iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Korting met de trein krijg je alleen over het nederlandse deel van het traject en niet in de Thalys....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Korting met de trein krijg je alleen over het nederlandse deel van het traject en niet in de Thalys.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Thalys is heel duur als je deze week weg wilt.
|
|
|||
|
|||
Om 17:00 uur gaat er een aanbieding van start op hispeed.nl en kun je voor 2x25=50 euro retour naar parijs.
Vanaf 17:00 uur is pas zichtbaar op welke dagen. Zie link Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-08-10 om 11:42. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Actievoorwaarden - Op = op! - Niet om te boeken of te annuleren - Uitsluitend voor nieuwsbriefabonnees - Reisperiode: 6 september t/m 23 oktober |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
damnn morgen kan ik echt niet. Donderdag wil ik rijden als er nog zijn, miss iemand die mee wil rijden?
|
|
|||
|
|||
Ik heb op 16 juli vier iPhones 32 GB besteld bij Apple FR, worden bezorgd bij kennissen in Parijs. Volgens schema 5 aug. verzenden, 11 aug. leveren. Aangezien de meesten het zeven tot tien dagen eerder geleverd kregen dacht ik dat dat ook bij mij zo zou zijn...niet dus
Nog ff geduld... |
|
|||
|
|||
Is er iemand die vandaag al bevestiging heeft gekregen dat ze morgen in de vrije verkoop gaat bij het Louvre? (16GB)
|
|
|||
|
|||
16GB gaat in vrije verkoop, 32GB nog steeds op reservering.
Net gebeld met de winkel. Ook m.b.t. de kans van slagen voor mijn reservering van vrijdag konden ze niets zeggen |
|
||||
|
||||
kleine jan en ik vertrekken zo naar Parijs
ieder geval met 2 reserveringen we gaan proberen er nog een paar op de kop te tikken zal gelijk vragen hoe het is mbt de voorraad is La France, here we come (again) |
|
|||
|
|||
Mooi nieuws, succes en ben benieuwd of ze je wat zinnigs kunnen zeggen over de 32GB
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil morgen of donderdag wel naar parijs rijden, wie heeft er een reservering van 32 GB voor mij? en wil eventueel meerijden?
Ik moet er wel zeker van zijn dat ik naar huis ga met een 32GB.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk kunnen jullie ons meer belangrijke informatie geven en veel plezier |
|
|||
|
|||
Je kan dan woensdagavond bellen om te vragen of we er een kunnen bemachtigen als we er donderdag vroeg bij zijn? Dan wil ik graag mee. Zelfde geldt voor yoeriv.
Laatst gewijzigd door Justevo; 03-08-10 om 13:43. |
|
|||
|
|||
Let deze keer wel op met de flitsers hé jongens.
|
|
|||
|
|||
hehe, inderdaad..vooral in Belgie heb je er een paar..in Frankrijk valt het wel mee..
Volgens mij ben ik niet geflitst afgelopen keer..maar zeker weten doe ik het ook niet. |
|
|||
|
|||
ik heb 2 16g nodig en wil donderdag rijden als ze er nog zijn.. Vroeg wegrijden dus....
|
|
|||
|
|||
5 minuten geleden gebeld met het Louvre. 16g is voldoende op voorraad en kan dus niet besteld worden, maar gewoon opgepikt. 32g is niet op voorraad. Hij kon niet zeggen wanneer ze binnenkwamen en is ook niet te reserveren.
|
|
|||
|
|||
Mooi hoe meer mensen het bevestigen hoe blijer ik word Eind augustus dus op zoek naar louvre in parijs
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|