iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) wie zegt dat ze hun beleid niet voerer ik heb echt mijn best moeten doen hoor, en iemand voor me werd gewoon uit de rij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wie zegt dat ze hun beleid niet voerer
ik heb echt mijn best moeten doen hoor, en iemand voor me werd gewoon uit de rij gehaald omdat die voor de 2e keer ging |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
1-0 voor Kenny
Ne jongens niet weer beginnen Joeri Maar hoelang zal het lucratief blijven om te verkopen voor zulke (naar mijn mening) absurde hoge bedragen ? Ik dezg tot begin / half september. Daarna zal snel duidelijk worden wat Apple gaat doen met alle kritiek en problemen met de iPhone 4 . Zoals het er nu uit ziet lijkt het dat er een verbeterd toestel gaat komen( zie berichten over exclusieve rechten speciaal metaal ofzo, vebeter me als het niet helemaal klopt hoor ! Ik denk nog maandtje leuk verkopen en dan iPhone 4.1 UPDATE VOORRAAD: vriend belde, weer geweest als het goed is volgende week weer normale voorraden maar minder als voorheen, veel toestellen zijn op dit moment bezet voor België en Italie dus eind volgende week het beste om te gaan voor de twijfelaars ! Succes |
|
|||
|
|||
Haha dat is echt te erg, weer in de rij gaan staan. Hoorde wel mensen over petjes en ander shirtje aantrekken, maar dat gaat wel heel erg ver
|
|
||||
|
||||
hoe ben jij anders aan 8 stuks gekomen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dus dan ben je toch ergens 2 keer geweest
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar heb je momenteel de beste kans om eentje te vinden in frankrijk?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
M'n broertje is vanmiddag nog ff lang Opera geweest. Daar hadden ze hem 'natuurlijk' niet meer. Ze konden geen reserveringen meer aannemen en hem werd verteld dat het zeer onzeker was wanneer er weer nieuwe leveringen naar Parijs kwamen. Het kon zelfs 2 tot 3 weken duren misschien.
Zou matig zijn, mn broertje is nog 3 weken daar voor werk dus ik hoop dat hij er nog 1 op de kop kan tikken. Doorverkoop snap ik trouwens prima, dat je er 1 of twee wilt slijten lijkt me logisch voor de reiskosten. Echter sommige mensen leggen hele voorraden aan, dat lijkt me wat overdreven... laat ze maar lekker leverbaar zijn hoor die iphones, hoe meer hoe beter!
|
||||
|
||||
Citaat:
niet dat het op mij slaat maar wat is er mis met voorraden inslaan ik neem dat mensen niet 20 toestellen voor zich houden, ze komen uiteindelijk allemaal bij Apple fans |
|
|||
|
|||
vandaag in beide apple stores geweest, de manager van louvre hoopte op levering maandag of dinsdag...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zou apple bezig zijn aan het fixen van de antenne's dat ze in eens nergens meer te verkrijgen zijn?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gisteren nog bij Apple, carrousel de louvre, geweest en nog eentje ongeveer 2 km daarvandaan. Ook nog bij Apple in Rochelle, Bij Bordeaux geweest.
Maar nergens meer te krijgen. Triest. Misschien volgende week, misschien over 3 weken vertelden ze mij. Dit doet Apple natuurlijk expres, vraag en aanbod! Keep the hype alive!!! toch Zie hier een hoop gepraat over iphones voor 750,- maar zie op MP ze ook staan voor 500-600. Wat is daar mis mee, of loop ik gewoon achter? |
|
||||
|
||||
ben echt heel benieuwd wanneer ze weer hebben in Parijs
Had mezelf eigenlijk voorgenomen niet meer te gaan maar als de prijs nou weer een beetje gaat stijgen....... Wie weet zitten we er dan weer binnenkort.. Wat jij Kleine Jan |
|
|||
|
|||
is er niet iemand die daar in parijs ff verslag wil doen van de situatie bij de beide shops?
zijn toch wat mense van het forum daar nu... |
|
|||
|
|||
Ik ben net terug!! Allebei de shops niks en verwachten dinsdag of woensdag weer voorraad heb vannochtend nog verkoper gesproken bij louvre..
Media markt antwerpen heeft dinsdag weer is stuk dichter bij... |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
|
|