iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe is het afgelopen met het forum lid die zijn pakketje liet bezorgen bij een Apple store? (kan het ff niet vinden)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe is het afgelopen met het forum lid die zijn pakketje liet bezorgen bij een Apple store?
(kan het ff niet vinden) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb het pakketje op een ander adres; bij een hotel wat ik ken, laten bezorgen,die mensen zijn bereid te helpen. Ik hoef nu ook niet meer in de rij te staan. Ik blijf er na aankomst ook een nachtje slapen en geniet van Parijs. Wel goed met het hotel afspreken anders gaat ook dit fout.
Grt, Robertus. Morgen zou het worden bezorgt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4 wordt morgen afgeleverd in Frankrijk, vrijdag in Nederland
|
|||
|
|||
Ze controleren goed of de naam in combinatie met het adres kloppen, dus je eigen naam opgeven in combinatie met het adres van het hotel werkt niet. Je moet beginnen met de naam van het hotel. Dit had ik eerst niet gedaan en dan staat er bij tnt: verkeert adres!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Date de livraison estimée 20 Jul 2010 (sujet à changement) Ik heb hem op 22 juni besteld. Laten we hopen dat die snel afgeleverd wordt. |
|
|||
|
|||
Mijne heb ik ook de 22 juni besteld en mijn bezorgdatum was 12de, gisteren veranderd naar 7 juli. Ik heb nu Track en Trace en hij bevindt zich nu ergens in Paris.
Gewoon vaak op de apple site kijken want de status veranderd heel snel, misschien heb je net als ik geluk dat die eerder komt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb er wel een bumper bij besteld. |
|
|||
|
|||
@Yargo.
Deze status had ik gisteren, toen was die in Tilburg. Vandaag staat er verzendmethode: UPS. |
|
|||
|
|||
Arghh ik word er zo gek van. Ik wil mn bevestiging dat ik mn iphone kan komen ophalen!!!
Nu duimen dat het mailtje deze dagen komt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je bent niet de enige Het eerste dat ik doe als ik wakker wordt is checken of ik geen mail van apple heb gekregen ^^ Wie weet krijgen we er eentje binnen 40 minuten hé, als de store opengaat haha :-D |
|
|||
|
|||
Ik check mijn mails 15keer per dag voor die rotte iPhone
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt.
Het pakketje is afgeleverd in het hotel en ik heb een mailtje van het hotel dat de 2 iphone er zijn en voor me klaar liggen. Eindelijk!!! Het kan dus wel lukken om zonder echt adres in Frankrijk toch je iphone af te laten leveren als je goed contact kunt leggen met een goed hotel dat je kent. Geen wachtrijen bij de applestore, gewoon ophalen bij je hotel en genieten van Parijs en natuurlijk van mijn IPHONES... Grt, Robertus. |
|
|||
|
|||
Zit van t weeekend in Antwerpen, please laat dan die mail komen van Appel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan nog nergens een tracking nummer terugvinden. Sinds gisteren is er niets veranderd. Bij Tracking nummer staat: Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4 is ook bezorgd tegen 2 uur vanmiddag op een Frans adresje, vrijdag avond komt die naar Nederland, kan niet wachten(A)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ben blij in jou plaats succes er mee!! |
|
|||
|
|||
Ik begrijp iets niet:
Adresse d’expédition HALLUIN, FR06 Jul 2010 Date de livraison estimée 19 Jul 2010 (sujet à changement) État actuel de l’expédition En cours d'acheminement vers le client - Expédition dans les délais 10 Jul 2010 Wat is het verschil tussen 19 juli en 10 juli? |
Er zijn 21 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 21 gasten) |
|
|
|