iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand nog zin om morgen te bellen naar de apple store in parijs om te vragen wat je mee moet nemen om een reservering mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand nog zin om morgen te bellen naar de apple store in parijs om te vragen wat je mee moet nemen om een reservering mee te krijgen(id, copy reservering?) En of je een reservering van een ander mee krijgt? En hoe moeten we betalen? Mijn frans is niet bepaald goed
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zaterdag naar frankrijk??
Geachte clubbers,
Ik ga dit weekend naar parijs hopend om een iphone te bemachtigen. Denken jullie dat het slim is om zaterdag te gaan? Donderdag en vrijdag kan ik niet. Ik zit er namelijk op te asen dat mensen die gereserveerd hebben hun iphone niet komen halen en dat er uiteindelijk wel een paar over zijn. Denken jullie dat ik kans maak? Heeft iemand dit trouwens vorig jaar nog gedaan met de 3gs? Alvast bedankt!! |
|
|||
|
|||
Apple.nl en .fr geeft:
Nog niet verzonden Verwachte verzenddatum: Delivers on June 24th Apple.com geeft: Prepared for Shipment Ships: Delivers on June 24th Beide zelfde order. |
|
|||
|
|||
Onder apple id valt gewoon je inloggegevens neem ik aan? je geef je inlognaam aan een medewerker, en die kijkt of je erbij zit?
|
|
|||
|
|||
Bron tweakers.net:
Lieve mensen, na bijna een uur in de wacht met de apple store Parijs heb ik het volgende kunnen achterhalen. Ik werd te woord gestaan door een hele aardige mevrouw! - Er zullen 2 rijen zijn : Eentje voor mensen die gereserveerd hebben en eentje voor walk in public. - Je moet je ID (passport meenemen) en een printje van je reservation (daarop zien ze jouw email adres en tevens ook apple id). - Betalen is mogelijk zowel met creditcard als met cash. - Als je een reservering hebt dan betekent het dat "jouw" iphone tot sluitingstijd voor je beschikbaar is. ***Disclaimer** Ik heb dit van een medewerkster van de Apple store Parijs vernomen, dit lijkt me een betrouwbare bron maar ja je weet maar nooit! Dus niet boos op me worden als het in eens anders blijkt Heeft iemand nog een plekje over in de auto? Ik heb helaas geen vervoer. (opstap plaats maakt niet uit) PM |
|
|||
|
|||
Citaat:
bij mij identiek Eindelijk toch een teken van leven.... ondertussen is hij in de VS vandaag al geleverd. Er staat reeds een 'unboxing' op YouTube |
|
|||
|
|||
Wat ik me afvroeg:
Mijn collega is 1 en 2 Juli in Montpellier, maar ik heb geen reservering. Heeft het denken jullie nut om bij de applestore binnen omdat er misschien nog iPhones daar op voorraad zijn (niet afgehaalde reserveringen oid)? Ik vraag dit omdat de iPhone vanaf nu besteld alleen nog maar bezorgd kunnen worden en niet worden afgehaald in de store. |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels ook een pre-order van iemand en zijn apple ID, ben alleen bang dat ik het niet mee krijg doordat je je moet legitimeren.
Iemand zin om te smsen wanneer hij zij binnen is en weet of er een ID-check is. Is bepalend voor de rij waar ik in ga staan. Laatst gewijzigd door joffrey19; 22-06-10 om 23:37. |
|
|||
|
|||
De kans je er één zal hebben is volgens mij; 0.00000000000000000000000000000001
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook die unboxing video kan ik niet vinden (alleen een filmpje waar je een x aantal minuten een doosje ziet) EDIT: laat maar heb hem al. Was weer een Flash faal waardoor het filmpje niet speelde. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga trouwens alsnog proberen te switchen naar een 32gb. Heb nu 2x een 16gb besteld maar een 16gb is eigenlijk niet voldoende.
Hopelijk kunnen ze nog wat pakken van de "vrije" voorraad |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben vanaf 14 juli 2 weken in Frankrijk bij huis van mijn schoonouders (zij zijn er dan ook pas). Dit is ver weg van de 2 apple stores. Daarom denk ik erover bij de apple store (online) een iPhone 4 te bestellen en vervolgens daar af te laten leveren.
Mijn dilemma is nu, nu bestellen omdat je dan misschien meer kans hebt dat er nog 1 is. Nadeel is dan dat ze misschien komen voor 14 juli met een iPhone en dan heb je een probleem omdat er niemand op die locatie is. Andere optie is vlak voor 14 juli online bestellen en dan hopen dat ze nog iphones hebben. Ik ben ook nog in vlakbij de Apple Store in Exeter, UK eind juli. Daar zou ik ook op kunnen gokken. Kortom, wat zouden jullie doen! |
|
||||
|
||||
countdown: 25 hours to go...
|
|
|||
|
|||
Expédié le: Jun 23, 2010 Woooptiedoo!
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
|
|