iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Via welke verkoper? Apple iPhone 4 Bumper~New~Black~Genuine~Ship Worldwide - eBay (item 320552590217 end time Jul-22-10 18:21:04 PDT)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand of er nog Iphones zijn in frankrijk? Ik zou anders willen vertrekken om er eentje te gaan kopen.
|
|
|||
|
|||
Vraagje: Is het iemand al gelukt om een gewone vodafone sim-kaart in een nieuwe iphone 4 te krijgen? (door middel van knippen/snijden) Vrienden zijn naar Parijs geweest voor een aantal iPhones en tot nu toe is het niet gelukt met een Vodafone simkaart wel met die van T-Mobile. (we denken zelf dat het ligt aan de vorm, Vodafone heeft een vierkante chip, andere providers ronden) Welke providers doen het? Wat is de vorm van de chip?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goed om te horen! Voor de zekerheid, jullie chips zijn ook vierkant? Ik heb het zelf nog niet geprobeerd ik krijg men iPhone vandaag. Ben benieuwd!
Laatst gewijzigd door Monnieman; 26-06-10 om 16:14. |
|
|||
|
|||
Citaat:
(Overigens is benieuwd met een d...) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een aantal pagina's gelezen en het is dus mogelijk(ik neem aan dat iemand het al is gelukt) om de iphone te bestellen en op een frans afleveradres te leveren? Ik heb namelijk best veel kennissen in frankrijk wonen die het wel willen ontvangen en dan bij mij afgeven als ze op bezoek komen. want ik moest zonet inloggen op de site met mijn eigen apple id dat eindigt op een .nl adres, dus wellicht een beetje verdacht. of maakt hen dat verder niet uit?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier is het ook gewoon aangekomen in Frankrijk. Besteld met een Nederlands Apple ID.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe komt het dat op elke apple site (fr, uk, com) staat dat de volgende zending pas over 3 weken is? Waarom staat er nergens een concrete datum.
Trouwens die '3 weken' staat er al meer dan een week op. Even goed blijft er nog 2 weken ''3 weken' opstaan. Volgens mij wachten ze eerst de nieuwe update 4.1 af om te zien of die het ontvangstprobleem wel zal oplossen. |
|
|||
|
|||
Gewoon je iPhone bestellen in UK met behulp van een Borderlinx (TNT) account. Goedkoopste optie vanwege gunstige wisselkoers GB Pond
|
|
|||
|
|||
Is de iphone 4 ook al als los toestel zonder simlock te kopen in Belgie ?
|
|
||||
|
||||
De iPhone 4 is nog niet uit in België, maar deze zal waarschijnlijk net zoals voorgaande toestellen simlockvrij te koop zijn in België. Verwachte release is nog steeds eind juli.
Maar voor zulke vragen, graag dit topic gebruiken aub. Laatst gewijzigd door Bomans; 28-06-10 om 12:20. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
|
|