iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ik even blij dat ik hem al heb...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben ik even blij dat ik hem al heb
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
pfuh ^^
En ben je er blij van ? Geen problemen met ontvangst ? |
|
|||
|
|||
Wat een waardeloos *** ding Eerste telefoon waarbij ik moet nadenken hoe ik hem vasthoud wanneer ik bel. Moet niet gekker worden...... J/K heerlijke telefoon. Ontvangst is prima en eindelijk een volle dag op 1 batterij. Met mijn 3GS lukte dat nooit.
|
|
|||
|
|||
hahaha :-D Hoe gebruik jij hem door de dag? Spellen enzo ? ?
|
|
|||
|
|||
Yes,
20 Juni 2 iPhones 4 besteld bij online Apple store in Frankrijk Vandaag keurig afgeleverd op m'n adres in Parijs |
|
|||
|
|||
Iemand vandaag toevallig nog gebeld met Apple Louvre of Opera en gevraagd of er alweer een levering was gekomen? Kan zijn dat ze alweer beleverd zijn natuurlijk en dat wij daar (nog) niet bij zitten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds geen mail gehad (27juni gereserveerd) iemand die voor mij heeft gereserveerd en al mail gehad??
|
|
|||
|
|||
Hoe groot is dan de kans dat als je rond sluitingstijd in de Apple store rondloopt en wacht totdat iemand zijn reservering niet is komen ophalen, dan moet je toch wel geluk hebben lijkt me. Of ze moeten echt GEEN voorraad hebben.
|
|
|||
|
|||
Orange, SFR en Bouyges hebben terug voorraad gekregen op hun online store, morgen is misschien eindelijk mail-dag. Kunne we allemaal naar Parijs trekken =D
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De mijne is zowel bij Opéra als bij het Louvre gereserveerd |
|
|||
|
|||
Morgen mail krijgen is morgen dus ook voor 20.00 ophalen? Of krijg je in de middag een mail als de reserverings lijsten zijn bijgewerkt om voor de volgende openingsdag de iPhone op te halen? Ik moet er 5 uur voor rijden namelijk
|
|
|||
|
|||
nee volgens mij sturen ze een mail om je te zeggen dat je hem de dag nadien mag gaan halen. Een mens moet zich toch ietwat kunnen schikken...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lekker druk hier
ze zullen er geen 200 binnenkrijgen denk ik hoor Er zijn vast ook nog Fransen aan t wachten en Belgen Laatst gewijzigd door King1987; 07-07-10 om 23:52. Reden: edit knop gebruiken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben Belg hahaha :-D Fransen zal wel wat minder zijn, want die nemen vooral abbonementen bij hun operator Laatst gewijzigd door King1987; 07-07-10 om 23:52. Reden: mquote gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Ik hoor ook verhalen over priority lists in de UK, zou France zoiets ook hebben?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb net op de sites van de franse operatoren gekeken en ze zijne echt OVERAL weer beschikbaar :-( Laatst gewijzigd door King1987; 08-07-10 om 00:02. Reden: edit knop gebruiken |
|
|||
|
|||
Tja dan is morgen de kans op mail weer redelijk groot. Dat betekent dus vrijdag afhalen. Zou geweldig zijn
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 23 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 23 gasten) |
|
|
|