iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door peynir201 en hoe zit het eigenlijk met Duitsland, daar kan je hem toch ook al kopen? of is dat alleen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zijn ze in UK ook uitverkocht?
|
|
||||
|
||||
Ja, heb net nog contact gehad met iemand van een redelijk grote smartphone site in de UK. Levering in de UK is voorlopig vanaf 14 juli.
Ik heb op deze site al wel gezien dat de iPhone 4 nood al erg hoog is. Las net een thread waar bijna DUIZEND euro voor een toestel is gegeven....bizar. |
|
|||
|
|||
Ja prijzen gaan door het dak idd. Ik had mijn extra iPhone4 op de releasedate zonder moeite verkocht voor 950,-
Erg leuk want zo had ik me tripje er weer uit. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En deze is helaas niet door gegaan door vermoedelijk dat de prijzen omhoog zijn gedrukt. en de verkoper dacht MOOI ik kan 200 meer verdienen. Niet erg als ik het had geweten maar ik wacht .... wacht en daarna NIETS en dat is wel zuur !!. Andre |
|
|||
|
|||
950? Heb je slecht gedaan, mijne was na uurtje op marktplaats weg voor 1100. De 16gb wel te verstaan, das toch van de zotte. Naja ik heb de mijne nu bijna gratis
Al iets bekend over levertijden parijs? Vriend van me zoekt er nog 1. |
|
|||
|
|||
iemand de laatste dage nog een iPhone besteld via apple.fr? en ook enkel de bevestiging gekregen dat de iPhone binnen 3 weken besteld wordt? geen exacte datum..;
|
|
|||
|
|||
vorige pagina werd er gezegd eind juli....
|
|
|||
|
|||
idd. levering op 21 juli voor frankrijk
EDIT: dit is bij afleveren op frans adres Laatst gewijzigd door Jerry Homes; 30-06-10 om 15:48. |
|
||||
|
||||
naja wie er heen gaat
ik hou me aanbevolen |
|
|||
|
|||
Grote kans toch dat hij dan weer uitverkocht is, Apple kennende?
|
|||
|
|||
Jongens mijn iPhone is verzonden staat op de apple site, 30 juni 2010. Echter staat er dat die pas 12 juli wordt afgeleverd? Iemand ervaringen mee met de eerste leveren?
Lijkt mij dat het verzenden maar 2 a 3 dagen in beslag neemt en geen 2 weken. Iemand ervaringen hiermee of is die 12 een geschatte datum van apple.
|
|||
|
|||
heb net een reservering gemaakt, ga hem ophalen in Frankrijk als ze er weer zijn helaas maar 1 kunnen reserveren hoe werkt het eigenlijk, als ik daar aankom? eerst 6 uurtjes in de rij en daarna even een telefoon en wegwezen? kan ik ook reserveren op de naam van wat vrienden en die ook gelijk meenemen of moeten die er dan ook bij zijn?
|
|
|||
|
|||
Er gaat Zaterdag een nieuwe Apple Store open in Parijs. Vanmiddag Carrousel gesproken, die zei er geen op voorraad te hebben. Hij kon ook niet zeggen of de nieuwe het Zaterdag wel zou hebben. Vraag me af of het de moeite waard is een tripje Parijs in te zetten en er Zaterdag vroeg te zijn
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
lijkt me sterk. Levering is normaal 2, max 3 dagen dacht ik. Mijne werden naar 'the middle of nowhere' in zuid frankrijk en ze waren er mooi na 2 dagen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat geeft jullie dit idee? |
|
|||
|
|||
Als er iemand voor mij ook eentje wil reserveren in Parijs (eventueel de nieuwe apple store) wil ik gerust op zaterdag een ritje naar Parijs organiseren op mijn kosten.
Iemand? |
|
|||
|
|||
iPhone 4 FR Activeren met Vodafone NL SIM
Citaat:
Ik heb NL, FR e, UK aan de tel gehad maar niemand weet me te vertellen wat te doen.. ERG frustrerende ervaring met mijn eerste Apple product. Hulp ZEER welkom. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik geloof nooit dat het 2 weken moet duren voordat europa weer nieuwe supplies krijgt. Zowel UK als FR. |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
|
|