iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jjisgeswitcht Dat klopt als een bus. De store is daar heel strikt in. No show, dan is de volgende op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik krijg toch de indruk dat in de mailtjes word aangegeven dat je tot en met de volgende dag hebt? Hoelaat krijgen jullie meestal de mailtjes, of is dat willekeurige tijden? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ik zit er ook weer klaar voor Kleine Jan
ben benieuwd vandaag |
|
|||
|
|||
raar, ik heb besteld op 22 juli @Louvre, ook nog geen mail gehad, maar mag hopen dat het niet nog weken gaat duren.
|
|
|||
|
|||
Heb je wel een bevestigingsmail gehad? Ik heb 14 juli bestelt en bevestiging gehad maar nog geen afhaalbericht. duurt mij nu ook wel erg lang...
|
|
||||
|
||||
iemand een idee hoelaat die mailtjes meestal gestuurd worden? (16GB, lourve, gereseveerd op 18/7)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jups, zelfde dag, volgens mij binnen een kwartier, bevestigingsmail gehad. je zou kunnen overwegen om te bellen? ik 1 x 16gb en 1 x 32gb besteld, uurtje later nog een 16gb op andere naam besteld. hoop dat ze tegelijkertijd komen, blijf heen-en-weer rijden anders
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dan laat je die vrienden toch zelf rijden neem ik aan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Toen ik vroeg hoeveel iphones ze per dag binnenkregen zei hij dat het verschilde. soms 10 soms 30 soms 2 en soms niets. (lijkt mij weinig) Mijn best guess is dat er zoveel iphones naar die landen moeten die 30 juli de iphone introduceren dat voor landen als frankrijk en engeland en US wat minder overblijft. (of ze moeten de prod. capaciteit bij foxconn corp. hebben verhoogd... maar dat betwijfel ik. Dit even ter info voordat iedereen gaat bellen |
|
|||
|
|||
Citaat:
dank voor je info trouwens! |
|
|||
|
|||
Ik sta nu in de applestore in het louvre! Is er niet toevallig iemand die zn iphone vandaag niet op kan halen???
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan Ik wil hem net zo graag als ieder ander hier denk ik. Tot nu toe worden alle afgeleverde iphones voor reserveringen gebruikt. (bestellingen worden direct verzonden en gaan niet naar een apple filiaal.) Dat bijhouden van wel/niet afhalen gebeurd overigens ook automatisch zei de beste magazijn medewerker. Hij vond het wel oprecht vervelend voor me dat ik zo lang moest wachtten.
|
|
|||
|
|||
ik heb naar beiden een mail gestuurd en nog steeds geen bevestiging. Hoe nu even weer bellen?
Kan je vragen hoeveel je op de lijst staat? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Check je spam folder, bij mij kwam ie daarin, bij hotmail en bij gmail. Laatst gewijzigd door tomic22; 29-07-10 om 11:35. |
|
||||
|
||||
bellen heeft geen zin
ze hebben echt geen idee ik had ook al gebeld met een fake naam natuurlijk maar ff wat anders boys IK HEB NET BERICHT GEHAD 18 juli besteld 2 x 16 gig louvre |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hier ook!!!!!
|
|
|||
|
|||
O wauw gefeliciteerd!!
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|