iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Coen Gortemaker Hoe zit het trouwens met andere winkels in frankrijk? ga namelijk zelf in juli naar frankrijk maar kom niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan ze bij mijn weten ook bij Fnac en SFR halen, zelfde "losse" versie als bij Apple store. Laatst gewijzigd door Shadow; 23-06-10 om 11:43. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nogmaals een wanhopige oproep aan iedereen die met de auto naar parijs gaat en langs eindhoven komt
me zoekt vervoer |
|
|||
|
|||
Mm volgensmij wordt het heerlijk rustig morgen in Parijs. Heel Nederland heeft gereserveerd maar bijna niemand gaat rijden
|
|
|||
|
|||
Dat zou mooi zijn Lekkere kleine rij voor iedereen met een reservering
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarom zoek ik nog 1 reservering voor € 50,- ..ik rij vanavond om 0.00 uur uit amsterdam..5 uur bij 't Louvre..crossaintje koppje koffie....eiffeltoren ff aantikken. ALORSS UN DANSSSS |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd hoe moeilijk ze doen met meerdere reserveringen. Anders na het ophalen van de reservering maar in de gewone rij gaan staan en nog wat telefoons scoren
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoewel ik het gewoon probeer terwijl ik me reservering ophaal. Ik ga niet nog eens de rij in. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of ze je cc oid controleren. Hoe willen ze anders de limiet op 2 per persoon houden? Gewoon steeds opnieuw in de rij gaan staan
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een reservering van iemand anders. Ben bang voor de ID-check. Dus een vriend gaat mee en die gaat in de andere rij staan.
Maar ik ga vanavond om 6u rijden en ben daar dus rond 12 a 1 u en ga maar in die rij pitten... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga ik liever nog ff foto's maken in Parijs ofz. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk kom ik er wat mensen vanop iPhoneclub.nl tegen! |
|
|||
|
|||
Nice de egte diehards haha . toch maar blij dat die van mij gewoon wordt dorgestuurd vanuit engeland dan maar 3 dagen langer wachten al is dat eingelijk te veel
|
|
||||
|
||||
Nog 19 uur......
|
|
|||
|
|||
Haha gaan jullie maar lekker in de rij liggen. Ik ga straks naar me hotel en dan ben ik om 08:00 bij de store. De afhaalrij zal heus wel meevallen.
Hopelijk gaan ze niet al die iPhone's activeren en uitleggen. Dat zou mega veel tijd kosten namelijk. Misschien omdat hij weet dat zijn reservering niet gaat lukken (omdat die van iemand anders is) en daarom na die rij de andere nog in moet. TikTakTikTak |
|
|||
|
|||
Nog een bed over??????
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand nog reservering voor twee over? Haal ze graag voor je op, of probeer het iig! Eentje is er dan voor jou natuurlijk. Pm me maar
|
|
||||
|
||||
iemand nog een nokia 3310 kopen ???
nog maar 18 uur..... it's the final countdownnnnnnnnnnnnnnn |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
|
|