iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Mail of PM me s.v.p. niet meer of ik extra iPhones ga halen / of ik me iPhones wil verkopen. Zodra ik extra iPhones heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail of PM me s.v.p. niet meer of ik extra iPhones ga halen / of ik me iPhones wil verkopen.
Zodra ik extra iPhones heb kunnen kopen zien jullie ze vanzelf op de aanbod pagina hier op het forum (en nee ik verkoop ze uiteraard niet door voor de kostprijs) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Yes, de eerste twee worden inderdaad bij mij ook de 23e al afgeleverd worden!
|
|
|||
|
|||
Via marktplaats vang je er makkelijk 1000 euro voor
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jahoor, ook hier het bericht dat ze zijn verzonden.
|
|
||||
|
||||
Ik haal er morgen ook 2 op, 1 voor mezelf en 1 voor een forumlid en die hoeft er GEEN 1000 euro voor te betalen, alleen 100 euro extra voor bijdrage in de reiskosten.
nog ca 22 uur.... |
|
||||
|
||||
ik heb ook één klaar liggen in Parijs en zou 'm graag willen gaan oppikken, iemand die toevallig deze kant op passeert? Antwerpen - Mechelen.
Edit: ben eveneens de Franse taal machtig, wat misschien wel handig zou kunnen zijn Laatst gewijzigd door Shadow; 23-06-10 om 10:43. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier idd ook nu:
Verzonden naar: ST RAPHAEL, FR23 Jun 2010 Verwachte bezorgdatum: (Voor wijzigingen vatbaar)24 Jun 2010 (Voor wijzigingen vatbaar) Huidige bezorgstatus: Bestelling verzonden23 Jun 2010 En Jerry, hij staat in iig klaar voor verzending dus dat scheelt al wel. Natuurlijk wel ***** dat ie nog niet weg is... |
|
|||
|
|||
Kan iemand zijn order al tracen bij UPS?
|
|
|||
|
|||
Kan iemand zijn order al tracen bij UPS?
Hoe zou dat kunnen dan? |
|
|||
|
|||
@anfroy
merci voor de morele steun. ik check constant mijn status bij apple.fr en apple.com |
|
|||
|
|||
Als je inlogt op apple.com staat ergens:
Volg deze zending. Op die pagina staat de shipper en het shipping nummer. Dit nummer kan je invullen op de site van UPS. Maar ik krijg dan een error. |
|
|||
|
|||
Als je bij apple inlogt en staat er een nummer van ups bij... maar werkt inderdaad niet lijkt het.
|
|
|||
|
|||
Heb je een berichtje gestuurd Shadow
|
|
||||
|
||||
Geef ze nog wat tijd. Als Our Delivery Reference Number en Carrier Tracking Number hetzelfde nummer hebbenkan je nog niets volgen op de site van de courier.
Ik dacht dat ze het nog moesten inscannen en pas dan krijg je een tracking number die wel zal werken. |
|
|||
|
|||
Must have iphone
Krijg net een officieel UPS tracking nummer maar werkt helaas nog niet. Shipped on: Jun 23, 2010 via United Parcel Service Nederland. Laatst gewijzigd door Bomans; 23-06-10 om 11:21. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
hier eindelijk ook:
Expédiée Expédié le: Jun 23, 2010 |
|
|||
|
|||
Hoe zit het trouwens met andere winkels in frankrijk?
ga namelijk zelf in juli naar frankrijk maar kom niet echt in de buurt van de 2 apple stores...
|
|