iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb het probleem met de antenne ook, ben benieuwd wat apple hieraan gaat doen morgen ......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb het probleem met de antenne ook, ben benieuwd wat apple hieraan gaat doen morgen ...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zaterdag 1tje gereserveerd in 't Louvre, vandaag nog maar 's Opéra gebeld voor nog 2 exemplaren. Ik kan er nl. niet tijdens de week om en wil mij een beetje indekken .
|
|
|||
|
|||
Beide Apple Stores in Parijs hebben uitstekend engels sprekende medewerkers. Ik heb meerdere malen gebeld en steeds prima te woord gestaan. Uiteindelijk mijn Iphone4 bij Louvre besteld. Wachttijd viel redelijk mee, 6 wachtenden voor me dus ongeveer 10 minuten.
|
|
|||
|
|||
En ik vraag me ook af, hoe bij een evt. recall actie, die toch steeds waarschijnlijker wordt, omdat de hele politiek zich er ook mee gaat bemoeien, hoe alle kopers uit Nederland die hun iphone in Frankrijk of Engeland zijn gaan ophalen geholpen kunnen worden bij hun omwisseling of reparatie?
Grt, Robertus. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er gaat trouwens geen recall komen... |
|
|||
|
|||
Net gebeld maar wordt opgehangen, morgen weer poging. Tips voor tijdstip?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In Frankrijk kun je naar La poste gaan (postkantoor) en dan per 24 uurs koeriersdienst opsturen naar NL (Chronoposte). Met een verzekering van 1000 euro kost dat 60 euro.
|
|
|||
|
|||
kan iemand mij een site geven waar ik online een 4g kan reserveren?
en hoelang moet je dan meestal wachten voordat je hem kan halen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
(Volgende keer ff de topic doorlezen voordat je met een vraag aankomt die 10.000x is beantwoord, thnx) |
|
|||
|
|||
Waarom hoor ik jullie alleen maar over Louvre en Opera?
Dit is in Parijs denk ik maar zullen toch nog wel nog meer zaken zijn die hem verkopen??? Citaat:
ik vraag of ik hem ergens kan reserveren, niet kopen, thx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je belt en dan reserveer je hem. zodra die binnenkomt krijg je een mail en dan kan je hem ophalen om af te rekenen. Al deze informatie had je kunnen weten als je een beetje de topic had doorgelezen, maar nee hoor... dat kost teveel moeite... thnx |
|
|||
|
|||
ik begrijp je frustratie dat je er zelf geen Iphone hebt en dat je daarom heel de dag op een forum zit te lezen alleen ik heb er wel 1 en meestal wel iets beters te doen
|
|
|||
|
|||
@jvp, er is een zoekfunctie op dit forum, gebruik het liefst volgende keer eerst, voordat je een vraag stelt, de vraag die jij stelde staat doorheen dit forum en is al vele keren beantwoord!!
|
|
|||
|
|||
doe eens normaal man
dit topic bestaat uit 56 pagina's ga toch niet als een mongol eerst al die pagina's zitten doorlezen, denk eens na man |
|
|||
|
|||
zoekfunctie!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
is het niet mogelijk om via de mail 2 stuks te reserveren trouwens?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En je moet mijn frustratie begrijpen omdat er domme mensen op deze wereld bestaan die te lui zijn om antwoorden op hun vragen te zoeken. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
|
|