iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) ff een leuk spelletje tussendoor: Wanneer denken jullie dat je een mailtje krijgt over wanneer je je iphone kan ophalen?? Ik persoonlijk denk morgen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ff een leuk spelletje tussendoor:
Wanneer denken jullie dat je een mailtje krijgt over wanneer je je iphone kan ophalen?? Ik persoonlijk denk morgen of eventueel overmorgen! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sjah, ik heb vrijdag gebeld, heb gevraagd wanneer ze ze verwachten en ze hadden er geen enkel idee van, hij is het zelfs aan verschillende medewerkers gaan vragen voor mij omdat ik zei dat ik binnenkort op vakantie vertrek
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De iPhone 4 is ook al bij de nieuwe Apple Store in Parijs (Opéra) uitverkocht, sta sinds vandaag wel op de wachtlijst daar..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga daar ook ff bellen denk ik, dan sta ik zowel op de wachtlijst van de louvre als de opera |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je het zou willen doen, hier mijn gegevens : Dimitri Luyckx dimitriluyckx@gmail.com Laat je me iets weten ? |
|
|||
|
|||
ik bel altijd gratis via de pc via free call:
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting het kost je niks om naar parijs vaste lijn te bellen |
|
|||
|
|||
ik ga ze ook bellen , je weet maar nooit
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In hoeverre dit waar is, is de vraag natuurlijk! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat bellen lukt niet bij mij... Kmoet zogezgd een nieuwe versie nemen.
Kan jij echt niet eentje voor mij reserveren aub ? |
|
|||
|
|||
Ja heb ook 2 iPhone's 16gb gereserveerd in Apple Store Opera
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|