//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) de chauffeur( mij vader) heeft wel vaker pech dus die kan prima met de situatie omgaan. ik denk dat we het vrijdag rond half 5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2301  
Oud 11-08-10, 10:45
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

de chauffeur( mij vader) heeft wel vaker pech dus die kan prima met de situatie omgaan. ik denk dat we het vrijdag rond half 5 houden, zijn we rond 6e voorbij antwerpen. denk dat dat het beste uit komt........en ach dat uurtje. ik had begrepen dat buitelandse boetes niet zo snel in nl aankomen.....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2302  
Oud 11-08-10, 11:07
19AJ74 19AJ74 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 10
Standaard

Ben erg blij, ik heb een iphone kunnen kopen in frankrijk bij de apple store... ik heb veel navraag gedaan maar bij een reseller of phoneshop hebben ze allemaal een simlock.

Nu mijn 3gs, ik wil hem graag verkopen. Wat is de beste methode om de iphone leeg te maken? een restore?
  #2303  
Oud 11-08-10, 11:16
wallietax wallietax is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
zou er toch ff belletje aan wagen als ik jou was

Ik dacht ergens te lezen dat je 5 uur wil gaan rijden, wat dus betekent dat je midden in de spits in Parijs aankomt
Houd echt rekening dat je dan dik 5 uur onderweg bent
Valt wel mee hoor, de helft van de Fransen is op vakantie nu dus Parijs is leeg! Ik kwam gister om 08.30 aan in Parijs, te vroeg dus....ben uit verveling maar een rondje gaan touren je kon overal lekker doorcrossen!
  #2304  
Oud 11-08-10, 14:10
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

goed om te horen definitieve vertrek tijd is 4:30. er is nog 1 plekje vrij dus pm me maar.
  #2305  
Oud 11-08-10, 14:17
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Mijn zwager belde net op vanuit Frankrijk dat hij in een telefoonwinkel een iPhone 4 zag voor de prijs van 429 euro. Het gaat dan om de 16GB versie. Ik zelf geloof er niets van! Dat zou betekenen dat deze 200 euro goedkoper is dan via de Apple Store... Maar hij zegt echt dat het om een los toestel gaat en zonder SIM lock. Hoe betrouwbaar zou zoiets zijn? Of heeft hij het misschien verkeerd gelezen en gaat het om een lostoestel, maar dan wel prepaid variant van een bepaalde provider? Vreemd.... Hij gaat het vragen in ieder geval.
  #2306  
Oud 11-08-10, 14:29
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai Bekijk bericht
Mijn zwager belde net op vanuit Frankrijk dat hij in een telefoonwinkel een iPhone 4 zag voor de prijs van 429 euro. Het gaat dan om de 16GB versie. Ik zelf geloof er niets van! Dat zou betekenen dat deze 200 euro goedkoper is dan via de Apple Store... Maar hij zegt echt dat het om een los toestel gaat en zonder SIM lock. Hoe betrouwbaar zou zoiets zijn? Of heeft hij het misschien verkeerd gelezen en gaat het om een lostoestel, maar dan wel prepaid variant van een bepaalde provider? Vreemd.... Hij gaat het vragen in ieder geval.
Kan nooit kloppen, is dik onder de inkoopprijs.
  #2307  
Oud 11-08-10, 14:36
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

hahaah in wat voor schimmige buurt in parijs is hij dan? stond zeker bij: gefalle van du wagun du vracht
  #2308  
Oud 11-08-10, 14:43
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desteef Bekijk bericht
Kan nooit kloppen, is dik onder de inkoopprijs.
Zoiets dacht ik ook al. Hij gaat het uitzoeken. We zien wel wat voor addertje onder het gras ligt .
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy Bekijk bericht
hahaah in wat voor schimmige buurt in parijs is hij dan? stond zeker bij: gefalle van du wagun du vracht
Hahaha, dat zou ook nog kunnen . Maar hij zit vlakbij een stadje waar het nieuwe Center Parcs zich bevind. Zodra ik meer weet, laat ik het weten, maar verwacht er niet al te veel van. Het is te mooi om waar te zijn.
  #2309  
Oud 11-08-10, 18:25
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

auto is vol. maarten22 de texaan, spiekry, dutchy,chauffeur en maatje van me zullen vrijdag rond 4:30 vertrekken vanuit utrecht. gaat mooi worden.
  #2310  
Oud 11-08-10, 20:54
dra dra is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 37
Standaard

Ik ga donderdagavond naar Parijs voor een 16GB, ben het wachten beu. Kan ik iemand een plezier doen met er één extra mee te brengen?

Af te halen in België (Brugge/Gent/Brussel) Ik hoef geen monsterwinsten zoals velen, alleen een extraatje om de kosten te delen is voldoende!! Laat dan wel ff weten als hij mag geactiveerd worden in de winkel of als je hem sealed wil.
  #2311  
Oud 11-08-10, 22:34
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

c5 station,dus aan ruimte geen gebrek
  #2312  
Oud 12-08-10, 01:28
Ritish4you Ritish4you is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik ga zaterdag naar frankrijk met 3 collega's om een 32gb versie te halen
  #2313  
Oud 12-08-10, 11:55
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Nog even update over de 429 euro iPhone 4. Dit blijkt een prepaid toestel te zijn. Dus van een provider in Frankrijk. Toch nog erg vreemd waarom het dan 200 euro besparend zou zijn, als je weet dat je hem kan jailbreaken en eventueel SIM lock vrij kan laten maken. Dan zou iedereen masaal die iPhone gaan kopen. Verkoper zei ook dat ze er veel van op voorraad hadden, wat mijn verdenkingen erbij alleen maar opwekt. Kortom... Het zou allemaal best wel kunnen kloppen, maar er zit toch ergens iets niet lekker...
  #2314  
Oud 12-08-10, 12:08
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

owkeej naja apart. ik heb net in ieder geval een microsim gehaald en m,n rekening geplunderd. ben der klaar voor.
  #2315  
Oud 12-08-10, 12:40
dra dra is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 37
Question

Heeft er gisteren of vandaag nog iemand naar Parijs gebeld om te horen als ze er nog hebben? Ik vertrek straks maar als er al iemand gebeld heeft moet ik ze niet nog eens storen

Thx!
  #2316  
Oud 12-08-10, 13:17
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai Bekijk bericht
Nog even update over de 429 euro iPhone 4. Dit blijkt een prepaid toestel te zijn. Dus van een provider in Frankrijk. Toch nog erg vreemd waarom het dan 200 euro besparend zou zijn, als je weet dat je hem kan jailbreaken en eventueel SIM lock vrij kan laten maken. Dan zou iedereen masaal die iPhone gaan kopen. Verkoper zei ook dat ze er veel van op voorraad hadden, wat mijn verdenkingen erbij alleen maar opwekt. Kortom... Het zou allemaal best wel kunnen kloppen, maar er zit toch ergens iets niet lekker...
Het verhaal stinkt aan alle kanten en het is theoretisch niet mogelijk om voor dat bedrag een iphone te leveren zonder verlies te lijden.

-edit- Bedoel het trouwens niet zo bot als ik overkom, maar meer als waarschuwing. Het kan niet. Helemaal omdat het maar 1 verkoper is die zo iets aanbiedt.

Laatst gewijzigd door desteef; 12-08-10 om 13:26.
  #2317  
Oud 12-08-10, 14:25
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

ik ga ze vanavond storen........
  #2318  
Oud 12-08-10, 14:47
dra dra is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy Bekijk bericht
ik ga ze vanavond storen........
net gebeld, 10min wacht. Ze hebben zowel 32GB als 16GB op stock!
  #2319  
Oud 12-08-10, 15:12
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

louvre of opera? ik bel om 7 uur vanavond voor de zekerheid nog ff.
  #2320  
Oud 12-08-10, 15:59
cardwizard cardwizard is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: @ Achterhoek
Berichten: 200
Standaard

gister daar geweest

lagen er meer dan genoeg bij beide stores
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.