iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjalih heb jij je mailtjes erover gehad? IK heb slechts 1 mail gehad... 2x mail gehad met elk 1 bestelling...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kreeg net een berichtje van de Franse Apple Store dat mijn iPhone 4 is verzonden.
Vrijdag wordt deze meegenomen vanuit Frankrijk, kan niet wachten!
|
|||
|
|||
@d.vdvliet
is hij dan vroeger verzonden dan verwacht? |
|
|||
|
|||
Hij zou 2 juli verzonden worden maar de 30 juni stond er al bij dat die verzonden was maar vandaag 5 juli kreeg ik pas melding dat die ook wordt afgeleverd bij het adres.
Dus weet niet echt wat apple er mee bedoeld, als die maar voor vrijdag bij die mensen aankomt dan komen ze naar Nederland |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat zou het nu zijn 12 of 5 |
|
|||
|
|||
Ja idd staat bij voor of op 12 afgeleverd, lijkt me sterk dat die daar week over moet doen.
|
|
|||
|
|||
hopelijk leveren ze een beetje op tijd!!!
mijn nieuwe bestelling wordt verzonden op 19 juli en vermoedelijk geleverd op 21ste. Ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ik mijn iPhone nog voor de 19e mag gaan ophalen bij t Louvre of Opera
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beste,
iemand uit de apple store, heb gisteren gebeld en ze zeiden dat ze deze week een levering verwachten omdat gisteren Orange stock heeft gekregen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet vanuit Groningen een eindje rijden naar Parijs Als ik om 10.00 een mail krijg en hem diezelfde dag nog moet ophalen wordt al best moeilijk |
|
||||
|
||||
Heeft iemand misschien het email adres van de Apple stores in parijs ? Louvre en opera.
Ik kan die nergens vinden. Ik spreek geen frans, dus als ik kan mailen is een stuk makkelijker. Als iemand ze kan PM'en zou erg fijn zijn.
|
|||
|
|||
PM'en? gewoon delen, ik denk dat er veel mensen dat email adres willen... maar probeer toch gewoon eens te bellen, ze spreken daar ook engels hoor!
|
|
|||
|
|||
Ik heb die van mij gereserveerd op 27juni, nog steeds geen mail gekregen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De bevestigingsmail heb ik wel gekregen hoor. Ik bedoel : 10 dagen na mijn reservatie kan ik hem nog steeds niet gaan oppikken? Wanneer plannen ze om de rekken daar terug te vullen?
|
|
|||
|
|||
Me pa zit nu in Parijs in disney. Als hij nog langs het louvre kwam gaat ie ff koekeloeren. Weinig kans, maar goed. Is het mogelijk te reserveren en hem dan pas na bv 2 weken op te halen? Hij komt er vaak zat namelijk.
|
|
|||
|
|||
Als je hem reserveert krijg je in principe nadien nog een mail om je te melden dat je je iPhone mag gaan ophalen , maar je krijgt hiervoor maar één dag, nadien wordt hij terug in de stock gestoken...
Heeft er niemand ervaring met hoelang het duurt alvorens je reservatie is toegekome en je weer naar parijs mag rijden? |
|
|||
|
|||
Ah oke. Daar heb ik weinig aan, want hij weet nooit precies wanneer hij er zit en tijd heeft om in de rij te gaan staan.
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
|
|