iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door |HZA Wie gaan er woensdag allemaal naar Parijs? Wellicht dat we kunnen carpoolen... Als je geen reservatie meer nodig hebt zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je geen reservatie meer nodig hebt zou ik best graag meewillen, uiteraard betaal ik mijn deel van de kosten! Als ik meekan hoor ik het graag..
Laatst gewijzigd door Justevo; 02-08-10 om 16:24. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik en een maat zouden dan ook graag mee willen rijden.als er plek is. ik laat het je morgen weten. want morgen heb ik vooronderzoek en behandeling aan m,n ogen. dus als blijkt dat ik niet gelaserd kan worden kan ik woensdag mee. anders wordt het later in de maand.
|
|
||||
|
||||
hoever zitten louvre en opera eigenlijk bij elkaar vandaan?
|
|
|||
|
|||
nog geen 2 kilometer geloof ik. google maps weet daar wel antwoord op.
|
|
||||
|
||||
loop afstand?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand een telefoon nummer of adress waar ze de Iphone zouden kunnen verkopen in Lille/Rijsel
|
|
|||
|
|||
de plaatstelijke orange shop. alleen dan issie niet simlock vrij.
|
|
|||
|
|||
zullen toch nog wel andere winkels zijn in Lille?
|
|
|||
|
|||
Yup ik kan het bevestigen vrijdag besteld bij Louvre kan hem morgen ophalen. Dus ik vertrek morgen heel vroeg! iemand die mee wil liften ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, want ik heb afgelopen vrijdag stuks 32GB besteld, maar nog geen bevestiging ontvangen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mensen, ik heb een reservering voor morgen (32gb/louvre), wil 'm heel graag hebben (duh), maar ben niet in de gelegenheid om 'm op te halen.
wie gaat die kant op, en mag ik om een gunst vragen? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
check je pm jwee
|
|
|||
|
|||
Ik had 2X 16 gb gereserveerd.
@Justevo ik denk niet dat je morgen al zomaar kunt meenemen zonder reservering |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
|
|