//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dimipsp007 Ik heb eergisteren gebeld en ze hebben er eentje voor mij gereserveerd, zodra hij in stock is laten ze het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #741  
Oud 03-07-10, 10:54
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dimipsp007 Bekijk bericht
Ik heb eergisteren gebeld en ze hebben er eentje voor mij gereserveerd, zodra hij in stock is laten ze het mij weten. Kheb de bevestigingsmail zo'n 30 minuten na het gesprek ontvangen.

GVD, ik heb dus nog geen bevestigingsmail ontvangen van mij reservering van 2x iPhone
Toch maar weer eens bellen......

Heb er ook maar een mail achteraan gestuurd

Laatst gewijzigd door knny; 03-07-10 om 11:02.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #742  
Oud 03-07-10, 12:27
pascals99 pascals99 is offline
• iOS 4.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Is nu ineens wel stock dan ? of krijgen jullie nog een mail als hij er is waarschijnlijk rond 20 juli ??
  #743  
Oud 03-07-10, 15:29
dimipsp007 dimipsp007 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 98
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascals99 Bekijk bericht
Is nu ineens wel stock dan ? of krijgen jullie nog een mail als hij er is waarschijnlijk rond 20 juli ??

Van waar heb je die datum ?
  #744  
Oud 03-07-10, 15:32
pascals99 pascals99 is offline
• iOS 4.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dimipsp007 Bekijk bericht
Van waar heb je die datum ?
Verwachte levertijd van mijn iphone 4, besteld online ?
  #745  
Oud 03-07-10, 15:34
dimipsp007 dimipsp007 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 98
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascals99 Bekijk bericht
Verwachte levertijd van mijn iphone 4, besteld online ?
De levertijden van de online store komen nooit echt overeen met de levertijd van de Apple stores, er is ondertussen al een aantal keer gerestocked terwijl op de online store nog altij 3 weken levertijd staat
  #746  
Oud 03-07-10, 20:38
4en 4en is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Ik heb al gehoord indien je een BTW nummer hebt dat ze onmiddelijk ter plaatse de BTW aftrekken.. nu weet ik niet welke documenten je moet mee hebben om dit te verkijgen?????
iemand???
  #747  
Oud 03-07-10, 23:03
peter73 peter73 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4en Bekijk bericht
Ik heb al gehoord indien je een BTW nummer hebt dat ze onmiddelijk ter plaatse de BTW aftrekken.. nu weet ik niet welke documenten je moet mee hebben om dit te verkijgen?????
iemand???
Normaal gezien dien je enkel over een BTW nummer te beschikken, en kunnen aantonen dat de goederen voor het buitenland bestemd zijn. Niet alle handelaars zijn op de hoogte van deze regelgeving, en vraag me inderdaad ook af of de Apple Louvre Store dit netjes regelt.

Wettelijke info: Btw bij inkoop van goederen in het buitenland - Downloaden & bestellen
  #748  
Oud 04-07-10, 09:04
Robertus Robertus is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik heb op 20 juni gewoon via de franse apple store 2 iphones besteld.

Afleveren via apple store optie werkte toen al niet meer en ik heb toen als naam mijn eigen naam aangehouden (had wellicht beter Apple store kunnen invullen) en als afleveradres gewoon het adres van de apple store Parijs opgegeven. Zou dit goed gaan?

Op 1 juli is het pakketje verzonden en zou op 5 juli aankomen...

Wat denken jullie?
  #749  
Oud 04-07-10, 13:20
Cokeman Cokeman is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 25
Standaard

Is er ergens een apple store in frankrijk die nog een toestel op voorraad heeft? Twijfel om naar Frankrijk te rijden! Maar ik vind niet echt iets online
  #750  
Oud 04-07-10, 13:32
bonmaster bonmaster is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Moet je de iPhone per se in Parijs kopen? Er zijn toch wel telefoonwinkels in het noorden van Frankrijk waar de iPhone ook te koop is?
  #751  
Oud 04-07-10, 13:55
Cokeman Cokeman is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 25
Standaard

Ik weet niet als dat op mijn bericht slaat of niet, maar ik zoek een winkel tegen de belgisch - franse grens waar ze eentje op voorraad hebben
  #752  
Oud 04-07-10, 13:57
peter73 peter73 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bonmaster Bekijk bericht
Moet je de iPhone per se in Parijs kopen? Er zijn toch wel telefoonwinkels in het noorden van Frankrijk waar de iPhone ook te koop is?
De meeste andere winkels verkopen de iPhones met een simlock. Fnac Lille bv heeft ook de iPhones, maar enkel met simlock.

iphone 4, High-tech sur Fnac.com
  #753  
Oud 04-07-10, 14:26
dimipsp007 dimipsp007 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 98
Standaard

de iPhone kost toch 629 in de apple store hé ? Simlockvrij toch hé ? Kheb net eentje gereserveerd , maar kzie op internet winkels die ze aan 899 euro verkopen, dus nu begin ik wel te aarzelen over de prijs ?
  #754  
Oud 04-07-10, 14:45
andre-nl's schermafbeelding
andre-nl andre-nl is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dimipsp007 Bekijk bericht
de iPhone kost toch 629 in de apple store hé ? Simlockvrij toch hé ? Kheb net eentje gereserveerd , maar kzie op internet winkels die ze aan 899 euro verkopen, dus nu begin ik wel te aarzelen over de prijs ?

899 ?.
voor die prijs mogen ze mij wel leveren, ik had een shop in NL gevonden die ze kon leveren.
voor 960 zo iets, toen dacht ik prima bestellen bestel via internet was het "ex btw).
hmm jaja grijs import ?, kwam er nogmaals 170 euro bij en administratie kosten ???????? 10 euro.

kortom 899,- als dat ergens is in Nl die ze daar voor zou verkopen.
Zou ik het gelijk doen , en anders pm mij adres want die wil ik wel kopen

Andre
  #755  
Oud 04-07-10, 14:46
neverbeclever's schermafbeelding
neverbeclever neverbeclever is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dimipsp007 Bekijk bericht
de iPhone kost toch 629 in de apple store hé ? Simlockvrij toch hé ? Kheb net eentje gereserveerd , maar kzie op internet winkels die ze aan 899 euro verkopen, dus nu begin ik wel te aarzelen over de prijs ?
klopt wel hoor, iphone Service Point vraagt er 899 voor, maar das inclusief een goede garantie (als ie stuk is krijg je tijdelijk een iphone ter vervanging) etc

dus die 629 klopt wel! (had hem zelf ook voor die prijs in de UK , plus 2 x 32 gig voor iets meer...

Laatst gewijzigd door neverbeclever; 04-07-10 om 15:04.
  #756  
Oud 04-07-10, 17:30
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robertus Bekijk bericht
Ik heb op 20 juni gewoon via de franse apple store 2 iphones besteld.

Afleveren via apple store optie werkte toen al niet meer en ik heb toen als naam mijn eigen naam aangehouden (had wellicht beter Apple store kunnen invullen) en als afleveradres gewoon het adres van de apple store Parijs opgegeven. Zou dit goed gaan?

Op 1 juli is het pakketje verzonden en zou op 5 juli aankomen...

Wat denken jullie?
Haha dat heb je toch niet serieus gedaan toch? Vooruit betalen en dan ergens laten afleveren waar je niemand kent. Had je hem net zo goed kunnen laten afleveren bij die benzinepomp op de grens.

Best dom in mijn ogen.
  #757  
Oud 04-07-10, 19:57
Robertus Robertus is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Deze week weten we of het heel dom was, of dat ik mij iphones op deze manier toch heb weten te bemachtigen.
Ik geloof niet dat TNT de pakketjes zomaar ergens afgeeft, alles is vastgelegt en na te trekken en in het uiterste geval is een creditcard betaling altijd terug te boeken. We zullen zien.

Robertus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donstil Bekijk bericht
Haha dat heb je toch niet serieus gedaan toch? Vooruit betalen en dan ergens laten afleveren waar je niemand kent. Had je hem net zo goed kunnen laten afleveren bij die benzinepomp op de grens.

Best dom in mijn ogen.
  #758  
Oud 04-07-10, 20:09
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Nou het fabeltje moet de wereld even uit dat een creditcard betaling makkelijk terug te boeken is.

Als jij bewust je iPhone laat versturen naar een adres waar jezelf niet aanwezig bent dan lijkt het mij logisch als de creditcard maatschappij dan niet uitbetaald. Je kiest immers zelf voor dit risico lijkt me.

Wij krijgen op het bedrijf ook ontelbaar pakketjes per week en tekenen daarom nooit meer. De bezorger heeft het altijd allenmaal geregeld. Dit geld voor zowel tnt/post als ups/DHL/gls/enz. Dit zal bij de Macstore dus ook wel zo zijn. Als ze dus hun poot stijf houden dan kan het nog wel eens een lange zaak worden.

Ik snap dat je het mobieltje graag wilt hebben maar dit is wel een erg risicovolle stap in mijn ogen.
  #759  
Oud 04-07-10, 20:15
Jerry Homes Jerry Homes is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

ik denk dat je best eens belt naar de helpdesk van Apple!
  #760  
Oud 04-07-10, 20:43
Robertus Robertus is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Bedankt voor jullie reakties.
Ik ben er zelf ook niet gerust op.

Ik ga kijken wat ik kan doen.

Grt,

Robertus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donstil Bekijk bericht
Nou het fabeltje moet de wereld even uit dat een creditcard betaling makkelijk terug te boeken is.

Als jij bewust je iPhone laat versturen naar een adres waar jezelf niet aanwezig bent dan lijkt het mij logisch als de creditcard maatschappij dan niet uitbetaald. Je kiest immers zelf voor dit risico lijkt me.

Wij krijgen op het bedrijf ook ontelbaar pakketjes per week en tekenen daarom nooit meer. De bezorger heeft het altijd allenmaal geregeld. Dit geld voor zowel tnt/post als ups/DHL/gls/enz. Dit zal bij de Macstore dus ook wel zo zijn. Als ze dus hun poot stijf houden dan kan het nog wel eens een lange zaak worden.

Ik snap dat je het mobieltje graag wilt hebben maar dit is wel een erg risicovolle stap in mijn ogen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Homes Bekijk bericht
ik denk dat je best eens belt naar de helpdesk van Apple!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.