iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) en weer een dag voorbij zonder mail uit France...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
en weer een dag voorbij zonder mail uit France
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stel ik haal mijn iPhone op een Frankrijk. Nu merk ik dat er iets mis is met mijn iPhone. Kan ik dan mijn iPhone ergens opsturen of moet ik me doen persé melden bij de winkel waar ik hem gekocht heb?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je met apple producten in elke apple store ter wereld terecht ...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, morgen een nieuwe dag
|
|
|||
|
|||
Er is nog niemand die ik ken hier die ook gereserveerd heeft bij Apple in Parijs Louvre of Opera, die al mail heeft gehad. T duurt allemaal wel erg lang
|
|
|||
|
|||
Citaat:
geen idee. normaal is er 2 dagen tussen verzending en levering. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Verwachte datum van verzending en verwachte aankomst.
|
|
|||
|
|||
Rare shit allemaal. Als ik inlog op de amerikaanse apple store en naar mijn status kijk, dan staan er daar wel tracking codes.
De bumper is verzonden met SYNCREON maar hier kan ik de tracking code niet tracen. De Iphone is dan weer verzonden met Kuhne & Nagel Spedition en volgens de tracking code zou die nu in HongKong moeten zitten, maar het gewicht van dit pakket is 152kg. Aankomst in Luxemburg is voorzien de 11sten. Moet nen mens hier nog aan uitgeraken ?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier de vertaling: Verzonden naar HALLUIN, FR 06 Jul 2010 µVerwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 19 Jul 2010 (Voor wijzigingen vatbaar) Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 10 Jul 2010 |
|
|||
|
|||
Beetje geduld hebben.
|
|
|||
|
|||
@ Yargo: soms zitten er ook verschillen als je jouw details bekijkt op de Amerikaanse site of bijvoorbeeld op de Franse.
Bij mij stond er via US site dat hij klaar was voor verzending en via de Belgische site stond er nog helemaal niets. Dus eens alles controleren en idd misschien nog wat geduld zodat de sites wat op elkaar afgestemd kunnen geraken. Pas later komt ook je trackingsnummer en pas nog wat later kun je die ook effectief controleren via ups of wat dan ook. @maarten: heb jij nog een bestelling lopen? |
|
|||
|
|||
Ja meerdere maar dat duurt nog wel even.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staan overal traking informatie. Rechts kies je dan "volg deze bestelling" |
|
|||
|
|||
Ben het wachten op die iPhone echt beu aan het worden, wanneer gaat apple eens stoppen met voorraad-tekorten te 'simuleren' zodat het nog meer kopers lokt pfff
|
|
|||
|
|||
Dit is precies wat ze willen.
|
|
|||
|
|||
Ja , maar er zijn toch limieten vind ik, iedereen op dit forum is aan het wachten op de iphone :-S
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
|
|