in parijs gaan! die is dan ook open vanaf 8u
|
|
|||
|
|||
Ik heb gereserveerd maar geraak er niet...
|
|
|||
|
|||
ik geraak er ook niet, en ik heb gewoon mijn reservatie weggegeven aan iemand anders! das gewoon pech, mar je kan er niets aan veranderen e... ik heb er tenminste nog een goed gevoel bij dat ik iemand anders er blij heb mee kunnen maken (ook van het forum) en gratis en voor niets!
|
|
|||
|
|||
Het maakt niet veel uit, ze geven de iphones ook gewoon mee aan mensen die niet gereserveerd hebben...
|
|
|||
|
|||
ja, uw reservatie is pas de volgende dag beschikbaar e...
|
|
|||
|
|||
Is er nog een kans voor de mensen die niet hebben gereserveerd en al vroeg voor openingstijd daar gaan staan? Of is de verkoop van morgen alleen voor reseveringen en Fransen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus als ik daar al vanaf 06:00 in de rij ga staan zou ik zeg maar mogelijk kans maken voor de iphone 4? En je mag er dus 2 per persoon meenemen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat een figuren circuleren er toch op dit forum. Haha.
Mensen die denken dat reserveringen er voor niets zijn. Mensen die reserveringen zelfs willen kopen. Mensen die voor openingstijden gaan wachten. Mensen die morgen in Parijs staan met eigen reservering : Tot morgen. Wie wilt er nog een reservering? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of dat morgen ook zo gaat zijn is natuurlijk de vraag, maar ik veronderstel dat ze hier ook wel dit principe gaan toepassen! |
|
|||
|
|||
Natuurlijk blijven de reserveringen staan voor de mensen voor wie ze zijn.
enige dat je moet doen is je reservering voor eind van de dag ophalen |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
|
|