iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel nee dat is onzin, ik heb er al meerdere op mijn cc gekocht gaat per account Hoe is het met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
DrDecibel, Even toch een vraagje, je kan er 2 per account/creditcard bestellen, jij hebt er meerdere besteld met jouw cc, maak je dan fictieve accounts aan |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
eigen account, vriendins account
meerdere in de Apple winkel dus je kan er zeker meerdere per cc halen |
|
|||
|
|||
iemand die nu op de hoogte is of er een levering is geweest of niet ?
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ze vandaag weer binnen hebben gekregen
|
|
||||
|
||||
Laten we het hopen =).
|
||||
|
||||
Ik heb mijn broertje tactisch gevraagd of hij er even heen kan gaan. Tegen uitzonderlijk hoge betaling zal ik laten weten of ze weer leverbaar zijn .
Pff, ik hoop het zo he.. dat scheelt me weer wat centen als ik em op het forum zou moeten kopen en ophalen. Wat is een realistische prijs voor een 16GB als ik em zou moeten kopen? |
|
|||
|
|||
Hallo, ik ben Eric en nieuw hier op het forum.
Natuurlijk ben ook ik op zoek naar (net als iedereen lijkt wel) naar een iPhone 4 (16GB). Ik ben best bereid om een goed bedrag te betalen voor dat toestel maar de enige winkel in Nederland die ze simlockvrij lijkt aan te bieden is volgens mij het iPhone Service Point. Deze hebben de afgelopen week hun prijs met maar liefst 50 Euro verhoogd naar 949 Euro en dat is mij toch echt iets te gortig. Nu ga ik eind September een weekje op vakantie naar Fuerteventura (Can. Eiland) en vertrek vanaf Brussel. Ik weet niet of ze tegen die tijd voorradig zijn in België of Fuert. en ook niet of ze in Spanje simlockvrij zijn. Nu mijn vraag, Ik heb geen ervaring met Apple en de iPhone. Waar moet ik op letten en wat moet ik doen? - Simlockvrij - Werkt alles goed en ziet het scherm er goed uit. - Ik lees iets over iTunes? Kan ik niet de microsim erin schuiven en het toestel meteen gebruiken? Als jullie tips hebben voor mij hou ik mij aanbevolen. Hartelijk dank! Mvg. Eric |
|
|||
|
|||
Ik sta nu bij louvre in de rij... Heb gegokt!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat is een aardige gok om er naartoe te gaan...
Ik ben benieuwd of ze weer geleverd zijn. |
|
||||
|
||||
Nu ben ik wel heel benieuwd
Hij laat ons wel in spanning zeg |
|
|||
|
|||
ben benieuw steef.
Laatst gewijzigd door Bomans; 26-08-10 om 09:40. Reden: Niet wederzijds, dank u ... |
|
||||
|
||||
Godver wat irritant dit zeg
Eerst ons lekker maken en vervolgens niks meer posten Hebben ze nou voorraad of niet? |
|
|||
|
|||
Als er een rij staat zal er wel wat geleverd zijn of is dat onlogisch ?
|
|
||||
|
||||
En.. en.. en?
En is er genoeg voorraad voor de komende dagen?! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok heb maar even gebeld, als jullie het niet doen
Ze hadden hele kleine levering gekregen vandaag maar zijn nu al weer los en hebben geen idee wanneer ze weer krijgen Desteef waarschijnlijk geluk gehad |
|
|||
|
|||
Jammer
Misschien dat er bij opera nog wat binnenkomt ? |
|
||||
|
||||
Die mag iemand anders bellen
Maar wat bezielt je trouwens om op de gok naar Parijs te rijden zonder enig idee dat er vandaag weer voorraad is |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
|
|