iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Vervoer heb ik al geregeld maar ik kan wel vragen of je mee kan rijden. Dan zeg ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
jij werkt zeker in de transport brance ofzo ;-) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kijk, dat is nog eens mazzel hebben. Eigenlijk dubbelop, een Iphone 4 en een gesponsorde reis. Bevalt die goed?
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp kan je gewoon met een Iphone uit belgie, Frankrijk garantie claimen in Nederland? En wat heeft Apple care daarmee te maken en wat is dat ?
|
|
||||
|
||||
Jongens, hoever zijn we met de oproepen.
Wie hebben er bericht gehad en wanneer hadden ze besteld ff kleine update zodat de thuisblijvers weten waar we zijn |
|
|||
|
|||
17 juli besteld (Louvre), gisteren te horen gekregen dat hij vandaag af te halen is.
1x iPhone 4 16GB Zwart... |
|
||||
|
||||
Citaat:
oeeeee het gaat er nu om hangen ik de mijne 18e bij Louvre 16 g x 2 spannend zeg by the way ik neen aan dat je nu in thalys of auto richting Parijs zit..... Laatst gewijzigd door DrDecibel; 28-07-10 om 11:47. |
|
|||
|
|||
En is er ook nog afhaalnieuws rond de 32 GB????
|
|
|||
|
|||
Volg dit topic nu al een tijdje en ik heb het idee dat de wachtijden een beetje zijn aan het afnemen (zeker voor de 16G) van 14 dagen naar rondom de 10 ofzo.
|
|
|||
|
|||
Weet ik niet hoor, heb de 16e besteld, nog geen e-mail. Weet niet meer of ik nu bij opera of het louvre heb besteld haha.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ík heb 2 e-mails gehad inderdaad van Apple.. maar daar staat niet bij waar je hebt gereserveerd
|
|
||||
|
||||
heb het idd ook niet staan
dan gaan we er maar van uit dat je bij Opera heb besteld |
|
|||
|
|||
Heb vandaag 2 reservaties van elk 2 16 GB iphones gekregen. Iemand die intresse in ze heeft? Ik ga zelf niet meer.
Bied er maar op los via PM. De hoogste krijgt vandaag om 1600 uur bericht. edit heb toch besloten om zelf te gaan. Laatst gewijzigd door sjalih; 28-07-10 om 14:07. |
|
||||
|
||||
wanneer had je gereserveerd en waar?
mocht ik vandaag bericht krijgen dan ben ik wel geinteresseerd |
|
|||
|
|||
Helaas niet... probeer ondertussen wel iets te regelen zodat hij vandaag afgehaald kan worden. Maar of dat gaat lukken is de vraag. En anders moet ik misschien zelf maar met de auto die kant op.
|
|
|||
|
|||
Voor wanneer op te halen, Vrijdag mogelijk? Ik zit dan namelijk in parijs.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mensen, je kan morgen ook gewoon naar Belgie gaan, bespaart zinloze kosten! |
|
||||
|
||||
ik hoorde 2 iphones per mobistar filiaal bij lancering.. denk niet dat dat gaat lukken maar succes voor diegene die het gaat proberen!
|
|
|||
|
|||
is hier vaker gebeurd hoor, en succes morgen in belgie. Ik weet 100% zeker dat het niet gaat lukken zonder reservatie.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
|
|