iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) laat maar - sorry...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
laat maar - sorry
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zucht... daar zit ik dan in t park , moe maar voldaan.... Ik heb vanmorgen de 16 & 32gb opgehaald, een micro sim gekocht, laten activeren door Apple Louvre en nu al 3 uur genieten! Zo maar tijd voor een crêpe met nutella
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo, wel verdiend of niet! Geniet ervan! van je Crepe he! - OFF topic mode of - Lange rijen vandaag? Had je meerdere reserveringen op 1 naam? Niet moeilijk over gedaan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welnee, geen lange rijen , 2 man voor me... Zelf ook alles gereserveerd ze vonden me juiist wel grappig en hielpen me met activeren... |
|
|||
|
|||
Nou...goede kameraad is nu bij het Louvre om 3 x 32GB op te halen
Hopelijk geen moeilijk gedoe...Ben benieuwd!! |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar er zijn mensen die € 50,- per reservering vragen (Zijn blijkbaar ook nog mensen die het er voor betalen) Betalen voor een reservering gaat mij, persoonlijk, te ver |
|
|||
|
|||
Waar gaan die ip4's 32 GB momenteel voor weg? Ik heb deze bijv. Al geactiveerd ....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Plus dat het aanbod alleen maar toeneemt..dus zal steeds minder worden nu Kameraad heeft 2 van de 3 iPhones op kunnen halen (1 reservering bleek voor Opera te zijn en al verlopen te zijn) |
|
|||
|
|||
indd als nou ook nog de aanbod in winkels toeneemt en de vraag minder. Kan ik snel Iphone halen in belgie.
|
|
|||
|
|||
Dan moet je denk ik nog lang wachten.. De reserveringen in NL en België zijn ongeveer 12 weken...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yes is me toch geluktt! Onderweg naar Groningen met een iPhone 4
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wie hebben er een oproep gekregen voor morgen????
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|