iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) hier nog niets maar ik blijf enthousiast drukken op *verzenden en ontvangen*. goede reis naar parijs...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hier nog niets maar ik blijf enthousiast drukken op *verzenden en ontvangen*.
goede reis naar parijs |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Troost je, bij mij ook niet, ligt volgens mij aan de 32G, daarvoor lijkt de wachttijd aanzienlijk langer
|
|
|||
|
|||
JouriB en kleine_jan kunnen wel mooi samen naar parijs gaan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nog iemand reservering lopen die vandaag moet worden gehaald?
nu laten weten dan dan regelen we wat |
|
|||
|
|||
@tomic22: wat heb jij wanneer besteld?
|
|
|||
|
|||
Hallo alweer,
Gister heb ik een uur op een bankje gezeten op de 1e etage van de apple winkel in de louvre. En ik stond verbaast. Een paar zakelijke klanten kregen ze zo mee. Een franse vrouw wilde er 2 en vroeg er nog 2 en rekende er 4 af. Ik kreeg de indruk dat de Fransen een voorkeursbehandeling krijgen kwa reserveringen. Dus je moet ze wel blijven bellen en stalken om het voormekaar te krijgen! |
|
|||
|
|||
verbaast je dat echt? ik had niet anders verwacht eigenlijk
|
|
|||
|
|||
Citaat:
in antw. op je vraag: 2x 32GB op 14 juli heb ik besteld. |
|
|||
|
|||
Ik ga eind augustus/begin september naar parijs. Kan ik mijn Tante die frans spreekt en er al x aantal jaren woont ook 1 Iphone laten kopen? Of kan ik die zelf ook gewoon kopen of is er dan nog steeds te weinig
Iemand antwoord? |
|
|||
|
|||
Citaat:
als het zo is zoals hierboven omschreven, kan je tante er vandaag nog 1 ophalen, aan Locals geven ze schijnbaar wel mee zonder reservering. |
|
|||
|
|||
16 juli heb ik 2 iPhone 4 -16Gb besteld en gisteren ben ik er achter mogen gaan.
12 dagen wachten dus. Om welk uur uur zat je daar faar? Heb ook een uur in die verdomde winkel zitten wachten. Vreselijk slecht organisatie als je't mij vraagt. Ze willen alles veel te persoonlijk doen en dan wordt er veel tijd verloren. Er was bij mij ook een vrouw die er een stuk of 6 wou maar die toch niet mee kreeg. Ze had gereserveerd met verschillende email adressen. Manager er bij maar ze kreeg er uiteindelijk maar 2. |
|
|||
|
|||
Oke maar het is niet nu he eind augustus/begin september dus dan heb ik nog meer kans om via mij tante 1 te krijgen hoop ik. Ik ga dan wel even langs.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Frankrijk laat nog ff op zich wachten, maar net een mail gehad dat ik in België morgen een 32G kan gaan halen :happy:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
gister kon jij je 16GB res. ophalen van 16 juli vandaag kan kleine_jan en jourib 16GB res.ophalen van 18 juli. ik heb mijn 32GB van 14 juli nog geeneens kunnen ophalen. Apple loopt dus in op de wachtrij voor 16GB modellen. Ze zijn met de 16 GB modellen dus nu bij reserveringen van 18 juli. Ze zijn met de 32 GB modellen dus nu bij reserveringen van < 13 juli. Ik heb net mijn reserveringen bekeken en het blijkt dat ik nog een bevstigingsmail heb van een 16GB op 21 juli. Kortom: op deze snelheid heb ik over 3 dagen een 16GB. Laatst gewijzigd door tomic22; 29-07-10 om 13:59. |
|
|||
|
|||
damn you guys! maar wel top! bon voyage
Citaat:
/me gaat wel kaarsjes branden dat ik ook heel snel mag ophalen |
|
|||
|
|||
met jouw berekening mag ik dus ook over drie dagen afreizen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is voor iedereen een stuk relaxer want iemand naar die winkel sturen voor jou is echt geen pretje. Zeker als die helemaal van niks weten. |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
|
|