iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) voor de gene die het liever in belgie (net over de grens) willen ophalen ipv parijs: ik heb net een telefoontje binnen gekregen van easy-m ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voor de gene die het liever in belgie (net over de grens) willen ophalen ipv parijs:
ik heb net een telefoontje binnen gekregen van easy-m turnhout (apple verdeler) dat de iphone van mijn 2 zussen binnen is. ik heb maar 1 nodig. is er iem die de ander wil overnemen? dan kunnen we samen naar de winkel gaan om die op te halen. ik ga tege 16 uur heen. dit gaat naar de hoogste bieder beginnend van 0 euro. stuur een pm. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ga wel met je mee hoor
|
|
||||
|
||||
Hoe is het nou in Parijs?
Iemand gebeld? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik blijf bezig
|
|
|||
|
|||
Mijn broertje is nu in paris, Hij laat me even weten of er stock is.Zodra ik iets weet laat ik het even hier weten
|
|
||||
|
||||
Zelfde verhaal bij mij, maar ik heb em al 2 dagen niet gesproken inmiddels, of zijn iphone 3gs is gejat
|
||||
|
||||
En en en, niemand gebeld of nieuws?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net gebeld door mijn broertje, hij is onderweg naar nederland en heeft twee iphones voor mij meegenomen en 32g wel te verstaan. Hij gaf aan dat het een zooitje was daar. eerst zeiden ze dat Ze niets hadden toen zag hij dat een fransman met een iphone naar buiten kwam, hij weer naar binnen om verhaal te halen.Toen kwamen ze met een bulshitt verhaal dat het alleen voor mensen die hadden gereserveerd bla bla. Uiteindelijk is hij naar een of andere manager gelopen en heeft verteld dat hij helemaal uit nederland is gekomen, een beetje zielig lopen doen , bla bla en toen met moeite kreeg hij er drie mee. (was met twee vrienden 1 per persoon) Pff wart een bulshit zeg Mij hoor je niet klagen ik heb mijn iphone(s) eindelijk. Die manager zei tegen mijn broertje dat ze maar een kleine stock hadden binnen gekregen een stuk of 100 en dat de meesten warten gereserveerd door fransen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee lijkt mij ook niet, Opera had sowieso niets (tenminste dat zeiden ze) Bijj het Louvre is de stock sowieso weer op en als ze wat binnen krijgen lijkt het wel of ze alleen aan hun landgenoten willen verkopen. |
|
|||
|
|||
Wat heerlijk dat ik de taal vloeiend spreek en over een Franse ID kaart beschik
|
|
|||
|
|||
Opera heeft enkel 32 gb maar beperkte voorraad. Louvre gaan we zo zien......
Keep you guys informed...! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ze zijn wel afgestapt van het idee van 2 per persoon.
Ti's er nu nog maar 1 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In t Louvre is er niets meer ... Opera inmiddels uitverkocht... Tot zover mijn reportage live vanuit t Louvre....
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
|
|