iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dimipsp007 Ik heb eergisteren gebeld en ze hebben er eentje voor mij gereserveerd, zodra hij in stock is laten ze het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
GVD, ik heb dus nog geen bevestigingsmail ontvangen van mij reservering van 2x iPhone Toch maar weer eens bellen...... Heb er ook maar een mail achteraan gestuurd Laatst gewijzigd door knny; 03-07-10 om 12:02. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is nu ineens wel stock dan ? of krijgen jullie nog een mail als hij er is waarschijnlijk rond 20 juli ??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De levertijden van de online store komen nooit echt overeen met de levertijd van de Apple stores, er is ondertussen al een aantal keer gerestocked terwijl op de online store nog altij 3 weken levertijd staat
|
|
|||
|
|||
Ik heb al gehoord indien je een BTW nummer hebt dat ze onmiddelijk ter plaatse de BTW aftrekken.. nu weet ik niet welke documenten je moet mee hebben om dit te verkijgen?????
iemand??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wettelijke info: Btw bij inkoop van goederen in het buitenland - Downloaden & bestellen |
|
|||
|
|||
Ik heb op 20 juni gewoon via de franse apple store 2 iphones besteld.
Afleveren via apple store optie werkte toen al niet meer en ik heb toen als naam mijn eigen naam aangehouden (had wellicht beter Apple store kunnen invullen) en als afleveradres gewoon het adres van de apple store Parijs opgegeven. Zou dit goed gaan? Op 1 juli is het pakketje verzonden en zou op 5 juli aankomen... Wat denken jullie? |
|
|||
|
|||
Is er ergens een apple store in frankrijk die nog een toestel op voorraad heeft? Twijfel om naar Frankrijk te rijden! Maar ik vind niet echt iets online
|
|
|||
|
|||
Moet je de iPhone per se in Parijs kopen? Er zijn toch wel telefoonwinkels in het noorden van Frankrijk waar de iPhone ook te koop is?
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet als dat op mijn bericht slaat of niet, maar ik zoek een winkel tegen de belgisch - franse grens waar ze eentje op voorraad hebben
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iphone 4, High-tech sur Fnac.com |
|
|||
|
|||
de iPhone kost toch 629 in de apple store hé ? Simlockvrij toch hé ? Kheb net eentje gereserveerd , maar kzie op internet winkels die ze aan 899 euro verkopen, dus nu begin ik wel te aarzelen over de prijs ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
899 ?. voor die prijs mogen ze mij wel leveren, ik had een shop in NL gevonden die ze kon leveren. voor 960 zo iets, toen dacht ik prima bestellen bestel via internet was het "ex btw). hmm jaja grijs import ?, kwam er nogmaals 170 euro bij en administratie kosten ???????? 10 euro. kortom 899,- als dat ergens is in Nl die ze daar voor zou verkopen. Zou ik het gelijk doen , en anders pm mij adres want die wil ik wel kopen Andre |
|
||||
|
||||
Citaat:
dus die 629 klopt wel! (had hem zelf ook voor die prijs in de UK , plus 2 x 32 gig voor iets meer... Laatst gewijzigd door neverbeclever; 04-07-10 om 16:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Best dom in mijn ogen. |
|
|||
|
|||
Deze week weten we of het heel dom was, of dat ik mij iphones op deze manier toch heb weten te bemachtigen.
Ik geloof niet dat TNT de pakketjes zomaar ergens afgeeft, alles is vastgelegt en na te trekken en in het uiterste geval is een creditcard betaling altijd terug te boeken. We zullen zien. Robertus. |
|
|||
|
|||
Nou het fabeltje moet de wereld even uit dat een creditcard betaling makkelijk terug te boeken is.
Als jij bewust je iPhone laat versturen naar een adres waar jezelf niet aanwezig bent dan lijkt het mij logisch als de creditcard maatschappij dan niet uitbetaald. Je kiest immers zelf voor dit risico lijkt me. Wij krijgen op het bedrijf ook ontelbaar pakketjes per week en tekenen daarom nooit meer. De bezorger heeft het altijd allenmaal geregeld. Dit geld voor zowel tnt/post als ups/DHL/gls/enz. Dit zal bij de Macstore dus ook wel zo zijn. Als ze dus hun poot stijf houden dan kan het nog wel eens een lange zaak worden. Ik snap dat je het mobieltje graag wilt hebben maar dit is wel een erg risicovolle stap in mijn ogen. |
|
|||
|
|||
ik denk dat je best eens belt naar de helpdesk van Apple!
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reakties.
Ik ben er zelf ook niet gerust op. Ik ga kijken wat ik kan doen. Grt, Robertus. Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|