iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) het is maar waar je zin in hebt ik vind het ook niet erg om erheen te rijden maar moet ik wel zeker weten dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
het is maar waar je zin in hebt
ik vind het ook niet erg om erheen te rijden maar moet ik wel zeker weten dat ze hebben |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hmm die lui blijven zichzelf maar tegenspreken he......bij louvre hoorde ik totaal iets anders.
|
|
||||
|
||||
Uhm, tenzij je alles op 1 of andere reden de kosten met een leasebak op je werkgever kan verhalen vind ik het toch niet niks zo even heen en weer naar parijs.
Afgelopen jaar 3 keer gedaan, goedkoopste was ik uit met de Thalys(90 euro retour) en dat was met korting via m'n werk(accor). Met de auto maak je toch zeker 1000km retour? Dat is ongeveer 1.25 tot 1.5 tank, exclusief tolkosten en dan ben je (ik vanuit den haag tenminste) ook nog 5uur heen en terug kwijt. Het wordt trouwens vrijdag 27 graden en zon in parijs, dus als je al op de gok gaat ga dan maar, heb je nog een mooie dag in ieder geval =)
|
|||
|
|||
Ik betaal voor mn auto bijtelling, dus de brandstof is vergoed.
Grens A16 <> Parijs <> Grens A16 redt ik net op 1 tank. enige wat ik dus kwijt ben is inderdaad 15 euro tolkosten.
|
||||
|
||||
heen en terug is 30 euro.. de weg die ik reed in ieder geval.....
|
|
||||
|
||||
los van de 30 euro maar blijft gewoon een dag op en neer knallen
het is maar waar je zin in hebt |
|
|||
|
|||
Ben in Parijs nu!! Ga nu naar het louvre.. Aangezien ik een defecte had krijg ik een nieuwe.. Als ik een 2e kan krijgen iemand intresse dm me maar.. Alleen een goed voorstel.. En het is niet 100 % zeker de 2e!!
|
|
|||
|
|||
En hadden ze alweer voorraad??
|
|
|||
|
|||
faar kan je vragen wanneer ze weer voorraad verwachten?
|
|
|||
|
|||
Mensen ze zijn op!! Alle modellen.. Ze verwachten volgende week woensdag voorraad.. Ze hadden zelfs geen nieuwe om te ruilen.. Dus geld terug.. Ze stelde voor om hem daar te repareren.. Grrr.. Dus blijf thuis!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
volgende week woensdag is dat zeker ?
|
|
|||
|
|||
ik ben do en vr in parijs, als iemand wil dat ik er 1 of 2 meebreng naar belgie, stuur maar een bericht (in de veronderstelling dat ze opnieuw stock hebben).
|
|
|||
|
|||
@ddv4apple, laat in ieder geval even weten als ze hebben!!
|
|
|||
|
|||
Afgelopen zondag door de regen naar Louvre. Toen zeiden ze nog volgende week maandag komt weer nieuwe levering. Is het nu alweer woensdag geworden? Mijn hemel
|
|
||||
|
||||
iemand nog vandaag geinformeerd toevallig?
|
|
|||
|
|||
ja vanmiddag gebeld, helemaal niks! misschien deze week, wellicht volgende week!
|
|
||||
|
||||
mensen, ik heb uit zeer betrouwbare bron dat er vandaag weer voorraad moet zijn.
2 kameraden staan daar nu voor de deur en tegen hun is er gezegd dat er weer voorraad is |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben benieuwd of het Louvre dan wel iphones heeft gekregen. |
|
|||
|
|||
Heb het Louvre ook gebeld, die hadden ook niets binnen.
Die Betrouwbare bron is niet helemaal betrouwbaar |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
|
|