iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee nog niet helaas, heb gereserveerd op de 30e juni......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee nog niet helaas, heb gereserveerd op de 30e juni...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dan hebben ze vast een kleine batch gehad. Dus nog even wachten dan denk ik, maarja het kan de gehele dag nog, of zou het een geautomatiseerd iets zijn, dat je een mail krijgt. Of het gaat met de hand, dat zou ook nog kunnen. Maarja ze zijn toch voor mij voor de doorverkoop dus het zou alleen maar een extraatje zijn als ik vandaag nog een mail krijg.
|
|
|||
|
|||
Hoe pakken jullie het aan om iPhone af te halen in Parijs met een reservering van iemand anders? Naam komt toch niet overeen en je moet je eigen identiteitskaart tonen?
|
|
|||
|
|||
Je moet je wel legitimeren volgens mij Dus een reservering van iemand overnemen zit er niet echt in geloof ik
|
|
|||
|
|||
Huh, heb het hier toch al gelezen dat iemand anders gaat afhalen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wanneer was dat?
Heb gehoord dat ze sinds zaterdag moeilijker doen. Nuja, het kan toch altijd dat iemand anders iets gaat ophalen omdat je je niet vrij kan maken binnen de 24u :? |
|
|||
|
|||
Is er maar 1 iemand hier die vandaag een mail heeft gehad van t Louvre? Dan hebben ze er niet veel gekregen denk ik
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Of ze worden overstelpt met aanvragen.... Als je ziet voor hoeveel die dingen weggaan op MP... Vanmorgen was het iig belachelijk druk bij Opera, heb er 45 min aan de lijn gehangen voor ik aan de beurt was.... Via Skype kost dat gelukkig maar een euro iod ;-)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb een vraag heeft iemand een iphone 4 meer gereserveerd en kan ik met iemand mee rijden naar parijs ,,evt benzine kosten delen. Mvg, Waseem |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand nog een reservatie openstaan? Zit nu in Parijs namelijk.
|
|
|||
|
|||
Kzou zeggen probeer er is één mee te nemen voor me
Heb nog geen mail gehad van mn reservering |
|
||||
|
||||
Ik zit vanaf zondag quasi een week in Parijs, wil wel iemand helpen z'n reservatie proberen af te halen als de persoon in kwestie er zelf niet geraakt. Laat maar iets weten, indien nodig.
|
|
|||
|
|||
Pffff....
Ze zijn niet echt klantvriendelijk bij Apple! Net mail binnen dat ik morgen!! al de iPhone zou moeten halen... Nou kan ik dus morgen echt niet, is dat om te zetten of heeft iemand misschien een briljante oplossing??? |
|
|||
|
|||
volgens mij houden ze de iPhone niet langer vast dan dat. je zou ze even kunnen bellen om te vragen. als het niet lukt zou ik de reservering wel heel graag willen overnemen van je.
|
|
|||
|
|||
Ws is dit een reservering van iemand anders die zn toestel niet kon ophalen .... Wanneer had jij gereserveerd en waar? Ff checken of de wachttijd nog steeds 3 weken is...
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
|
|