iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vraagje. Hoe zit het nu met voorraden in Frankrijk. Ik heb toevallig een tante in Frankrijk wonen die 'm zo naar mij door kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een vraagje. Hoe zit het nu met voorraden in Frankrijk. Ik heb toevallig een tante in Frankrijk wonen die 'm zo naar mij door kan sturen, alleen ook in de Franse Apple Store staat de levertijd op 3 weken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iets anders is dat je er in de praktijk geen last van zult hebben. Ik ga dan ook uit van de mogelijkheden ipv de beperkingen. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee hoe een iphone per mail te reserveren in Frankrijk? morgen ben ik in de gelegenheid om naar de store in Montpellier te gaan...
Wil liever niet voor niets gaan en het tel nummer is vandaag niet te bereiken.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoezo zijn ze in de stores gewoon op voorraad, en als je op internet wil bestellen duurt het 3 weken?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er een garantie dat er morgen nog iPhones zullen zijn in Parijs? Als ik zie dat bepaalde er hier twintig meenemen ben ik wel ongerust.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar serieus antwoord of heb je niet gevraagd. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hey iedereen,
net terug van een lang dagje Parijs... Was wel leuk en echt de moeite. Zeker toen we onderweg waren en we belden nr de Apple store Louvre om te horen dat er wel degelijk nog Iphone's waren kregen we het antwoord "yep wel enkel de 16GB". Dik ***** natuurlijk maar ja had me er al bij neergelegd zolang ik er maar één had. Aangekomen daar vroeg ik aan een verkoper waar ik de Iphone kon krijgen, deze wees me de weg maar zei er direct uit zichzelf bij dat er enkel 16 GB modellen meer waren... Tot we aan de beurt waren en er plots volop 32GB beschikbaar waren. Dus heb 3 Iphone 4 meegenomen van 32 GB. Ik hou er natuurlijk zelf één, en nog eentje is momenteel gereserveerd... Mvg denbeer Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-08-10 om 22:23. Reden: Mijn excuses, ik mag hier niet aanbieden. Was hier niet vanop de hoogte. Dus indien info over de Iphone 4 32 GB PM me snel!! |
|
|||
|
|||
Hahah ja je kan het ook zo bekijken of laten we zeggen gewoon elke dag behalve zondag. Maar denken jullie dat ze dan op voorraad zijn eerste week van september jawel toch?
|
|
|||
|
|||
Dus er was nog volop voorraad?
Ik wil van de week gaan, hopelijk hebben nog steeds voorraad? Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-08-10 om 22:24. Reden: edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
Nou dat denk ik niet, als ik zie dat mensen met bakken terugkomen dan betwijfel ik dat ten zeerste. Maar mischien heb je geluk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch maar even bellen dan...., tja als mensen met 20 terugkomen hahha... Petje af hoor !!! Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-08-10 om 22:24. Reden: edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vanaf je werk, lekker goedkoop, spreken ze daar nog een beetje engels, mijn frans is niet echt top . Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-08-10 om 22:24. Reden: edit knop gebruiken! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Toch zou ik eerst bellen, om nou voor niks naar parijs te rijden is zonde.
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
|
|