iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik ben nu in parijs en ze zijn bij beide winkels helemaal leeg, voorraad is er helemaal doorheen. Leveringen voor beide winkels zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste mensen, ik ben nu in parijs en ze zijn bij beide winkels helemaal leeg, voorraad is er helemaal doorheen.
Leveringen voor beide winkels zijn morgen niet zeker. Of heeft iemand een ander verhaal? ik zit hier nu voor niks namelijk... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee serieus niet, dit is me 2e x in Frankrijk.
Eerst Opera geweest, kreeg direct te horen dat ze weg waren. Daarna snel naar Louvre daar was ik net te laat, de rij was net gestopt. Leveringen voor morgen of weekend zijn zeer onzeker. Gister schijnt het mega druk te zijn geweest bij beide stores. |
|
|||
|
|||
ik zal zo wel ff bellen...... maar als dit echt zo is ist mooi kudt.
|
|
|||
|
|||
net weer gebeld vanaf me hotel kamer en inderdaad uitverkocht!! Dus ik *** niet!!
|
|
|||
|
|||
Is er enig nieuws over of ze wel weer dit weekend op voorraad zullen zijn? Ik ben dit weekend ook in Parijs en het leek me wel leuk om er ook 1 mee te nemen..
Is er iemand die ook bij andere telecomaanbieders naar binnen is gelopen? Het schijnt dat ze daar ook nog eens goedkoper te krijgen zijn. Hoop dat ze komend weekend wel weer op voorraad zullen zijn.. |
|
|||
|
|||
net gebeld met opera...........ze zijn idd uitverkocht. heel misschien kreeg ie ze morgen weer binnen. jezus wat kudt.
|
|
|||
|
|||
Dat is slecht nieuws, ik heb morgen een weekend parijs op de planning staan. Hopen dat er nog voorraad komt... 1 voordeel: ik ben er vr. za en zo!
|
|
|||
|
|||
De mijne (32gb) wordt morgen geleverd aan adres in .fr, heb ik hem van/na het weekend jippie.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is vreemd. Ik heb ze net gemaild en dit is wat iik terug kreeg. Hi Sir, We no longer take iPhone reservations, we invite you to come to the store and pick them up while we have them in stock. Apple Carrousel du Louvre 99 Rue de Rivoli 75001 Paris 01 43 16 78 00 Ik ze zo maar even bellen. |
|
|||
|
|||
wow dan zijn ze snel gegaan met hun voorraden. Van t weekend nog dozen vol bij Opera en t Louvre
|
|
|||
|
|||
Pff beter krijgen ze snel weer voorraad anders gaat onze trip zaterdag niet door
|
|
|||
|
|||
Shit om te horen man wou morgen ochtend vroeg ook naar parijs gaan.... Wat gaan jullie nou doen dan de gok wagen of niet ??
|
|
|||
|
|||
nee we wagen de gok niet. ik heb al iemand gevraagd die nu in sydney is om ff te polsen. en ga elke dag contact zoeken met louvre en als het dan kan hup de auto in en halen dat ding.
|
|
|||
|
|||
maar je had opera gebeld toch.. Hebben ze bij louvre ook niet dan ??
|
|
|||
|
|||
[quote=DrDecibel;528704]eigen gemaakte kosten die vergoed je ook wel met 1 tel he
daar hoef je er geen 4 voor te halen Je denkt toch niet dat als ik helemaal naar parijs rijd maar met eentje terug kom he Dan was ik wel thuis gebleven. Ik weet niet hoeveel jij kwijt was qua kosten? ik was rond de 150 euro kwijt in mijn eentje Laatst gewijzigd door spiekry; 12-08-10 om 21:58. |
|
|||
|
|||
Jongens niet elkaar zo opstoken hehe !!!
Corjan ga je nu nog ? Nee ? want als je andere keer gaat misschien toch interesse ivm werk Oja hoe oud moet je zijn om er een mee te krijgen ? Want ik ben nu bijna 16 (2 weken ) en wil graag voor mn verjaardag een 32 GB hebben iemand ervaring??? Oja en Hermadridd heeft zn iphone dus dat scheelt hem een hoop belletjes naar het louvre om te kijken of ze er in september nog zijn |
|
|||
|
|||
Ik heb in ieder geval het Louvre gebeld en de iphones zijn OP!!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door spiekry; 12-08-10 om 21:56. |
|
|||
|
|||
ik ben 20 m,n pa vond het gewoon leuk om mee te gaan. dus wat maakt mijn leeftijd uit dan? hoe oud is dokter decibel dan?
wil een 32 gb. en ik vind de hele ervaring naar parijs ook wel echt lachen zeg maar,dus wacht ik liever paar dagen tot ze er weer zijn. spiekry en ik zulle dan zowieso die kant op gaan. maar dat komt tegen die tijd wel weer. ff paar dagen geduld,misschien knalle we zondag ff heen en weer.we houden het in de gaten,en ik wacht nog ff af wat die vriend in sydney aantreft. |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
|
|