iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dikkedrol Ja ach, dat zal je altijd zien ben ik bang. Ik kon de hele week, behalve vandaag Anyway, misschien valt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Die mail is van vanochtend, dus ik neem aan dat je 'm ook voor zaterdagochtend moet ophalen Maar ik had er inderdaad 2.
|
|
||||
|
||||
wat dacht je ervan Jan
Zullen we weer? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ga vanmiddag in de auto die kant op. Kan ik misschien van dienst zijn?
|
|
|||
|
|||
Paris here we come!
Vorige week vrijdag de zwarte 16Gb besteld en net het blije bericht dat ik kan afreizen. Toch fijn zo'n onverwacht weekendje Parijs.
|
|
|||
|
|||
Wanneer vertrek je?
|
|
|||
|
|||
19,20,21 augustus ben ik een weekend in Parijs. Heeft iemand een tip wanneer ik het beste een 16GB zwarte iPhone moet bestellen zodat de kans groot is dat hij dan voor me klaar ligt? Kan ik een reservering doen bij Louvre en bij Opera zodat de kans groter is?
Of kun je ook op datum bestellen? Bedankt voor de hulp!! |
|
|||
|
|||
potverdikkeme, ik wil ook! kan vriend met de reserveringen in zijn e-mail niet bereiken! werkelijk té irritant! iedereen die wel gaat! veel succes en gezellige bijeenkomst straks in parijs met al die forum-leden
|
|
|||
|
|||
Ik begin het gevoel te krijgen dat er toch iets mis is. Ik heb de 12de gebeld naar Parijs Opera en heb 2 16gb black besteld. De 15de heb ik pas een bevestigingsmail gekregen (2X). Ondertussen zijn we de 30ste en nog steeds geen reactie. Denken jullie dat er nog hoop is? Of is er iets verkeerds gegaan? En hoe zit het met andere mensen die bij Opera besteld hebben? Zitten die nog op schema?
Bedankt |
|
|||
|
|||
Ik heb ook mn 2 reserveringen binnen bij Opera! Kan iemand deze meenemen??? Ik heb echt weer de vette pech dat ik vanavond moet werken dat word te krap.
Kan iemand ze voor mij meenemen? Moeten we wel even goede afspraken maken over de betaling etc. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij en JoeriB duurde de 16GB in totaal 11 dagen tot ik mail kreeg.... dat was bij het Louvre .. en ja, je kan bij beide reserveren nee op datum kan niet, je wordt gewoon opgeroepen nog een tip, bestel er gelijk 2 zodat je er een vriend of kennis blij mee kan maken... Succes! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben wat aan het proberen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en de optie om te sellen pak ik natuurlijk graag op! ff DM'en? |
|
|||
|
|||
even huishoudelijk trouwens: iemand ervaring met de betaling in het Louvre/opera? pin/creditcard/cash?
|
|
||||
|
||||
het word druk richting parijs vandaag zie ik
vergeet niet 2 keer 14,60 euro mee te nemen voor de peages! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als iemand een reserving over heeft die hem niet kan ophalen Louvre/Opera
dan hou ik me aanbevolen |
|
|||
|
|||
iemand nog een reservering over voor 32GB (louvre/opera) voor ergens dit weekend.....
ook ik houd me aanbevolen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|