iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) de chauffeur( mij vader) heeft wel vaker pech dus die kan prima met de situatie omgaan. ik denk dat we het vrijdag rond half 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
de chauffeur( mij vader) heeft wel vaker pech dus die kan prima met de situatie omgaan. ik denk dat we het vrijdag rond half 5 houden, zijn we rond 6e voorbij antwerpen. denk dat dat het beste uit komt........en ach dat uurtje. ik had begrepen dat buitelandse boetes niet zo snel in nl aankomen.....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben erg blij, ik heb een iphone kunnen kopen in frankrijk bij de apple store... ik heb veel navraag gedaan maar bij een reseller of phoneshop hebben ze allemaal een simlock.
Nu mijn 3gs, ik wil hem graag verkopen. Wat is de beste methode om de iphone leeg te maken? een restore? |
|
|||
|
|||
Valt wel mee hoor, de helft van de Fransen is op vakantie nu dus Parijs is leeg! Ik kwam gister om 08.30 aan in Parijs, te vroeg dus....ben uit verveling maar een rondje gaan touren je kon overal lekker doorcrossen!
|
|
|||
|
|||
goed om te horen definitieve vertrek tijd is 4:30. er is nog 1 plekje vrij dus pm me maar.
|
|
||||
|
||||
Mijn zwager belde net op vanuit Frankrijk dat hij in een telefoonwinkel een iPhone 4 zag voor de prijs van 429 euro. Het gaat dan om de 16GB versie. Ik zelf geloof er niets van! Dat zou betekenen dat deze 200 euro goedkoper is dan via de Apple Store... Maar hij zegt echt dat het om een los toestel gaat en zonder SIM lock. Hoe betrouwbaar zou zoiets zijn? Of heeft hij het misschien verkeerd gelezen en gaat het om een lostoestel, maar dan wel prepaid variant van een bepaalde provider? Vreemd.... Hij gaat het vragen in ieder geval.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hahaah in wat voor schimmige buurt in parijs is hij dan? stond zeker bij: gefalle van du wagun du vracht
|
|
||||
|
||||
Zoiets dacht ik ook al. Hij gaat het uitzoeken. We zien wel wat voor addertje onder het gras ligt .
Hahaha, dat zou ook nog kunnen . Maar hij zit vlakbij een stadje waar het nieuwe Center Parcs zich bevind. Zodra ik meer weet, laat ik het weten, maar verwacht er niet al te veel van. Het is te mooi om waar te zijn. |
|
|||
|
|||
auto is vol. maarten22 de texaan, spiekry, dutchy,chauffeur en maatje van me zullen vrijdag rond 4:30 vertrekken vanuit utrecht. gaat mooi worden.
|
|
|||
|
|||
Ik ga donderdagavond naar Parijs voor een 16GB, ben het wachten beu. Kan ik iemand een plezier doen met er één extra mee te brengen?
Af te halen in België (Brugge/Gent/Brussel) Ik hoef geen monsterwinsten zoals velen, alleen een extraatje om de kosten te delen is voldoende!! Laat dan wel ff weten als hij mag geactiveerd worden in de winkel of als je hem sealed wil. |
|
|||
|
|||
c5 station,dus aan ruimte geen gebrek
|
|
|||
|
|||
Ik ga zaterdag naar frankrijk met 3 collega's om een 32gb versie te halen
|
|
||||
|
||||
Nog even update over de 429 euro iPhone 4. Dit blijkt een prepaid toestel te zijn. Dus van een provider in Frankrijk. Toch nog erg vreemd waarom het dan 200 euro besparend zou zijn, als je weet dat je hem kan jailbreaken en eventueel SIM lock vrij kan laten maken. Dan zou iedereen masaal die iPhone gaan kopen. Verkoper zei ook dat ze er veel van op voorraad hadden, wat mijn verdenkingen erbij alleen maar opwekt. Kortom... Het zou allemaal best wel kunnen kloppen, maar er zit toch ergens iets niet lekker...
|
|
|||
|
|||
owkeej naja apart. ik heb net in ieder geval een microsim gehaald en m,n rekening geplunderd. ben der klaar voor.
|
|
|||
|
|||
Heeft er gisteren of vandaag nog iemand naar Parijs gebeld om te horen als ze er nog hebben? Ik vertrek straks maar als er al iemand gebeld heeft moet ik ze niet nog eens storen
Thx! |
|
|||
|
|||
Citaat:
-edit- Bedoel het trouwens niet zo bot als ik overkom, maar meer als waarschuwing. Het kan niet. Helemaal omdat het maar 1 verkoper is die zo iets aanbiedt. Laatst gewijzigd door desteef; 12-08-10 om 14:26. |
|
|||
|
|||
ik ga ze vanavond storen........
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
louvre of opera? ik bel om 7 uur vanavond voor de zekerheid nog ff.
|
|
|||
|
|||
gister daar geweest
lagen er meer dan genoeg bij beide stores |
Er zijn 22 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 22 gasten) |
|
|
|