iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe wordt dat omgezet dan? Moet je ze komen omruilen met een nieuwe voorraad of gaan ze deze 2 voor je unlocken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe wordt dat omgezet dan?
Moet je ze komen omruilen met een nieuwe voorraad of gaan ze deze 2 voor je unlocken? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ooh hij wilde bij ons wel degelijk id's zien (apple id's dat wel)
Er liep een dude door de rij met een iPad. daar had hij een web applicatie op draaien waarmij hij reserveringen controleerde. (achternaam opgeven en dan vinkte hij "ja/aanwezig" aan) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan dit namelijk nergens vinden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
========= Dear sir, We apologize for this mistake and we invite you to come in our Apple Store in order to process a swap. You can of course contact us by phone : 01 43 16 78 00 or by mail. Thank you in advance for your understanding, Apple Carrousel du Louvre 99 Rue de Rivoli 75001 Paris 01 43 16 78 00 ========== Ben wel ff klaar met op en neerrijden naar Parijs, dus heb ze het verzoek gestuurd unlockcodes te regelen bij Bouygues. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kreeg 't al een beetje warm van die melding "the sim card in this iphone is not supported". Toen even gebeld met Apple Care en die konden me vertellen aan de hand van het serienummer dat het om een Bouygues gelockte telefoon ging...
|
|
|||
|
|||
Gevonden!
Voor de geintresseerden...... http://www.buy-microsim.com/pub/MicroSIM%20template.pdf Suc6 |
|
|||
|
|||
Kan het ook nergens vinden. Zou ook nog graag een reservatie maken om de iPhone te gaan ophalen in Parijs. Iemand die ons verder kan helpen?
|
|
|||
|
|||
is komende tijd niet mogelijk te reserveren en op te halen.
alleen online bestellingen over 3 weken te leveren via franse apple store en laten bezorgen op een adres in Frankrijk succes |
|
|||
|
|||
hmm ik krijg imovie niet geinstalleerd, gedownload via amerikaanse itunes account op mac, maar hij synct hem niet naar de iphone...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
imovie werkt ALLEEN op de iPhone4. ben m'n eerste hd filmpjes al aan't editten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb helaas geen betaalmogelijkheid op de USA store. Best vervelend dat iMovie niet in de normale store staat.
|
|
|||
|
|||
Goed, heb mijn profiel aangepast naar een iPhone 4... sorry, kon het niet laten.
Theoretisch heb ik hem natuurlijk ook al. Feit dat ie op dit moment bij kennissen in Frankrijk ligt is een tweede... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zat te denken... als je nu dus een shield (gebruik ik altijd al, bodyguardz) op je telefoon doet, de zijkanten worden dan ook voorzien van een "sticker" dus dan kom je niet in contact met de twee delen. zou dit werken?
|
|
|||
|
|||
Wow, ik ben blij, want ook mijn iPhones doen 't nu ook. Dat noem ik nou service!
=========== SIr, We have worked hard on your case and I think we've found a solution. In order to solve the problem: Restart your iphone, insert your Microsim and connect to itunes (9.2) . Your iPhone(s) should be now activated or within 48 hours. If the problem persist don't hesitate to contact us again, Maxime Mouret Apple Store Carrousel du Louvre 99 Rue de Rivoli 75001 Paris 01 43 16 78 00 =========== |
|
|||
|
|||
Toch maar een bumper besteld via ebay, vergeten te laten meebrengen uit Frankrijk!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|