iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door knny helaas, maar ook niks binnengekregen afgelopen tijd dus jammer , ik hoop nog einde van de dag of eventueel morgen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als het louvre er geen heeft zullen zijn er wss ook niet hebben hoor
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij weten ze het écht zelf niet hoor ... Kga ook is naar de apple store in montpellier bellen want kvertrek binnen 2 weken daar op vakantie
|
|
|||
|
|||
Voor een of andere reden is mijn oproep afgebroken geweest, nu weer bellen 7 mensen voor mij :@
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog 1 persoon
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja, maar als er geen iphones binnen zijn kunnen er ook geen reserveringen afgehaald worden hé :-D
|
|
|||
|
|||
Citaat:
al iemand aan de lijn? Laatst gewijzigd door knny; 08-07-10 om 12:39. |
|
|||
|
|||
Heb moeten ophangen, iemand had me hier nodig Nog 4 mensen voor mij nu
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen stock meer, heb gevraagd wanneer ze verwachten, ze weten het niet. Ik vroeg of het deze maand nog ging zijn en hij zei 'logisch gezien wel'. Voila :-P
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heel misschien kan ik nog 1 16gb kopen voor 750 aankomend weekend in Belgie Kan hem afhalen en testen evt, maar weet nog niet of ik dat doe |
|
|||
|
|||
hoe was t met de montpellier? stock?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vind het echt zo onnozel van apple, ik ben al vanaf de 30e aan het wachten voor een nieuwe voorraad maar die wil alsnog niet komen. Hoe kun je een winkel zo lang laten wachten op een nieuwe voorraad!
|
|
|||
|
|||
En de status van mijn bestelling is weer geupdate..prognose is nog steeds 1e keer aanbieden op 12 juli.
08 Jul 2010 14:01:12 Arnhem Hub Shipment In Transit. Hij is nu zo dicht bij, ik zou zo graag dta ding vandaag willen ophalen. Hier doet TNT vast niet aan lijkt me |
|
|||
|
|||
ik heb de apple store de louvre gebeld en een iPhone gereserveerd. Krijg je een bevestiging van je reservatie per mail of pas op het moment dat de iPhone binnen is?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|